bubson22 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 panowie taki problem jak auto postoi nie wazne przez noc czy dzien (mowimy o zimnym silniku) to dziwnie nim telepie jakby na 3 cylindry chodzi, jak dodam gazu zeby obroty przeszly 1000obr/min to nie wyczowam wogole drgan. telepanie zanika jak silnik przekroczy temp. 70st.c odpala na dotyk...
piotrsob1 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Zrób loga z grup 13, 18 i 23 na wolnych obrotach, od momentu porannego odpalania przez kilka minut., następnie podnieś obroty na ok 2000-2500 przez minutkę i z powrotem daj mu popracować ze dwie minutki na wolnych i zakończ logowanie. Daj linka do tego loga Synchronizacja w normie ?
bubson22 Opublikowano 18 Września 2015 Autor Opublikowano 18 Września 2015 niestety nie mam kompa. moze znajde kogos na forum z okolicy co mi pomoze...
piotrsob1 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Bez kompa i logów ani rusz Jak bym miał pogdybać , to w pierwszej kolejności wskazał bym na uszczelniacze pompek
bubson22 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 rozumiem... co do uszczelniaczy to tylko na zimnym by nim tak miotalo? a na cieplym nic...? no i wymieniane byly 1000km temu;)
piotrsob1 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 To teoretycznie po wymianie uszczelniaczy powinno być dobrze Tylko praktyka nie zawsze odpowiada teorii W jakim stopniu były zużyte gniazda pompek w głowicy ? Nie miały ostrych krawędzi mogących uszkodzić nowe uszczelniacze podczas montarzu ? Płaszczyzna oporowa w głowicy jak i na pompowtryskiwaczu , pomiędzy którymi znajduje się termiczna podkładka mosiężna zostały dokładnie wyczyszczone z nagaru i nie są uszkodzone ?
bubson22 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 gniazda zeszlifowane papierem a co do reszty ciezko powiedziec... caly czas mnie meczy dlaczego to sie dzieje na zimnym silniku tylko...?
Pawelkiwi Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Synchronizacja wałka rozrządu zrobiona? Musisz odczytać jakimś dostępnym interfejsem VAG, VCDS, KTS, Autocom ... Przy telepaniu na zimnym to pierwsza rzecz którą bym sprawdził.
bubson22 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 kurde wiem czy byla robiona nie bylo mnie przy skladaniu. ale to sie zaczelo dziac 1200km po wymianie uszczelniaczy na wtryskach...niepowinno odrazu po zlozeniu tak robic jesli zle byl ustawiony walek?
piotrsob1 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Zrób logi o których pisałem w drugim poście, bez tego można głupot narobić , a głowa może rozboleć od myślenia A i jak już będziesz miał podpiętego kompa to dołóż jeszcze loga z synchronizacją wałka rozrządu
bubson22 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 Bez kompa i logów ani rusz Jak bym miał pogdybać , to w pierwszej kolejności wskazał bym na uszczelniacze pompek powiem ci ze masz nosa;) no i sie wyjasnilo poszarpane gumki na 2 wtrysku...ciekawe ze tylko 1000km daly rade???
piotrsob1 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Pewnie w gnieździe pompki zostały zadziory i podczas montażu już się uszczelniacze uszkodziły Telepanie na wolnych obrotach w 1,9 i 2,0 tdi 8V to w 90 % przypadków wina uszczelnienia pompek Edytowane 25 Września 2015 przez piotrsob1
kopytko19 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Wszyscy narzekają na nasze silniki a je się tak łatwo naprawia
poniat83 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 U mie był podobny objaw. Bipy i korekcje w zakresie. Uszkodzona jakaś nakrętka na pompowtryskiwaczu.
lesbourgeois Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Cześć wszystkim posiadam moja audi od pół roku i równiez odczuwam wibracje całej karty na biegu jałowym. Nie ma różnicy cy ciepły czy zimny. Od czasu do czasu zdąży się że jedna jazda jest ok. Wtryskiwacza sprawdzone i uszczelnienia wymienione. Gdzie jeszcze może być przyczyną? Z innej beczki!!! Przy dużych prędkościach czuje wibracje na kierownicy i w podłodze czy to przeguby wew.?
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 BLB silniki lubia sobie drgać.drgania zależy jakie. masz logi? to samo z wibracjam w czasie jazdy, moze byc problem kol(wywazenie, skrzywienie), moze byc problem przegubow, ale i uszkodzony wtrysk. przekladales inny zestaw kol? logi albo dzwon do wrozki.
lesbourgeois Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 BLB silniki lubia sobie drgać.drgania zależy jakie. masz logi? to samo z wibracjam w czasie jazdy, moze byc problem kol(wywazenie, skrzywienie), moze byc problem przegubow, ale i uszkodzony wtrysk. przekladales inny zestaw kol? logi albo dzwon do wrozki. logów wam nie sprawdze bo nie mam Vaga:( mechanicy mówili że sprawdzali i ok. ale któż to wie. Co do kół to nie przekładałem mam na nich 18'felgi z niskim profilem.Wibracje mam na kierownicy i w podłodze po przekroczeniu 100km/h
SotoM Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Może być od kół są nowego typu wywazarki które robią pomiar koła tzw bicie i dopasowanie opony do felgi. Edytowane 6 Lutego 2016 przez SotoM
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 zwróć uwagę, czy na każdym biegu przy tej prędkości pojawiają się wibracje. jeżeli tak, to odpowiada za nie układ przeniesienia napędu lub koła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się