Mateusz Bekier Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Witam wszystkich! Mam logi dynamiczne z mojego audi.Autko troszkę kopci na zimnym wydaje się jak by ropą było czuć, ale pewny nie jestem. Czy ogarnieci znawcy tematu mogą powiedzieć mi dwa,trzy słowa na temat auta? log 01: http://www.directupload.net/file/d/4116/e6hhivml_png.htm log 03: http://www.directupload.net/file/d/4116/6je33iml_png.htm log 04: http://www.directupload.net/file/d/4116/im8hvrxj_png.htm log 05: http://www.directupload.net/file/d/4116/goxry3ub_png.htm log 06: http://www.directupload.net/file/d/4116/uazpq88l_png.htm log 07: http://www.directupload.net/file/d/4116/acitpcri_png.htm log 08: http://www.directupload.net/file/d/4116/fuezza6a_png.htm log 09: http://www.directupload.net/file/d/4116/fwh8rl8v_png.htm log 10: http://www.directupload.net/file/d/4116/pioa37mw_png.htm log 11: http://www.directupload.net/file/d/4116/jtcqvut2_png.htm log 13: http://www.directupload.net/file/d/4116/mocwlzl3_png.htm Proszę o analizę i pozdrawiam. Mateusz Autko mam przez miesiąc. Lubię wiedzieć czym jeżdżę wiec kupiłem interfejs usb vag kkl. Jedyny problem jaki znalazłem to długo pompująca pompka cz. Oczywiście dzięki postom z forum udało się załatwić problem z blaszką pompki C.Z. Jest na forum osoba która pomoże w analizie logów z vaga ? Będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam wszyskich.
bozmek Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 ligi najlepiej tu http://vaglog.pl/wklej bo tam kiepsko widać.
Mateusz Bekier Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Przepraszam Wszystkich za amatorskie podejście do logów z mojej strony. przesyłam logi bardziej czytelne: http://vaglog.pl/log_233234.html http://vaglog.pl/log_233235.html http://vaglog.pl/log_233236.html http://vaglog.pl/log_233237.html http://vaglog.pl/log_233238.html http://vaglog.pl/log_233239.html http://vaglog.pl/log_233240.html http://vaglog.pl/log_233241.html http://vaglog.pl/log_233242.html http://vaglog.pl/log_233243.html http://vaglog.pl/log_233244.html Proszę o fachową analizę. Pozdrawiam All. Zapomniałem dodać że logi robione na 3 biegu mocno zapiętym. Edytowane 21 Września 2015 przez Mateusz Bekier
bozmek Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Zrób 003 011i 008 dynamiczne i 000 001 statyczne zobaczymy jka przepływka odaje bo cos mi wyglada ze pozno troche dołdowanie łapie pełne. A egr zaslepiony?
Mateusz Bekier Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Zrób 003 011i 008 dynamiczne i 000 001 statyczne zobaczymy jka przepływka odaje bo cos mi wyglada ze pozno troche dołdowanie łapie pełne. EGR nie jest zaślepiony. logi: 003- jest taki długi trzeba zjechać na dół 008 011 są dynamiczne Statyczne zaraz doślę. Pozdrowionka. W dniu dzisiejszym kupiłem zestaw startowy... http://www.directupload.net/file/d/4118/79yvuoex_jpg.htm Pewnie domyślacie się co planuję?
