AndyN Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Na początku tego roku A4 B6 zmieniło właściciela. Kolejne auto miało być większe, czasem 7-mio osobowe i AWD. Miejsce turbodoładowanego diesla zajęła wolnossąca benzyna. Auto z 2007 r., z silnikiem 4,4l V8 Elementy wyposażenia widać chyba na zdjęciach. Wersja 7-mio osobowa. Aktywne wspomaganie i nivomat (samopoziomujące tylne zawieszenie), fabryczna kamera cofania. Po przesiadce z twardo zestrojonego VAGa czterołapa oswajam się z tym krążownikiem "Generator mocy" LPG Edytowane 27 Września 2015 przez AndyN
chudineze Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Takie "weselne" wozidło. Jakie to ma osiągi i spalanie gazu?
AndyN Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Tja, biały. Akurat na ślubowóz Auto waży ok. 2,2 tony. Silnik to V8 (315PS, 440 Nm) zaprojektowane i produkowane przez Yamahę: https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B8444S_enginePrzyspieszenie od 0 do 100 km/h - 7,3 sek. W tym egzemplarzu "kaganiec" ustawiony jest na 190 km/h. W jeździe pozamiejskiej w stylu "emeryckim" 50 l LPG wystarcza na przejechanie ok. 300 km. Ale dźwięk silnika ... Szczególnie gdy gaz jest wciśnięty do podłogi i skrzynia naprawdę późno zmienia biegi Edytowane 27 Września 2015 przez AndyN
chudineze Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Do mojego porównując troszkę lepiej ucieka katalogowo no ale ponad 250 kg mam więcej, ale spalanie podobne i bez kagańca. Ale jak piszesz dźwięk V8 to jest to
KOval81 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Fajna kanapa Właśnie żona mnie męczy teraz o VOLVO, tylko mi bardziej w oko wpada XC60 - tylko tam już V8 brak
soolek Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Wszystko fajne (szczególnie japoński silnik), tylko zmieniłbym te murzyńskie felgi i wyciął trochę drewna ze środka jak na mój gust.
mojeA4 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Ale fotele ma piękne, faktycznie moze drzewo bym zamienił, ale na fotele bym sobie kocyk i podusie podkładał zanim bym d*pą siadł, fajne, nawet nie wiedziałem, ze maja taki silnik, to jest największy? Czy wychodziło cos mocniejszego? W którymś z osobowych Volvo tez wkładali ten silnik?
ayew Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Amerykaniec - sam sprowadzałeś? Akurat w volvo drewno wygląda bardzo fajnie. Teściu w tirze ma drewnianą kierę i po ponad 1 mln kilometrów wygląda jak nowa Ogólnie super wybór super bezpieczne auto. Zawieche masz pneumatyczna?
bobersky Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 W którymś z osobowych Volvo tez wkładali ten silnik? W S80 II jest ten silnik również. Volvo to jednak jedna z lepszych marek. Od zawsze podobały mi sie ich wozy. Dwa razy polowałem na dobre s60/s80/c70 ale nie było mi dane kupić żadnego, nad czym ubolewam
AndyN Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Felgi, przynajmniej na razie, zostają. Na razie budżet nie pozwala .... Te drewno to nakładki, można je odkleić. I walczę ze sobą czy jednak ich nie wywalić bo nie podobają mi się. Ale bez nich też nie będzie rewelacyjnie. Ta deska rozdzielcza jest kolorystycznie trochę smutna. Może niektóre z nich wywalę. Ten silnik to najmocniejszy motor w XC90 (i S80 II). Taka ciekawostka: w Noble M600 po modyfikacjach (2xturbo, zmodyfikowany układ wtryskowy) wyciśnięto nawet 650 PSów: https://en.wikipedia.org/wiki/Noble_M600 Tak, z USA. Przód to McPherson, tył to amortyzatory Nivomat. Samopoziomują się. Ale zawieszenie nie ma jako takiego układu pneumatycznego czy hydraulicznego. Edytowane 7 Października 2015 przez AndyN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się