chojnaś Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 Na wiosnę zainwestowałem w maszynkę polerską ADBL Roller kpl. wraz z padami i pastami firmy Koch Chemie. Po wizycie na VW Manii stwierdziłem, że nie warto płacić za profesjonalną korektę lakieru kiedy mogę zrobić ją sam. Miałem możliwość sprawdzenia produktu i wypracowania past na przykładowych elementach. Uważam, że jest to pracochłonne zajęcie ale warto poświęcić czas kiedy można się czegoś nauczyć. Zestaw i częściowy efekt pracy przedstawiam poniżej:
Sebalbn Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 7 minut temu, chojnaś napisał: Na wiosnę zainwestowałem w maszynkę polerską ADBL Roller kpl. wraz z padami i pastami firmy Koch Chemie. Po wizycie na VW Manii stwierdziłem, że nie warto płacić za profesjonalną korektę lakieru kiedy mogę zrobić ją sam. Miałem możliwość sprawdzenia produktu i wypracowania past na przykładowych elementach. Uważam, że jest to pracochłonne zajęcie ale warto poświęcić czas kiedy można się czegoś nauczyć. Zestaw i częściowy efekt pracy przedstawiam poniżej: Nie no efekt mega ! Na prawde widać sporą różnice. Robiłeś 2 etapową korekte? Tzn cutting i finish ? Powiem szczerze, że sam sie zastanawiałem nad zakupem jakieś maszynki DA bo patrząc na ceny usług korekty lakieru to masakra. Wiem, że jest przy tym mega dużo pracy i dokładności ale jak ktoś ma zajawke to warto próbowac, tymbardziej, że nasze auta mają dość twardy lakier. Wygląda to na prawde spoko. Matowiłeś go papierem czy nie było aż tak głębokich rys ?
chojnaś Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 4 minuty temu, Sebalbn napisał: A błotniki będziesz malował całe czy aby cieniował dół ? Ciężki temat z tymi listwami na dole, cały czas się rozglądam ale ceny z kosmosu. Lampy wyklejone z szablonu? Czyli to jest po prostu kawałek pomarańczowej folii przeźroczystej naklejony na lampe ? Czy malowałeś od szablonu ? A żarówke od kierunkowskazu masz w takim razie biała czy pomarańczową ? Nie zauważylem tej lotki z tyłu ala ta nowsza sline, fajna taki lekki duck tail A grill jest ala rs4 ? Myślałeś coś o kratkach do zderzaka ? Widziałem ostatnio takie w plaster miodu za 2 stówki komplet, fajnie by sie zgrało. A co do tłumika to fajnie chodzi, właśnie nie ryczy aż tak przesadnie a ładnie mruczy, bo na pełnym przelocie to troche przesada, przecież to tylko 200km a ryczy jak 400. Ogólnie fajnie jak troche słychać tą V6 ale nie ma co przesadzać, ja planuje zmienić sam końcowy jakiś (np od s4 2.7t). Błotniki - chciałem wstawić dół i wcieniować przy listwach ale nie wiem jak blacharz/lakiernik do tego podejdzie (ma być dobrze i tyle w temacie). Na lampach mam przyklejoną folię pomarańczową (szablon jest gdzieś w tematach na forum - musisz poszukać). Na ten moment są pomarańczowe i do przeróbki na USA też mam pomarańczowe lecz już dwuwłóknowe. Lotka slick pomalowana w kolor i przyklejana kilka razy ? - pod wpływem temperatury co kilka miesięcy mi się odklejała. Na ten moment jest stabilnie i niech tak zostanie. Grill to atrapa RS4 - na ori trzeba wyłożyć trochę hajsu. Co do kratek w zderzaku typu RS4 słyszałem, że jest jakaś osoba która to modzi i sprzedaje - podobno przyzwoicie to wygląda - muszę się tym zainteresować. Tłumik to kwestia gustu - jak wkręci się na obroty wydaje bardzo przyzwoity dźwięk lecz wiem, że zawsze może być lepiej ? dlatego od środkowego wszystko z kwasu do samego końca.
chojnaś Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 7 minut temu, Sebalbn napisał: Nie no efekt mega ! Na prawde widać sporą różnice. Robiłeś 2 etapową korekte? Tzn cutting i finish ? Powiem szczerze, że sam sie zastanawiałem nad zakupem jakieś maszynki DA bo patrząc na ceny usług korekty lakieru to masakra. Wiem, że jest przy tym mega dużo pracy i dokładności ale jak ktoś ma zajawke to warto próbowac, tym bardziej, że nasze auta mają dość twardy lakier. Wygląda to na prawde spoko. Matowiłeś go papierem czy nie było aż tak głębokich rys ? Sprawdziłem wpierw finish-em ale widziałem jeszcze niedoskonałości, dlatego wskoczyłem na delikatne cięcie. No i w taki sposób na wiosnę odświeżę tylko finish-em. Nie jestem takim specjalistą aby używać papieru - całe szczęście nie było trzeba. Co do lakieru jest twardy ale przy tych maszynach polerskich trzeba się bardzo starać aby naprawdę coś zje... . Polecam więc zakup - oszczędność, nabierzesz doświadczenia i pewnej ręki, nic tak nie cieszy jak udany efekt własnej pracy.
