Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Turbo późno wstaje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z pompkami i ich uszczelniaczami raczej wszystko w porządku, dokładnie obejrzyj elementy zawieszenia silnika i układu wydechowego .

Opublikowano

Z pompkami i ich uszczelniaczami raczej wszystko w porządku, dokładnie obejrzyj elementy zawieszenia silnika i układu wydechowego .

Rano zamawiam poduszkę silnika, tą z podłączeniem elektryki i po wymienie zobaczymy co i jak. Ogólnie dzisiaj troche pojeżdziłem i powiem Ci, że samo czyszczenie czujnika mam wrażenie sporo zmieniło.

Niestety czyszczenie czujnika pomaga na chwilę i pytanie czy samo czyszczenie czy np. odłączenie od prądu mu pomaga. Już zamówiłem nowy i razem z poduszką powinien przyjść najpóźniej we wtorek. Przelotka ściany grodziowej wymieniona. Okazało się, że stara powiększyła sie około 2 razy w stosunku do nowej, a także bardzo różniła się twardością.

Z pompkami i ich uszczelniaczami raczej wszystko w porządku, dokładnie obejrzyj elementy zawieszenia silnika i układu wydechowego .

Rano zamawiam poduszkę silnika, tą z podłączeniem elektryki i po wymienie zobaczymy co i jak. Ogólnie dzisiaj troche pojeżdziłem i powiem Ci, że samo czyszczenie czujnika mam wrażenie sporo zmieniło.

Niestety czyszczenie czujnika pomaga na chwilę i pytanie czy samo czyszczenie czy np. odłączenie od prądu mu pomaga. Już zamówiłem nowy i razem z poduszką powinien przyjść najpóźniej we wtorek. Przelotka ściany grodziowej wymieniona. Okazało się, że stara powiększyła sie około 2 razy w stosunku do nowej, a także bardzo różniła się twardością.

Czyjnik wymieniony na nowy. Poduszka także wymieniona na nową i teraz samochód zaczął wreszcie zachowyać się prawidłowo. Mrowienie na fotelu ustało, gałka skrzyni biegów już tak mocno nie lata.

Dziękuję jeszcze raz za Waszą pomoc.

Temat do zamknięcia

Opublikowano

To fajnie ze pomogło.

Pytanko:jak na wakuometrze pokazuje mi ok -0,8 i 0 na off ale ciśnienie w 011bs różni się ok 50bar to czujnik na dolocie przeczyścić czy n do wymiany???

Opublikowano (edytowane)

Witam Ponownie. Widać jak już się pochwalę, że jest super to cos musi się stać. Dzisiaj pojechałem w trasę i zauważyłem kolejny dziwny objaw. Wrzucam powiedzmy 6 bieg celowo przy około 80km/h gałka zmiany biegów chodzi wtedy mocno tył przód ponad 1 cm odchyłu. Rozpędzam auto gałka drży coraz mniej ale jednak co mi już bardzo nie przeszkadza. Podczas rozpędzania wszystko jest ok i kiedy dochodze do ustalonej prędkości powiedzmy 120km/h zaczynam czuć wibracje na siedzeniu i na karoserii. Wciskam więc gaz do dechy i wibracje ustępują aż znowu unormuję prędkość. Puszczam gaz wibracje ustępują, wciskam sprzęgło wibracje ustępują. Tylko podczas jazdy z zadaną prędkością zaczynam czuć wibracje ponownie. Kiedy wibruje słyszę też jakby lekkie buczenie. Czy ktos spotkał się z podobnym problemem?

Przyczyną okazał się najprawdopodobniej przegub wewnętrzny strona lewa. Zamawiam i zobaczymy jaki efekt będzie po wymianie.

Edytowane przez Jedrzej30
Opublikowano

Jedrzej30 uporales sie z tym problemem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...