Kruk_89 Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Zobacze czy warto bylo jak dojdzie kuriera nie było czyli dopiero w poniedziałek będzie szkoda. kurcze nie działa mi ten ELM 327 nie moge sie połączyć przez Torqe niby nie widzi polaczenia. a jak wkładam ELM do gniazda zapalają sie trzy lampki czerwona pomaranczowa i zielona po chwili pali sie tylko czerwona i tak za każdym razem Edytowane 5 Marca 2016 przez Kruk_89
Koucz Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Macie takie ustawienia w programie? Mi przy takich ustawieniach działa od strzału. Tapnięte z mojego Sony Z3
damian92x Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Dawid a do czego tego ELMA chcesz użyć? Mam kompa jak chcesz to możesz podjechać do mnie. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 mam cos podobnego ale probowalem rożnych ustawień i nic. a tak tylko dla siebie w razie jakiegos nie oczekiwanego cheka aby sprawddzić jaki powód.
Koucz Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 mam cos podobnego ale probowalem rożnych ustawień i nic. Próbowałeś zmienić w ustawieniach połączenia z kabla na bluetooth? Sparowaliście ELM-a z telefonem ? To najważniejsze, więc o to nie pytałem.
Kruk_89 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 powiem szczerze że nie parowałem i zapewne to jest przyczyno a więc tak autko naprawde w niedługim czasie będzie miało chyba wszystko zmienione co tylko możliwe klapy zrobione ale niestety wpadł remont prawej głowicy zaistniał mały incydent. Ale co poczynić te auto jest mi chyba nie pisane. wracając do klap autko jest mocniejsze z dołu nie wiem jak na wyższych obrotach bo nie chciałem narazie po remoncie przeciążyć tym bardziej że rozrząd znowu do regulacji jedna wartość aż na 9. A żeby tego było mało to najprawdopodobniej pada mi cewka na 1 cylindrze autko wczoraj szarpało i chek migał potem tylko po szarpywało co jakiś czas aż w końcu ustało i jeździ normalnie, jutro dowiem się w ASO czy już miało akcje serwisową. Dostałem 2 cewki od Pawła69 w razie gdyby się znowu powtórzyło gorąco polecam tego mechanika wczoraj o 20 godzinie podjechał ze mną specjalnie do warsztatu by sprawdzić co jest nie tak a przecież wcale nie musiał ogólnie kilka razy prosiłem go o pomoc nigdy nie odmówił ale to też dzięki temu że parę groszy zostawiłem u nich w warsztacie
waskivw Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Co się popsuło w tej głowicy , przecież w niej chyba wałek wymieniałeś ?
Kruk_89 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 wałek w lewej, w kolektorze najprawdopodobniej było kawałek wkreta i zaciogneło go do środka na całe szczęście nie porysowało tłoka. aby pogieło zawory
waskivw Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Skąd tam wkręt , przecież tam wszystko jest plastikowe ? Edytowane 13 Marca 2016 przez waskivw
Kruk_89 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 ty no nie mam pojęcia gościu który mi to wysłał musiał zrobic jakoś dywersje kolektor jak nowy na pierwszy rzut oka wałek sprawny przepustnica i wtryski w gratisie za śmieszne pieniądze a tu taki ząk tak wygląda jak by specjalnie to ktoś wrzucił nawet nie wrzucił tylko umieścił bo podczas czyszczenia nic nie brzeczało. Koszty i wine wziął na siebie wyżej wspomniany Paweł69 inny mechanik by kręcił że to nie jego wina itp tu widać że człowiek honorowy mało już takich.
waskivw Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Montując używki trzeba dokładnie oglądać , myć itp. Ten kto to robił widocznie się nie przyłożył , skoro mechanik wziął winę na siebie nie ma co dalej drążyć .
Kruk_89 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 mi to wyszło nawet na dobre zawory ssące już nie trzymały tak jak trzeba i był jej potrzebna regeneracja jedyne co mnie martwi to że skoro na prawej zawory nie trzymały jak trzeba to na lewej jest to samo żałuje że nie zdecydowałem się na remont lewej skoro było już wszystko rozebrane
waskivw Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Rób od razu dwie , bo nie doprowadzisz tego silnika nigdy do pełnej sprawności . Szkoda tylko tych wcześniejszych napraw i niepotrzebnie wywalonej kasy. Pamiętaj śruby do głowicy nowe , do panewek wałków rozrządu też powinny być nowe , o uszczelkach nie wspominam bo to sprawa oczywista .
Kruk_89 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 połączyłem sie z tym OBD II torqe mi nie działa zbytnio strasznie spoznia sie pokazywaniem parametrow lub wcale nie pokazuje ale zainstalowałem polska apke ''Piston'' dostępna w sklep play i śmiga. pokazuje podstawowe parametry jak i te z przepływu powietrza temperatury w kolektorze itp. napięcie akumulatora od 13,8 do 14,2 v to dobrze czy źle? druga ciekawostka zasysanie powietrza to 3,2g/s na jałowym
Kruk_89 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 musisz sparować sie z tym urządzeniem i ważne by właczyć funkcje aby być widocznym dla innych urządzen wtedy bierzesz szukaj i mi znalazlo polaczenie gdzies za 3 razem dopiero
BeyerBrown Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) połączyłem sie z tym OBD II torqe mi nie działa zbytnio strasznie spoznia sie pokazywaniem parametrow lub wcale nie pokazuje ale zainstalowałem polska apke ''Piston'' dostępna w sklep play i śmiga. pokazuje podstawowe parametry jak i te z przepływu powietrza temperatury w kolektorze itp. napięcie akumulatora od 13,8 do 14,2 v to dobrze czy źle? druga ciekawostka zasysanie powietrza to 3,2g/s na jałowym Muszę wypróbować tego Pistona, bo Torque nie widzi wszystkich błędów np. nie sczytał błędu o niskim napięciu zasilania po rozładowaniu się akumulatora. Ładowanie masz w normie, w tym obszarze nic nie kombinuj - u kumpla w "nowym" Golfie (przelatał dopiero 50tys.km, więc przy naszych struclach to jak nówka ) jest czasem nawet 13,6V We wszystkich sterownikach ma czyściuteńko, żadnych błędów, od 5 lat auto odpala mu zawsze od strzała więc się nie przejmuje. Edytowane 14 Marca 2016 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się