mati777k Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 mam pytanie odnośnie płynu wspomagania, jako że jego ilość mi spadła oraz mineło troche czasu od wymiany chce sie za to zabrać lecz mam problem z doborem płynu mam auto audi a4 b6 1.8t w wersji 150 konnej Na zakrętce zbiorniczka jest napisane "Only Mineral" natomiast będąc w sklepie powiedziano mi że w katalogu do mojego auta jest półsyntetyk i mam teraz dylemat co wsadzić Wiem że mój kolega mając ten sam samochód lecz z silnikiem 2,5 litra tdi miał problem z pompą gdy w warsztacie 2 razy lali mu syntetyka pompa do wymiany teraz jeździ na mineralnym. Co wziąć zielony półsyntetyk czy mineral?
barthek11 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Ja nie polecam tego lhm -, też po zakupie nie wiedziałem co jest zalane w aucie a że wypadało troszkę czegoś dolać- kupiłem 2l lhm-a i metodą "transfuzji" przetoczyłem te 2 literki... Od tego czasu- praktycznie zaraz po wymianie zaczęła mi się przycinać kiera-, myślę sobie, że może się układ jakoś zapowietrzył...ale po 2 dniach nic się nie poprawiło...wnerwiony kupiłem następnie znowu 2l. Febiego 6161(w sklepie dałem 140zł)-, po zmianie praktycznie odrazu była zauważalna duża różnica na plus...jednak przy porannych rozruchach (tylko przy ruszaniu po dłuższym postoju )jeszcze lekko przycinało kiere... Byłem ostro wkur...y, bo wcześniej (przed tymi zasranymi wymianami było wszystko cacy)... Na forum Passata zauważyłem,że polecają płyn stp- pomyślałem,że jeszcze raz spróbuję - płyn kupiłem w ceerfurze -,po wymianie kiera chodzi jak masełko-nawet po dłuższym postoju...pacjent to b7(servotronic )
Dev Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 To nie jest wina plynu tylko zajezdzonego ukladu kierowniczego w Twoim aucie. I zanim napiszesz cos rownie glupiego kilka razy sie zastanów.. Nie mam zadnego interesu ani kasy w tym aby promować na forum LHM, promuje zawsze dobre produkty ktore przyczynią sie do prawidlowego dzialania układów w naszych autach.
barthek11 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Hah -Chłopie -a jaki ja mam interes w tym żeby promować stp-, na innych forach ludzie chwalą sobie ten płyn...i mam w głębokim poważaniu, że Ty jesteś odmiennego zdania...napisałem tak jak było-, a jeśli uraziłem twoje ego to myślę, że powinieneś poluzować majtasy i wtedy powinieneś poczuć się dużo lepiej...
Dev Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Musisz zmienic forum bo tutaj nie leczymy kompleksów. Wlales gęscijszego srodka do ukladu ktory tylko na jakis czas poprawi stan rzeczy. To co zrobiles to tylko pośrodek, łatanie dziur na jezdni po zimie. Jezeli producent przewidzial taki a nie inny czynnik w ukladzie to taki powinien byc stosowany. Edytowane 25 Października 2015 przez Dev
wyzyk83 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 miałem A4 B5 teraz A4 B6 wszędzie leje ori płyn G004000M2 i nigdy nie miałem problemów ze wspomaganiem
woergi Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Tez leje zielony syntetyk i wszystko jest wporządku
Daniel85 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Równiez polecam płyn ori g004000M2 zalany ponad poł roku temu i wszystko w jak najlepszym porzadku
pięknyzadek Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 za radami Dev-a wymieniłem na lhm-a, aczkolwiek trochę byłem że tak powiem posrany, czy coś się nie wysypie, bo to pierwsza wymiana od 19 lat. Wszystko śmiga ładnie. Co mi się rzuciło w oczy to oryginalny lhm+ totala jest bardzo rzadki.
gonzalez09 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 panowie podlacze sie pod temat bo szukam i szukam i nikt nie moze podpowiedziec, mam zielony korek na korku pisze mineral, z tego co czytalem na forum to w aso juz nie maja takiego plynu tylko syntetyk. nie chce zalac byle czym a pasuje zmienic bo szlak wie kiedy byl zmieniany, wiec pytam kogos ogarnietego w temacie, dodam tylko ze magiel nie byl regenerowany(odpukac na szczescie narazie nie trzeba tego robic)
DaveLove Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zakupiłem B5 jakoś ponad pół roku temu. Na zielonym korku również jest napis mineral. Miałem podobny dylemat, ponieważ nie wiedziałem kiedy ostatnio płyn był wymieniany i wydawało mi się, że kierownica ciężko chodzi. Wymieniłem na syntetyk z ASO i kierownica pracuje teraz znacznie lepiej. Do tej pory nie mam żadnych problemów, a jedyne zmiany jakie zauważyłem są na plus.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się