pablo15005 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Witam, auto zachowuje się według mnie niestabilnie. Kręcąc kierownicą podczas jazdy prawo lewo przód sobie tył sobie... Po deszczu czuć bardziej jakby któreś z kół traciło przyczepność na nierównościach... Wymienione zawieszenie przednie (wahacze), amorki przód/tył, tuleje tylnej belki dalej to samo. Jakieś podpowiedzi co może być nie tak że auto nie jest jak przyklejone do nawierzchni podczas manewru. Auto jest na gwincie KW nówka sztuka dosyć dobrze posadzone ale nie jeździ tak jak powinno...
wesz82 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Końcówki drążka,magiel. Auto myszkuje tj musisz kontrować kierownicą na prostej drodze???
pablo15005 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 zgadza sie caly czas musze kiera kontrowac ale jak puszcze to jakos jedzie prosto .. Do tego ciąga go troche po nierownosciach
jospethe Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Może to wina za szerokich opon albo zużytych amortyzatorów.
wesz82 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Proponuje odwoedzic stacje niech sprawdzw uklad kierowniczy ewentualnienzrobia zbieznosc jak wsio wyjdzie ok to nic jak wymienic magiel na nowke.
pablo15005 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Amorki nowe. Opony 215. Z prawej strony z przodu od wewnatrz scielo mi troche bardziej opone wiec zaatakuje zbieznosc jeszcze po niedzieli... a drazki,koncowki drazkow jak ocenic ich stan?
wesz82 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Na trzepaku.na oko tylko gumy popatrz.
Grzesiek1985 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Mam ten sam problem u siebie tylko ze u mnie auto pływa na nierównościach . Regenerowałem maglownice , nowy zawias wszystkie końcówki, nowe wahacze poskładane na tulejach z poliuretanu itp amory sprawne sprężyny tez ok zbieżność ustawiona Jedynie zostało mi zmienić poduszki amortyzatorów i wtedy zobaczę czy coś pomogło Edytowane 26 Września 2015 przez Grzesiek1985
pablo15005 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 a tlucze sie cos u Ciebie Grzesiek? jak zakladalem nowy gwint niby nic nie bylo widac po tych poduszkach amorkow... albo mi sie wydaje albo jakby z prawej strony troche miększy byl...
Grzesiek1985 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Nie noraczej żadnych stukow nie ma Jedynie z tego co pamiętam to moje poduszki były lekko popękane I może przez to ze juz są do bani traci zbieżność bo ma luz
pablo15005 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Znowu targać amory ale sprawdzę bo koszt wymiany poduszek do kosztów magla albo drązkow i koncowek znikomy... a Ty u siebie zmieniales drazki i koncowki?
Grzesiek1985 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Wszystko zmieniałem na lemfordera Zostało tylko zmienić poduchy
pablo15005 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 zmienilem poduchy, bardziej komfortowo sie jezdzi po naszych drogach ale nadal "tyl tanczy" krecac prawo lewo. Dziwne jest to ze jak auto podniose na lewarku przód np. to chwile jest w miare ok, pozniej znowu lipa ...
Grzesiek1985 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Rozumiem ze masz napęd okska ? Jeśli tak to zobacz tuleje na tylniej belce skoro tyl tańczy i czy nie ma luzu na tulejach amorkow Jeszcze dodatkowo dokupilem końcówki drążków od s4 b5 Ponieważ od zwykłej A4 końcówki są z tłumikiem drgań a te od s4 nie mają tego Zawsze to sztywnej jest
pablo15005 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) tyl wszystko bylo robione, zalozony prawie nowy gwint wiec ten temat bankowo odpada... magiel, drazki, koncowki nie zmieniane aby... ale wez wjedz na diagnostyke a krecic w gore sie nie chce to ze tyl tanczy to moje odczucie ale moze idzie to od przodu a tyl lata... ciekawe jakby zmienic drazki i koncowki ... znowu $$ w bloto kur.. Edytowane 29 Września 2015 przez pablo15005
Grzesiek1985 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 I jak tam rozwiazales problem ?
pablo15005 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 stoje w miejscu... zmienilem te mocowania amora, na poczatku fajnie wybiera ladnie dziury zrobilem kilometry i dalej to samo... zamowilem poliuretan pod stabilizator moze to cos pomoze troche. Chyba zmienie jeszcze drazki i koncowki jak to nie pomoze no to juz nie wiem
szper11 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Mam ten sam problem u siebie tylko ze u mnie auto pływa na nierównościach . Regenerowałem maglownice , nowy zawias wszystkie końcówki, nowe wahacze poskładane na tulejach z poliuretanu itp amory sprawne sprężyny tez ok zbieżność ustawiona Jedynie zostało mi zmienić poduszki amortyzatorów i wtedy zobaczę czy coś pomogło Ja u siebie w quattro miałem podobny problem czyli myszkowanie na nierównościach. Okazało się że z tyłu na wahaczu wywalone były tuleje. Po wmianie idzie jak po sznurku.
Grzesiek1985 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Na dolnym czy na górnym wahaczu? I jak tam ogarnales temat ? Edytowane 7 Października 2015 przez Grzesiek1985
pablo15005 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 wymienione drazki, koncowki jutro ustawie zbieznosc i bedzie widac. Ale juz jezdzi sie lepiej nie napie... tak w srodku jakby na zelaznych kolach jezdzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się