Sebalbn Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 4 minuty temu, chojnaś napisał: Na lampach mam przyklejoną folię pomarańczową (szablon jest gdzieś w tematach na forum - musisz poszukać). Na ten moment są pomarańczowe i do przeróbki na USA też mam pomarańczowe lecz już dwuwłóknowe. No spoko, dziekuje za podpowiedz, możesz mi tylko powiedzieć jakiej Ty folii użyłeś? Jakiś 3M? Jest to folia przeźroczysta pomarańczowa ? A co do lotki, jeżeli będziesz miał dalej z Nią problem to polecam takie coś jak sika flex, mega mocne kleje, kleją na niego nawet poszycie dachowe w autobusach (autentyko) i są odporne na warunki atmosferyczne (wilgoć, słońce). Jakiego wosku używasz aby zabespieczyć swój ciemny lakier ? Ja myślałem żeby kupić house of wax podobno bardzo polecany. Dobrze to opisałeś z tym tłumikiem, jeden woli tak drugi inaczej, ale V6 musi być słychać ?
chojnaś Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 Mała pierdoła, która właśnie dziś odebrałem: oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Biorąc pod uwagę stan ori oprawek od żarówek - postanowiłem spróbować tego typu.
chojnaś Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 2 minuty temu, Sebalbn napisał: No spoko, dziekuje za podpowiedz, możesz mi tylko powiedzieć jakiej Ty folii użyłeś? Jakiś 3M? Jest to folia przeźroczysta pomarańczowa ? A co do lotki, jeżeli będziesz miał dalej z Nią problem to polecam takie coś jak sika flex, mega mocne kleje, kleją na niego nawet poszycie dachowe w autobusach (autentyko) i są odporne na warunki atmosferyczne (wilgoć, słońce). Jakiego wosku używasz aby zabespieczyć swój ciemny lakier ? Ja myślałem żeby kupić house of wax podobno bardzo polecany. Dobrze to opisałeś z tym tłumikiem, jeden woli tak drugi inaczej, ale V6 musi być słychać ? Folia do oklejania lamp - z tego co pamiętam zamawiałem z jakiejś strony ale na allegro jest tego pełno tylko nie bierz najtańszych. Folia jest przezroczysta. Co do wosku - na ten moment używam MADCOW Candy Wax. Oczywiście nie używam za każdym razem kiedy umyję auto ale staram się stosować dość często - taka choroba .
chojnaś Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Dzisiejszy zakup udany - po części spełniłem swoje małe marzenie. Kpl. Recaro (półskóry) elektryka + boczki (polift, skóra). Teraz tylko pranie i konserwacja. Edytowane 17 Lutego 2019 przez chojnaś
chojnaś Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 Dzięki za miłe słowo. Teraz pozostaje odstawić do lakiernika - zrobić błotniki, przy okazji pomalować nakładki progowe ,,S4 look''. Następnie w planach dokończyć tłumik od środka do końca z kwasu. Później tylko demontaż starego środka - pranie - montaż Recaro (wypranego i po konserwacji skóry), boczki z polifta (z podświetleniem drzwi, ori maskownicami BOSE). Po wszystkim przyjdzie czas na wymianę kół i finishowe wykończenie lakieru na sezon. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.
chojnaś Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 Nadszedł czas na uwolnienie oddechu. Wczoraj zakończyłem końcową już modyfikację wydechu. Od środkowego do końca jest już ,,kwas'' - teraz tylko stopery w uszy i jazda ?. Brzmienie silnika poprawiło się i to znacznie lecz na długie trasy na pewno będzie męczący. Wyszło to tak:
chojnaś Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 Efekt dźwiękowy, zawdzięczam specjaliście: Doktor X-haust - Polecam: 20190322_141742.mp4
balusA4 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 siema , widać że dbasz , brzmienie ładne , jaki masz teraz założony końcowy tłumik ? Ja u siebie planuje zrobić przelot kompletny tak więc jak byś chciał mogę Ci wysłać filmik jak zrobię dla porównania .
chojnaś Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Opublikowano 24 Marca 2019 8 godzin temu, balusA4 napisał: siema , widać że dbasz , brzmienie ładne , jaki masz teraz założony końcowy tłumik ? Ja u siebie planuje zrobić przelot kompletny tak więc jak byś chciał mogę Ci wysłać filmik jak zrobię dla porównania . Siemka. Pewnie prześlij jak zrobisz. Korki w uszy już zamawiaj bo nie do wytrzymania będzie. W tym momencie wiem, że na dłuższą trasę to jest męczące także przemyśl to.
balusA4 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 3 godziny temu, chojnaś napisał: Siemka. Pewnie prześlij jak zrobisz. Korki w uszy już zamawiaj bo nie do wytrzymania będzie. W tym momencie wiem, że na dłuższą trasę to jest męczące także przemyśl to. Domyślam się , samochód użytkuje weekndowo spoty i tp dłuższe trasy trafiają się rzadko , jaki końcowy masz założony u siebie ?
Tomek00050 Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Czekam na jakąś fotkę jak już wrzucisz te wnętrze! Serio fura godna podziwu! Może przeoczyłem ,albo po prostu nie doczytałem ,ile płaciłeś za korektę lakieru? W cene wchodziła tylko korekta lakieru czy jakiś dodatek był do tego? Wosk albo ceramika? Z czystej ciekawości ile zapłaciłeś za wnętrze?
chojnaś Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2019 W dniu 24.03.2019 o 22:58, balusA4 napisał: Domyślam się , samochód użytkuje weekndowo spoty i tp dłuższe trasy trafiają się rzadko , jaki końcowy masz założony u siebie ? RM motors
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się