Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekręt VW Emisja spalin EA189 (23Q4)


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

No to Ty się martw. Ja mam 120, więc bardziej zamulić już się go chyba nie da. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość z Was i tak pojedzie czipsnąć auto ponownie, więc co za różnica?

Tylko problem w tym, że tunerowi trzeba będzie drugi raz zapłacić, pewnie coś powyżej 500zł.

Jeśli wymienialiby coś z osprzętu silnika to może gra warta świeczki.

Edytowane przez bodas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak robia przeglady bez dpf i z ciemnymi szybami z przodu czy w przypadku starych aut podbijaja nawet jak sa dziury w podlodze. Ja Jestem ciekaw co bedzie, gdy na akcje wezwa np wlasciciela auta w ktorym jest wyciety dpf? Takie auto tez nie ma homologacji przeciez. Jesli test u dilera zrobia i nie przejdzie? Nie powinni wystawic zaswiadczenia ze auto nie truje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnych testów nie będzie po wgraniu

wgrane jest i ma już być dobre !!! powiedzmy :decayed:

i za ten wał nic nie dostaniemy zwrotu paliwa ,czasu .tak to jest w PL

Powinni przyjechać lawetą w dogodnym terminie i z pocałowaniem rączki prosić o samochód i odszkodowanie płacić za utrudnienia ,no ale wszyscy wiemy jak będzie :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:


A jeszcze jedno

To nie oni nas powinni wzywać tylko my ich do naprawy

za coś się płaci nie ?

Edytowane przez skotmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiadomo co zrobi w USA:

http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,19957431,volkswagen-porozumial-sie-z-wladzami-usa-bedzie-odkup-lub-naprawa.html#BoxBizLink

Odkupią samochody lub naprawią plus każdy właściciel takiego auta dostanie 5 tysięcy dolarów odszkodowania co i tak nie zamyka drogi do odszkodowania z powództwa cywilnego.

W Europie pewnie tak dobrze nie będzie bo tu koncerny mają większą władzę, szczególnie te niemieckie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja dziś dostałem informację o akcji razem z zapewnieniem, że nie będzie to miało wpływu na silnik..

03320d27110d8309e47b821682bff91c.jpg

915571fd7f0c0096ec628950ebdf0393.jpg

via Nexus6@Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest z Anglii? Mi jakis czas temu wyslali ze robia pomiary i ze jest wiele wariantow silnikowych itp to chwile to potrwa. Moze i mi wysla za chwile ze maja dla mnie rozwiazanie? Masz zamiar jechac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z Anglii. Mam zamiar. Ale jak wszystko pójdzie dobrze to planuje małego wirusa i zamierzam pojechać zaraz przed podnoszeniem mocy z nadzieją na odzyskanie tego co stracę, bo nie chce mi się wierzyć, że obejdzie się bez strat.

via Nexus6@Tapatalk

Edytowane przez marcinwhite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie?

Silnik CJCA 143 km

rod prod 2012

przebieg 79800 km

Edytowane przez Marek.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie?

Silnik CJCA 143 km

rod prod 2012

przebieg 79800 km

1.6 litra na setke? No co ty?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie?

Silnik CJCA 143 km

rod prod 2012

przebieg 79800 km

Tak jak już pisałem- trwa teraz u ciebie kalibracja. Odczekaj trochę i go zmierz. Niektórzy piszą że do 3000km powinno się odczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sama trasa srednia byla 5,4l/100 teraz jest 7l/100



1.6 litra na setke? No co ty?!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze po tych trzech tysiacach zmniejszy sie spalanie? Czemu ma sluzyc ta kalibracja? Czy jak auto zmienia wlasciciela to tez sie kalibruje? Zauwazylem w mojej a4, ze uruchamia wypalanie filtra tylko jak wykryje ze jade do pracy. Tzn auto nie wie gdzie jade, ale jesli jade ta sama trasa co do pracy, czyli dwa, trzy kilometry przez miasto a pozniej na ekspresowke i na autostrade to wlasnie wtedy zaczyna wypalac filtr dpf. Srednio wypala sie raz na bak paliwa wlasnie na tej trasie. Moge duzo jezdzic po miescie na wolnym i nic ale jak jade do pracy, to wlasnie wtedy zaczyna sie Wypalac. Tak jakby wiedzial na podstawie tego jak sie zatrzymuje, kiedy ruszam i jak jade z jaka predkoscia ze akurat robie trase jaka robie codziennie i zaklada ze bede jechal wystarczajaco dlugo aby zdarzyl wypalic filtr. Z poczatku myslalem ze to zbieg okolicznosci ale za kazdym razem? To jest tylko moja teoria i moge nie miec racji. Ale skoro nasze auta wiedza kiedy sa poddawane testowi to moze i potrafia rozpoznac czy bedziemy jechac dluzej, czy nie na podstawie pewnych czynnikow. A teraz nieco z innej beczki. w moim a4 pojawilo sie kilka drobnych usterek. Glowna to zacina sie drugi bieg, postanowilem wiec ze zmienie auto. Bo nie mam zamiaru inwestowac w 8 letnie auto, wiec moja czarna Bestia nie doczekala. Teraz mam nowego Leona a najnowszych silnikow ten problem podobno nie trapi. Tak twierdzi producent. Wkrotce dodam kilka zdjec. Poki co bede sledzil temat. Pozdro

