Skocz do zawartości
IGNOROWANY

tarcza 321mm, a zaciski i klocki z 288/312mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. W tym: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/14808-wymiana-hamulcow-przednich-na-312mm/page-3 temaciewyczytałem, że robiąc upgrade z 288 na 312 zaciski i klocki mogą zostać te same. Tylko nowa tarcza i jarzmo, a jak jest z 321mm ? Gdyby tak tarcza 321mm, jarzmo od 321mm, a klocki i zacisk od 288?

Zaciski (np. od S4) byłyby na później.

Opublikowano

Zacisk 288/312 nie pasuje do jarzma 320mm

Inny rozstaw mocowania zacisku do jarzma

Oznaczenie klocka 288/312mm - FDB1717

a do 320/345mm - FDB1629

Opublikowano

DEV czyli do 345 mógłbym wrzucić klocki z 320 ?

Opublikowano

To te same klocki

Opublikowano (edytowane)

Jarzmo i tarcza 345mm od eS'y a klocek, zacisk od np B7 320mm ? Podejdzie takie cuś ?

Edytowane przez Makale
Opublikowano

Jarzmo i tarcza 345mm od eS'y a klocek, zacisk od np B7 320mm ? Podejdzie takie cuś ?

Nie.Do alt chcesz 345mm? :decayed:

Opublikowano

Jarzmo i tarcza 345mm od eS'y a klocek, zacisk od np B7 320mm ? Podejdzie takie cuś ?

Nie.Do alt chcesz 345mm? :decayed:

Jak oleju braknie to musi szybko zahamować :grin:

Opublikowano

320mm wystarczy w zupełności. Auto jest lekkie

Tapnięte z SGS5

Opublikowano (edytowane)

@UP

Ty przy 2.7 masz 320 i wystarcza ?

EDIT: Na razie problemu z olejem nie mam :] Te 300 gram na 2tys km to chyba nie dużo jak na ALT.

Edytowane przez Makale
Opublikowano

@UP

Ty przy 2.7 masz 320 i wystarcza ?

EDIT: Na razie problemu z olejem nie mam :] Te 300 gram na 2tys km to chyba nie dużo jak na ALT.

Ja mam 345mm bo trafiłem za śmieszne pieniądze zaciski od esy :wink: A 2.7 jeszcze stoi z boku na palecie ;)

Opublikowano

Właśnie też się pytałem bo na ebay.de ostatnio widziałem w cenie 320mm 345 mm w super stanie i dlatego pytałem. A tak na szybko bo mi heble z przodu się kończą na 15" nawet 312mm nie wejdzie ? Felga ori 15" nie s-line.

Opublikowano

Nie wejdzie. A jaki to dobry pieniądz?

Opublikowano (edytowane)

80€ za wentylowane, nawiercane

E: A zestaw z przodu podejdzie potem na tył ? P.S Z przodu jest 288mm czy 280mm ? Muszę teraz pilnie tarcze z przodu zmienić i większość z tego co widzę to 280mm. Wydaje mi się, że mam 288 bo ledwo co w 15" wchodzi. Opłaca się brać jakieś nawiercane, żeby to potem na tyle wyglądało jakoś czy lepiej gładkie ?

Edytowane przez Makale
Opublikowano

Ale tarcze czy zaciski? Na przednich zaciskach po swapie możesz jedynie zupe gotować. Tył to zacisk trw całkiem inny pod pełną tarczę :wink:

Opublikowano (edytowane)

Za tarcze. Na allegro 300 zł ori do frezowania, a tam w tej samej cenie jak nówki, nawiercane. Nie pamiętam tylko firmy.

Teraz nie mogę włożyć 320mm, bo fela 15" a tarcze mam zjechane już bardzo. Skoro przód nie przejdzie na tył, to na razie zmienie klocki i dam tarczę do wyfrezowania. Nie będę kupował nowych tylko na 3-4 m-c. Zimę przejeżdżę. Tarcza 288mm ori ile ma nowa grubości, bo nie wiem w ogóle czy tą moją można jeszcze zfrezować.

Edytowane przez Makale
Opublikowano (edytowane)

Tarcza 288mm ori ile ma nowa grubości, bo nie wiem w ogóle czy tą moją można jeszcze zfrezować.

Nowa ma 25 mm grubości

Minimalna grubość to 23 mm

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano

@UP Dzięki, zwale koło i zobaczę czy jeszcze się do czegoś nadaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...