Kruk_89 7 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 nie rozumiem już tego auta teraz jak miałem problem z cewko (nic nie robiłem przeszło) i mam nieco rozjechany rozrząd autko chula aż miło nie ma skoków mocy nie dusi się i dość równo chodzi. jedyne co mnie jeszcze zastanawia i tu pytanie do użytkowników 3.0 czy macie tak że np do 2 tysięcy na jakim kolwiek biegu jak jeszcze nie czuć mocy to dźwięk silnika jest inny aniżeli jak zacznie wgniatać w fotel? ( dźwięk taki jak by to była rzędówka a gdy czuć przyrost mocy to V jak by autko sportowe) Jeszcze jedno przysługuje mi wymiana cewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Wracając jeszcze do tego elm to mam wszystko ok urządzenie sparowane mimo wszystko nie chce się połączyć... Sprawne na pewno bo kolega próbował u siebie i działało ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie anty kradzieżowe? poza fabrycznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Yy chyba nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 to nie wiem ja mam tako śmieszno karte która musi być w samochodzie bo inaczej jak jej nie ma to sterownik odcina zapłon na wszystke cylindry i auto gaśnie po czym zaczyna wyć ma też zabezpieczenie anty hakierskie musze nacisnąć na karcie przycisk otwarcia inaczej za groma nie można sie niczym połączyć bynajmniej taki laik jak ja wiadomo złodzieje mają swoje sposoby i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 pytanie do użytkowników 3.0 czy macie tak że np do 2 tysięcy na jakim kolwiek biegu jak jeszcze nie czuć mocy to dźwięk silnika jest inny aniżeli jak zacznie wgniatać w fotel? ( dźwięk taki jak by to była rzędówka a gdy czuć przyrost mocy to V jak by autko sportowe) Pomiędzy 2 a 4tys. rpm dźwięk silnika ma u mnie taki jakby gardłowy warkot, uwidoczniło się to dopiero na Pb98 a poniżej to mam wrażenie, że jadę jakimś elektrykiem, motoru niemal nie słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 szczerze od zrobienia klap jeszcze nie przekroczyłem 4 tysięcy w przyszły czwartek wymiana cewek w ASO potem ustawienie rozrządu i testowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 kolego wymienia ci pod warunkiem że masz ori cewki z jakimi auto opuściło fabrykę, jak ktos juz zmienił to nici z tego, tez sie cieszyłem a tu lipa, upewnij sie , jeśli masz zmienione możesz kupić używki z odpowiednim numerem założyć i dopiero na zmiane , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) wyglądają na orginały wszystkie czerwone i z logiem audi ale zapewne jak sie domyślam muszą być jeszcze odpowiednie oznaczenia (symbole)? czy jak? jeśli tak to możesz powiedzieć jak to ma wyglądać bo tak się składa że mam tak jak by dostęp do kilkunastu cewek właśnie z akcji serwisowych Edytowane 18 Marca 2016 przez Kruk_89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 wyglądają na orginały wszystkie czerwone i z logiem audi ale zapewne jak sie domyślam muszą być jeszcze odpowiednie oznaczenia (symbole)? czy jak? jeśli tak to możesz powiedzieć jak to ma wyglądać bo tak się składa że mam tak jak by dostęp do kilkunastu cewek właśnie z akcji serwisowych Zrobiłem szybki "risercz" i znalazłem takie oto info: 3.0 ltr. MPI, longitudinal 6 Ignition coil 06C 905 115 M- takie cewki powinny być oryginalnie. Znając lenistwo serwisów, ważne żeby były z tym samym oznaczeniem (ostatnia litera) i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 ale co zmieniłeś cewki na takie i pojechałeś do nich jeszcze raz i ci wymienili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 ale co zmieniłeś cewki na takie i pojechałeś do nich jeszcze raz i ci wymienili? Nigdzie nie byłem, bo mnie już to nie tyczy. Tu masz plik odnośnie akcji serwisowej, warto przeglądnąć => http://pl.scribd.com/doc/51072764/28E9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 aaa sorka pomyliłem osoby na szybko czytałem ty no inne orginalne i tak by nie pasowały w 2.0 ALT są takie same ale oznaczenia mają identyczne nawet ciąg liczb ten sam i M na końcu właśnie. hmm dzwoniłem do ASO podałem numer VIN i pani która mnie nawigowała nic nie mówiła nie pokojącego aby tyle że auto podlega akcji wszystko odbędzie sie na koszt ASO i zapraszam w czwartek bo części napewno dojadą do tego czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Spoko, nic się nie dzieje. W takim razie nic tylko jechać i zakładać nowe cewki. Tapnięte z mojego Sony Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 a więc tak podjechałem z panem Pawłem dziś do warsztatu i co sie okazało cewka na 1 cylindrze jest jako jedyna nie orginalna i to na tym właśnie cylindrze miałem w zeszłym tygodniu problem z wypadaniem zapłonu świeca jest dość ukopcona zapewne przez wypadanie zapłonu na całe szczęście miał ori cewke z takimi samymi oznaczeniami jak 5 pozostałych dobrze że kolega wyżej mi przychylił temat bo nie miałem zielonego pojęcia że przez takie coś przepadła by mi akcja serwisowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Kwestia podejścia (życzliwości?) konkretnego ASO do tematu, bo ja 3 miałem już na oko inne a mimo to wymienili mi wszystkie. Może wciąż z tej samej wadliwej serii były, nie wnikałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Panowie mam zamiar zmienić rozrząd brakuje mi napinacza. Może ktoś polecić jakiegoś producenta czy tylko ori ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Zapytaj ich czy sprzedadzą Ci go osobno: http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-pompa-audi-a4-a6-a8-3-0-asn-avk-i5601534692.html Jeżdżę na tym zestawie już 3 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 dobrze że kolega wyżej mi przychylił temat bo nie miałem zielonego pojęcia że przez takie coś przepadła by mi akcja serwisowa Tak jak piszą wyżej, co aso to inne podejście. Ważne żeby zmienili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Zapytaj ich czy sprzedadzą Ci go osobno: http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-pompa-audi-a4-a6-a8-3-0-asn-avk-i5601534692.html Jeżdżę na tym zestawie już 3 rok Prawie cały zeszły tydzień przesiedziałem w Poznaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się