Edytowane przez bashful
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze po tych trzech tysiacach zmniejszy sie spalanie? Czemu ma sluzyc ta kalibracja? Czy jak auto zmienia wlasciciela to tez sie kalibruje? Zauwazylem w mojej a4, ze uruchamia wypalanie filtra tylko jak wykryje ze jade do pracy. Tzn auto nie wie gdzie jade, ale jesli jade ta sama trasa co do pracy, czyli dwa, trzy kilometry przez miasto a pozniej na ekspresowke i na autostrade to wlasnie wtedy zaczyna wypalac filtr dpf. Srednio wypala sie raz na bak paliwa wlasnie na tej trasie. Moge duzo jezdzic po miescie na wolnym i nic ale jak jade do pracy, to wlasnie wtedy zaczyna sie Wypalac. Tak jakby wiedzial na podstawie tego jak sie zatrzymuje, kiedy ruszam i jak jade z jaka predkoscia ze akurat robie trase jaka robie codziennie i zaklada ze bede jechal wystarczajaco dlugo aby zdarzyl wypalic filtr. Z poczatku myslalem ze to zbieg okolicznosci ale za kazdym razem? To jest tylko moja teoria i moge nie miec racji. Ale skoro nasze auta wiedza kiedy sa poddawane testowi to moze i potrafia rozpoznac czy bedziemy jechac dluzej, czy nie na podstawie pewnych czynnikow. A teraz nieco z innej beczki. w moim a4 pojawilo sie kilka drobnych usterek. Glowna to zacina sie drugi bieg, postanowilem wiec ze zmienie auto. Bo nie mam zamiaru inwestowac w 8 letnie auto, wiec moja czarna Bestia nie doczekala. Teraz mam nowego Leona a najnowszych silnikow ten problem podobno nie trapi. Tak twierdzi producent. Wkrotce dodam kilka zdjec. Poki co bede sledzil temat. Pozdro

Może jeździsz na tyle regularnie, że akurat tak wychodzi. Na tej trasie akurat w tym momencie spełniasz warunki do wypalania.

Ta sama trasa srednia byla 5,4l/100 teraz jest 7l/100

1.6 litra na setke? No co ty?!

Mi 7l/100 średnie w trasie wychodziło tylko w Niemczech przy prędkościach ~160km/h. Wiec faktycznie jest cos nie tak. Szukałem wczoraj po innych forach informacji na temat efektów tego zabiegu, ale wszyscy czekają na relacje innych odważnych. Na ten moment nie ma przymusu bo np w UK nie mierzą poziomu NOx w spalinach o który się rozchodzi. USA ma w tym kierunku dużo bardziej restrykcyjne normy. Poszedl pomysł żeby rząd UK zmodyfikowal przegląd o tą wartość, ale odbił się od ściany, jak narazie.

via Nexus6@Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha masz swoj update:) ignorowac wezwania do aso :) jezdzic ze starym i bedzie najlepiej.na marginesie mi tez pali 7:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nawet nie jest wezwanie do ASO. To zaproszenie z DVLA (wydzial komunikacją w UK) na umówienie się na termin.

@quadral20004 nie wiem czy do mnie to piszesz, ale ja nie wybieram się tam prędko ;)

via Nexus6@Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nawet nie jest wezwanie do ASO. To zaproszenie z DVLA (wydzial komunikacją w UK) na umówienie się na termin.

@quadral20004 nie wiem czy do mnie to piszesz, ale ja nie wybieram się tam prędko ;)

via Nexus6@Tapatalk

czemu jedziesz tam??kto ci karze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...