BloodOmen 0 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b7 Avant 2005r. 1.9 TDI. Chciałbym go troszkę poprawić z wyglądu lecz póki co małym nakładem finansowym. No i właśnie co można zmienić by przyzgrabnic to auto póki co mysle o jakiś niedużych rzeczach a na nowy rok może cos konkretniejszego. Czekam na wasze pomysły:)Chodzi o zmiany na zewnątrz jak i wewnątrz auta. http://zapodaj.net/2a3246a630565.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/287b01fa3a4ce.jpg.html Edytowane 21 Października 2015 przez BloodOmen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mravel 40 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 1. nizszy zawias 2. felgi min 18" 3. czarna podsufitka w środku 4. kierownica wielofunkcyjna 5. dekory alu lub carbon 6. sportowe fotele z sline lub rs'a 7. dokladka zderzak z leona 8. listwy na drzwi z sline lub s'ki 9. zderzak z ski lub dtm 10. dokladka zderzaka tzw hokej z sline 11. lotka z sline 12. galka zmiany biegow z sline lub s'ki 13. uchwyt recznego pikowany 14. ledy zamiast norm zarowek w srodku 15. xenony lub bixenony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodOmen 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 4,5,14,15 juz jest co do felg to 18 mnie troche bola gdyż jeżdżę do Niemiec regularnie a wiadomo jak to duże felgi w trasę. Co do zawiasu czekam aż mi się amorki skończą i w nowym roku go obniżam gdyż mam zawias komfort obecnie raczej nie calkowita gleba ale na pewno duzo niżej niż jest co polecasz? Dużo roboty z wymiana podsufitki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Zawias na pewno w dół felga jak nie 18 to 17 ale na pewno inny wzór. To na początek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodOmen 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Hm... Szprycha czy cos ala sline 5-ramienny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 S-line jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodOmen 0 Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Zawieszenie gwint czy jakies niższe twardsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Sprawa jest prosta, koło i gleba robi największą robotę i nawet jak założysz pakiet Sline/S4/RS i zostawisz 17'' to będzie d*pa, amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mravel 40 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 nie ma zawieszenia nizszego niz gwint tylko pamiętaj, że są różne rodzaje zawieszeń gwintowanych - w dziale tuning chyba jest odpowiedni wątek w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodOmen 0 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Wiem wiem tylko chodzi mi o to ze przy moim użytkowaniu auta czy nie lepiej jakies zwykle twardsze niż inwestować w gwint jeżdżę co kilka tygodni po prawie 2000km i godzien do roboty okolo 14 km. A np 18 felgi z jakimś większy kapciem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trewor87 5 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Wiem wiem tylko chodzi mi o to ze przy moim użytkowaniu auta czy nie lepiej jakies zwykle twardsze niż inwestować w gwint Możesz wziąć kit o stałym obniżeniu. Możesz nawet wziąć same sprężyny. Wszystko jest kwestią tego jaki zakres obniżenia Cię interesuje. + w przypadku kitu trzeba mieć na uwadze to że jak już auto posadzisz na takim zawiasie to nic z wysokością nie zrobisz. Gwint ma tą przewagę że dopasujesz sobie wysokość auta stricte pod swoje zapotrzebowanie. Temat kół "min 18"" wygląda tak, że bez obniżenia nie warto inwestować w nic powyżej 17". Duża felga na seryjnym zawieszeniu wygląda po prostu źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursus888 0 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 a jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm da to rade już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mravel 40 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 moim zdaniem bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trewor87 5 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm moim zdaniem bedzie dobrze. Ja bym to nazwał tak, że będzie "znośnie" -30mm nie jest ekstremalnym obniżeniem, ale już jest to krok w dobrą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonDemon 0 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 a jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm da to rade już? Będzie git, a jeszcze zderzaka nie urwiesz o koleiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 a jak waszym zdaniem będzie wyglądać felga s-lina 18 i sprężyna -30mm da to rade już? Witaj, Tak jak Koledzy piszą na start obniż zawiechę i wsadź min. 17" Jeśli tak dużo jeżdzisz po drogach różnej jakości i chcesz bez problemów przejeżdżać garby, studzienki no i móc spokojnie zjechać np. do garażu podziemnego to odradzam obniżanie o więcej niż 30mm od serii (1BA). Możesz poszukać używanej zawiechy 1BV (-20mm + amory o krótkim skoku) lub 1BE (-20mm + amory komfort) Pamiętaj o dobraniu odpowiednich klas wagowych sprężyn przy 1BE i 1BV. Możesz ewentualnie dać dobre springi np. Eibach czy H&R. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się