Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] telepie motoremna wolnych obrotach 2.0 tdi BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie taki problem jak auto postoi nie wazne przez noc czy dzien (mowimy o zimnym silniku) to dziwnie nim telepie jakby na 3 cylindry chodzi, jak dodam gazu zeby obroty przeszly 1000obr/min to nie wyczowam wogole drgan. telepanie zanika jak silnik przekroczy temp. 70st.c odpala na dotyk...

Opublikowano

Zrób loga z grup 13, 18 i 23 na wolnych obrotach, od momentu porannego odpalania przez kilka minut., następnie podnieś obroty na ok 2000-2500 przez minutkę i z powrotem daj mu popracować ze dwie minutki na wolnych i zakończ logowanie. :hi:

Daj linka do tego loga :naughty:

Synchronizacja w normie ?

Opublikowano

niestety nie mam kompa. moze znajde kogos na forum z okolicy co mi pomoze...

Opublikowano

Bez kompa i logów ani rusz :naughty:

Jak bym miał pogdybać , to w pierwszej kolejności wskazał bym na uszczelniacze pompek :whistling:

Opublikowano

rozumiem... co do uszczelniaczy to tylko na zimnym by nim tak miotalo? a na cieplym nic...? no i wymieniane byly 1000km temu;)

Opublikowano

To teoretycznie po wymianie uszczelniaczy powinno być dobrze :decayed:

Tylko praktyka nie zawsze odpowiada teorii :naughty:

W jakim stopniu były zużyte gniazda pompek w głowicy ?

Nie miały ostrych krawędzi mogących uszkodzić nowe uszczelniacze podczas montarzu ?

Płaszczyzna oporowa w głowicy jak i na pompowtryskiwaczu , pomiędzy którymi znajduje się termiczna podkładka mosiężna zostały dokładnie wyczyszczone z nagaru i nie są uszkodzone ?

Opublikowano

gniazda zeszlifowane papierem a co do reszty ciezko powiedziec... caly czas mnie meczy dlaczego to sie dzieje na zimnym silniku tylko...?

Opublikowano

Synchronizacja wałka rozrządu zrobiona?

Musisz odczytać jakimś dostępnym interfejsem VAG, VCDS, KTS, Autocom ...

Przy telepaniu na zimnym to pierwsza rzecz którą bym sprawdził.

Opublikowano

kurde wiem czy byla robiona nie bylo mnie przy skladaniu. ale to sie zaczelo dziac 1200km po wymianie uszczelniaczy na wtryskach...niepowinno odrazu po zlozeniu tak robic jesli zle byl ustawiony walek?

Opublikowano

Zrób logi o których pisałem w drugim poście, bez tego można głupot narobić , a głowa może rozboleć od myślenia :decayed:

A i jak już będziesz miał podpiętego kompa to dołóż jeszcze loga z synchronizacją wałka rozrządu :hi:

Opublikowano

Bez kompa i logów ani rusz :naughty:

Jak bym miał pogdybać , to w pierwszej kolejności wskazał bym na uszczelniacze pompek :whistling:

powiem ci ze masz nosa;) no i sie wyjasnilo poszarpane gumki na 2 wtrysku...ciekawe ze tylko 1000km daly rade???

Opublikowano (edytowane)

Pewnie w gnieździe pompki zostały zadziory i podczas montażu już się uszczelniacze uszkodziły :decayed:

Telepanie na wolnych obrotach w 1,9 i 2,0 tdi 8V to w 90 % przypadków wina uszczelnienia pompek :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Wszyscy narzekają na nasze silniki a je się tak łatwo naprawia :P

Opublikowano

Cześć wszystkim posiadam moja audi od pół roku i równiez odczuwam wibracje całej karty na biegu jałowym. Nie ma różnicy cy ciepły czy zimny. Od czasu do czasu zdąży się że jedna jazda jest ok. Wtryskiwacza sprawdzone i uszczelnienia wymienione. Gdzie jeszcze może być przyczyną?

Z innej beczki!!!

Przy dużych prędkościach czuje wibracje na kierownicy i w podłodze czy to przeguby wew.?

Opublikowano

BLB silniki lubia sobie drgać.drgania zależy jakie.

masz logi?

to samo z wibracjam w czasie jazdy, moze byc problem kol(wywazenie, skrzywienie), moze byc problem przegubow, ale i uszkodzony wtrysk.

przekladales inny zestaw kol?

logi albo dzwon do wrozki.

Opublikowano

BLB silniki lubia sobie drgać.drgania zależy jakie.

masz logi?

to samo z wibracjam w czasie jazdy, moze byc problem kol(wywazenie, skrzywienie), moze byc problem przegubow, ale i uszkodzony wtrysk.

przekladales inny zestaw kol?

logi albo dzwon do wrozki.

logów wam nie sprawdze bo nie mam Vaga:( mechanicy mówili że sprawdzali i ok. ale któż to wie. Co do kół to nie przekładałem mam na nich 18'felgi z niskim profilem.Wibracje mam na kierownicy i w podłodze po przekroczeniu 100km/h

Opublikowano

bez logow, do wrożki

Opublikowano (edytowane)

Może być od kół są nowego typu wywazarki które robią pomiar koła tzw bicie i dopasowanie opony do felgi.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

zwróć uwagę, czy na każdym biegu przy tej prędkości pojawiają się wibracje. jeżeli tak, to odpowiada za nie układ przeniesienia napędu lub koła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...