Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekręt VW Emisja spalin EA189 (23Q4)


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj w raport turbo mówili że vw prawdopodobnie będzie wymieniał wtryskiwacze, katalizatory, montował adblue a w niektórych przypadkach wymiana samochodu :) - chyba to ostatnie to był żart :)

chyba,ze wymiana na nowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w raport turbo mówili że vw prawdopodobnie będzie wymieniał wtryskiwacze, katalizatory, montował adblue a w niektórych przypadkach wymiana samochodu :) - chyba to ostatnie to był żart :)

chyba,ze wymiana na nowy :)

każdy chciałby,wówczas faktycznie vag odzyska twarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dojda (przynajmniej nie w Europie) bo podano, ze po dokladnym sprawdzieniu, EA288 definitywnie nie sa manipulowane tak te spelniajace Euro 5 jak i te Euro 6.

http://www.heise.de/autos/artikel/Volkswagen-Motor-EA-288-ist-frei-von-Manipulationen-2853688.html

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falszywy alarm cyt:

W czwartek wieczorem koncern odwołał jednak ten alarm, który sam wywołał kilka godzin wcześniej. W zdawkowym komunikacie Volkswagen ogłosił, że silniki EA288 - zarówno w wersji Euro 5, jak i Euro 6 - nie mają oprogramowania do manipulowania spalinami. Koncern nie wyjaśnił jednak, dlaczego zaledwie kilkanaście godzin wcześniej miał co do tego wątpliwości.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to spolka akcyjna i teraz jest manipulacja kursem na rynku. Trzeba bylo pozamykac pozycje i wywolac panike, nawet kosztem rzekomych kilkunastu mld straty, choc to teoria narazie i zobaczymy jak sie rozwinie , kto troche sledzic market to moze sprawdzic w raportach ile vw zarobil mld w ostatnich latach i jakie mial wyniki. Spojrzcie na wykres jak cena akcji byla napompowana, rok temu trzeba bylo placic ponad 240 e za akcje, dzis polowe tego.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to spolka akcyjna i teraz jest manipulacja kursem na rynku. Trzeba bylo pozamykac pozycje i wywolac panike, nawet kosztem rzekomych kilkunastu mld straty, choc to teoria narazie i zobaczymy jak sie rozwinie , kto troche sledzic market to moze sprawdzic w raportach ile vw zarobil mld w ostatnich latach i jakie mial wyniki. Spojrzcie na wykres jak cena akcji byla napompowana, rok temu trzeba bylo placic ponad 240 e za akcje, dzis polowe tego.

Tak sie robi pieniadze z pieniedzy. Niestety - pieniedzy z powietrza nie da sie zrobic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodatkowe info EA288 - niby ok

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afera-volkswagena-koncern-podal-ktore,168,0,1937832.html

a poniżej info o wstrzymaniu sprzedaży EA 189 dopóki ich nie poprawią

http://autokult.pl/26489,volkswagen-wstrzymuje-sprzedaz-samochodow-z-silnikami-EA-189-w-unii-europejskiej


Jak donosi Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar opierający się na informacjach z agencji DPA, Volkswagen rozważa rezygnację z kampanii serwisowej dla wybranych klientów, którym zamiast tego zaproponuje odkupienie samochodu i dobry rabat na nowy. Z jednej strony pozwoli to odciążyć ASO od napływu klientów, a tym samym wypełnić nimi salony sprzedaży. Jako, że miałoby to dotyczyć przede wszystkim silnika 1.6 TDI, odciążyłoby to firmę również z poszukiwania rozwiązania technicznego, które miałoby przywrócić emisję tlenków azotu do pożądanego poziomu. Dlaczego akurat ten motor?

Otóż sam Volkswagen twierdzi, że to właśnie silnik 1.6 TDI jest największym kłopotem. Na pewno nie wystarczy sama wymiana oprogramowania jak w przypadku 2.0 TDI. Potrzebne są również zmiany mechaniczne, a ich opracowanie i wprowadzenie w samochodach klientów może być bardzo kosztowne. Dlatego też powyższe informacje mogą być prawdziwe, a tego typu kampania w pełni uzasadniona.

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ta cała akcja zakończy się fiaskiem - będą to bardzo duże koszty dla koncernu nieopłacalne - lepiej im zapłacić dużą karę i obiecać poprawę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj w Audi Rybnik dowiedziałem się, że na chwilę obecną maja tylko zweryfikowane samochody w których jest problem. co z tym będą robić jeszcze nie wiadomo (albo nie chcą takiej informacji udzielić). od stycznia 2016 będą z tym działać. jednynie co powiedział, że prawdopodobnie Audi tylko softy, VW edblue. Ale to nic pewnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piatek dostalem pismo od VW

"...ze im przykro, ze przepraszaja, ze usuna wszelkie wady..." itd itp

w najblizszym czasie dostane wezwanie do ASO celem "naprawy auta bez wplywu na moc zyzycie paliwa i inne pierdoly

poczekamy zobaczymy

pisza.jeszcze o jakiejs rekompensacie ale ch... wiadomo o jakiej

dam znac co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kancelaria przymierza się do prowadzenia kilku pozwów zbiorowych w zależności od roszczeń jakie względem VW wysuwają klienci. Czas operacyjny ok. 2 lata.

http://swwp.pl/pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno nawet konie za sranie na drodze mają banować. Jak żyć Panie premierze, jak żyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno nawet konie za sranie na drodze mają banować. Jak żyć Panie premierze, jak żyć?

Konie i krowy zamiast wody mocznik piś będą a na "wydechu" będą im montować dpf+katalizator

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...