bozmek Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 na 3 biegu od 1500 do 4 tys pociag
goldi Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 turbina pózno wstaje delikatnie przeładowuje ale to minimum katalizator masz jeśli tak to wydłub go zostaw puszkę a logi statyczne robimy na wolnych obrotach
Mateusz Bekier Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) turbina pózno wstaje delikatnie przeładowuje ale to minimum katalizator masz jeśli tak to wydłub go zostaw puszkę a logi statyczne robimy na wolnych obrotach Tak właśnie mi się wydawało że 1800 obr. to mało mulasy jest na takich obrotach. Nie mówię o skrajnie niskich obrotach na 5 biegu. tylko o 1700-1800 na 3-jest muł! Egr jest czysty ,kolektor również.Mówicie kata wydłubać? a gdzie go znajdę? http://www.directupload.net/file/d/4119/ld683lbe_jpg.htm u mnie od góry widać za plecionką tylko taką baryłkę identyczna.(to chyba nie jest orginał? ) Co dalej z tą dziurą? Proszę o pomoc i dziękuje bardzo za dotychczasową! Edytowane 23 Września 2015 przez Mateusz Bekier
goldi Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 skoro masz to co na zdjęciu czyli nie masz katalizatora to bardzo dobrze.Zatem powracając do problemu pózno wstającego turbo widać że masz lekkie przeładowanie zrobił bym tak sprawdził wakuometrem podciśnienie na vacu pompie i zaworze n75 jeśli będzie prawidłowe wyjął bym turbo wyczyścił a następnie z logował ponownie grupy 3.8.11 dynamiczne w ten sposób zobaczymy czy coś sie poprawił.Chyba że ktoś kręcił sztąngą od turbiny ale i tak bym zaczął od czyszczenia turbiny
Mateusz Bekier Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) skoro masz to co na zdjęciu czyli nie masz katalizatora to bardzo dobrze.Zatem powracając do problemu pózno wstającego turbo widać że masz lekkie przeładowanie zrobił bym tak sprawdził wakuometrem podciśnienie na vacu pompie i zaworze n75 jeśli będzie prawidłowe wyjął bym turbo wyczyścił a następnie z logował ponownie grupy 3.8.11 dynamiczne w ten sposób zobaczymy czy coś sie poprawił.Chyba że ktoś kręcił sztąngą od turbiny ale i tak bym zaczął od czyszczenia turbiny Planuję jutro zacząć rozbierać rozrząd więc przy tym zabiegu postaram się wyczyścić kierownicę suszarki Dziękuję za rady i na bank zdam relację po weekendzie co z moją b5. Pozdrawiam! Jest jeszcze dymienie.....mam nadzieję że suszarka nie pada bo niby 2,5 roku temu miała rege.Już się doczekać nie mogę kiedy się do niej dobiorę Edytowane 24 Września 2015 przez Mateusz Bekier
mantix Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Dymi na czarno? Sprawdzałeś szczelność dolotu?Zaloguj 11BS i zobaczysz jak sztanga pracuje, może nie trzeba będzie turbiny ruszać. Nie myśl sobie, że to taka przyjemna robota bo czasami się można upiepszyć
Mateusz Bekier Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Witam Jak wczoraj zaplanowałem tak też się stało. Dzisiaj dobrałem się do rozrządu i jak zauważył kolega mocno się upieprzyłem z suszarką sami zobaczcie http://www.directupload.net/file/d/4121/qgu8625o_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4121/g6farzvg_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4121/lduel6wv_jpg.htm Co o tym sądzicie? Chyba czyszczenie kierownicy nie zaszkodzi? Co do wcześniejszego posta mantix' auto dymiło na postoju troszkę a przy jeżdzie na czarno dosyć mocno. Edytowane 25 Września 2015 przez Mateusz Bekier
Hezen Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Geometrie wyczyść, wirnika nie ruszaj bo straci wyważenie. Pamiętaj żebyś włożył pierścień tak jak był założony. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Mateusz Bekier Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Po dzisiejszym ciężkim dniu stwierdzam że a4 śmiga elegancko.Wszystko jest oki! Suszarka elegancko pompuje a ja po krótkiej jezdzie testowej stwierdzam że auto wydaje się być bardziej elastyczne.Jednk problem dymienia pozostał.Trochę słabo ale ogarnę i to z waszą pomocą.Czuć ropę na zimnym...
lukaszooo Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Odkopuje, zrób loga 00 BS na rozgrzanym silniku i wyłaczonych wszystkich odbiornikach prądu, zrób loga 01 statycznie w taki sam sposób.
Mateusz Bekier Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Mam problem z VAG iem na windows 10 nie działają wszystkie funkcje:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się