Skocz do zawartości
IGNOROWANY

delikatny tuning


BloodOmen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b7 Avant 2005r. 1.9 TDI. Chciałbym go troszkę poprawić z wyglądu lecz póki co małym nakładem finansowym. No i właśnie co można zmienić by przyzgrabnic to auto póki co mysle o jakiś niedużych rzeczach a na nowy rok może cos konkretniejszego. Czekam na wasze pomysły:)Chodzi o zmiany na zewnątrz jak i wewnątrz auta.

http://zapodaj.net/2a3246a630565.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/287b01fa3a4ce.jpg.html

Edytowane przez BloodOmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nizszy zawias

2. felgi min 18"

3. czarna podsufitka w środku

4. kierownica wielofunkcyjna

5. dekory alu lub carbon

6. sportowe fotele z sline lub rs'a

7. dokladka zderzak z leona

8. listwy na drzwi z sline lub s'ki

9. zderzak z ski lub dtm

10. dokladka zderzaka tzw hokej z sline

11. lotka z sline

12. galka zmiany biegow z sline lub s'ki

13. uchwyt recznego pikowany

14. ledy zamiast norm zarowek w srodku

15. xenony lub bixenony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4,5,14,15 juz jest co do felg to 18 mnie troche bola gdyż jeżdżę do Niemiec regularnie a wiadomo jak to duże felgi w trasę. Co do zawiasu czekam aż mi się amorki skończą i w nowym roku go obniżam gdyż mam zawias komfort obecnie raczej nie calkowita gleba ale na pewno duzo niżej niż jest co polecasz? Dużo roboty z wymiana podsufitki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta, koło i gleba robi największą robotę i nawet jak założysz pakiet Sline/S4/RS i zostawisz 17'' to będzie d*pa, amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma zawieszenia nizszego niz gwint ;) tylko pamiętaj, że są różne rodzaje zawieszeń gwintowanych - w dziale tuning chyba jest odpowiedni wątek w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem tylko chodzi mi o to ze przy moim użytkowaniu auta czy nie lepiej jakies zwykle twardsze niż inwestować w gwint jeżdżę co kilka tygodni po prawie 2000km i godzien do roboty okolo 14 km. A np 18 felgi z jakimś większy kapciem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wiem wiem tylko chodzi mi o to ze przy moim użytkowaniu auta czy nie lepiej jakies zwykle twardsze niż inwestować w gwint

Możesz wziąć kit o stałym obniżeniu. Możesz nawet wziąć same sprężyny. Wszystko jest kwestią tego jaki zakres obniżenia Cię interesuje. + w przypadku kitu trzeba mieć na uwadze to że jak już auto posadzisz na takim zawiasie to nic z wysokością nie zrobisz. Gwint ma tą przewagę że dopasujesz sobie wysokość auta stricte pod swoje zapotrzebowanie.

Temat kół "min 18"" wygląda tak, że bez obniżenia nie warto inwestować w nic powyżej 17". Duża felga na seryjnym zawieszeniu wygląda po prostu źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm

moim zdaniem bedzie dobrze.

Ja bym to nazwał tak, że będzie "znośnie" :wink: -30mm nie jest ekstremalnym obniżeniem, ale już jest to krok w dobrą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm da to rade już?

Będzie git, a jeszcze zderzaka nie urwiesz o koleiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm da to rade już?

Witaj,

Tak jak Koledzy piszą na start obniż zawiechę i wsadź min. 17"

Jeśli tak dużo jeżdzisz po drogach różnej jakości i chcesz bez problemów przejeżdżać garby, studzienki no i móc spokojnie zjechać np. do garażu podziemnego to odradzam obniżanie o więcej niż 30mm od serii (1BA).

Możesz poszukać używanej zawiechy 1BV (-20mm + amory o krótkim skoku) lub 1BE (-20mm + amory komfort)

Pamiętaj o dobraniu odpowiednich klas wagowych sprężyn przy 1BE i 1BV.

Możesz ewentualnie dać dobre springi np. Eibach czy H&R.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...