heniu_28 Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam. Mam taki problem z A4 2.5TDI. Wracałem ostatni z Niemiec, przejechałem 300 km. Zatrzymałem się na chwilę i auto już nie zapaliło. Mechanik stwierdził że to pompa paliwowa, założyłem inną pompę i auto zaczęło chodzić podpiełem audi pod VAGa i nie wykazało błędów.Po tym przejechałem 30 km i pojawił się ten sam problem. Auto nie zapali. Proszę o jakąś poradę, pozdro
stray1 Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 zalozyles nowa pompe paliwa ? i ile miales paliwa[br]Dopisany: 08 Listopad 2008, 20:10_________________________________________________Mam pytanie po zalozeniu pompy jak dlugo kreciles motorem?
heniu_28 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 Pompa była używana, w zbiorniku było pół baku paliwa, dosyć długo kręciłem aż zapalił.[br]Dopisany: 08 Listopad 2008, 21:19_________________________________________________Po tym drugim razie jak nie mógł zapalić, popsikałem samostartem w filtr powietrza i zapalił, ale na pewno to nie jest rozwiązanie, no chyba że pompa którą założyłem zapowietrzyła się, niewiem
marcin j Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Z pompa w 2.5 tdi trzeba ostrożnie , wpisz w opcji szukaj odpowietrzenie vp 44 , lub odpowietrzenie 2.5 tdi, az reszta tu masz link http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8154.0.html;highlight=odpowietrzenie+vp+44
vikis4 Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Miałem kiedyś A6 i dokładnie taki sam problem! Również kupiłem używaną pompę i była do kitu! Na allegro zakupiłem nowy silniczek do tej pompy (koszt ok. 100zł) ,bo najczęściej zdaża się tak,że sam silniczek chodzi,tylko ma wytary wirniczek i nie podaje paliwa. Problem tymczasowo znikinie,ale musisz pilnować pozimu paliwka powinno być cały czas jakieś 3/4 zbiornika,bo wtedy pompka nie musi pracować.
heniu_28 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 Dzisiaj z rana Audi już nie zapaliła(umarła), kręciłem tyle że aż aku padło.Czyli pompa wtryskowa którą wymieniłem nie pomogła,
vikis4 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Musisz dokładnie napisać o jaką pompe chodzi!? Pompa paliwowa a pompa wtryskowa to dwie zupełnie inne pompki! myślałem,że chodzi ci o pompę paliwową (tą która znajduje się w zbiorniku)
heniu_28 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 Sorki, chodziło mi o pompę wtryskową
OLO_GDA Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 to na moje oko masz uszkodzona pompe w zbiorniku, nie wiem jak w B5 ale w b7 dostep do niej jest po zdjeciu tylnej kanapy. mozesz tam popatrzec czy wogle podaje paliwo,
heniu_28 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 dzięki za info sprawdzę to
stray1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 A na moje oko masz problem z pompa wtryskowa przeczytaj uwaznie temat odpowietrzanie pompy vp 44.
heniu_28 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 w pompie paliwowej odpiełem dwa przewody paliwowe , kręciłem rozrusznikiem i paliwo z pompy nie leci.Czy to może być wina pompy paliwowej?????
proton2 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Oj, było wiele razy na ten temat. W TDI V6 nie ma stricte pompy paliwowej, jest pompa, która tłoczy paliwo do komory spiętrzającej znajdującej się w zbiorniku paliwa. Pompa pracuje tylko jeśli w zbiorniku jest mniej niż 3/4 paliwa, pompa wtryskowa podciśnieniowo sama zaciąga sobie z tej komory paliwo. Odpięcie przewodu od pompy spowodowało tylko tyle, że totalnie zapowietrzyłeś układ paliwowy. Moim skromnym zdaniem pompa, którą kupiłeś używaną prawdopodobnie była dobra, tylko załatwiłeś ją kręcąc rozrusznikiem bez odpowietrzenia układu paliwa. W tej chwili można tylko zapiąc spowrotem przewody paliwowe, porządnie odpowietrzyc układ. Jeśli po tym zagada, to myślę, że będziesz dużym szczęściarzem.
kola Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Właśnie przerabiam ten sam problem Sprawdziłem już chyba wszystko... wiec pozostaje tylko wymiana vp 44. I tu mam pytanie. Regenerowac moją starą vp czy kupić tą? http://moto.allegro.pl/item470287311_nowa_pompa_wtryskowa_audi_vp_44_wszytkie_modele.html
heniu_28 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 Odpowietrzyłem układ paliwowy i silnik odpalił, cieszyłem się jak nigdy ale tylko trochę.Po odpaleniu silnika pobujałem się trochę, auto chodziło jak lala. Po godzinnym postoju auto znowu nie zapaliło, a w przewodach paliwowych pojawiły się bańki powietrza. Czy to jest powodem że auto nie pali i jak tak to skąd sie to powietrze tworzy w przewodach?Pozdro
vikis4 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe (te przy zbiorniku też!) a zwłaszcza przy filtrze i pompie wtryskowej-po takiej wymianie może sie zdażyć,że któryś jest uszkodzony bądz niedokręcony. Jeszcze jedna ważna sprawa-mianowicie zaworek zwrotny na filtrze paliwa!!!Tam też często ciągnie luft! Pisałeś też wczesniej,że pompa w zbiorniku nie podaje paliwa i moim zdaniem to jest główna przyczyna twojego problemu! Zalej autko do pełna lub co najmniej 3/4 zbiornika i wtedy się okaże.
proton2 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Odpowietrzyłem układ paliwowy i silnik odpalił, cieszyłem się jak nigdy ale tylko trochę.Po odpaleniu silnika pobujałem się trochę, auto chodziło jak lala. Po godzinnym postoju auto znowu nie zapaliło, a w przewodach paliwowych pojawiły się bańki powietrza. Czy to jest powodem że auto nie pali i jak tak to skąd sie to powietrze tworzy w przewodach?Pozdro Dokładnie tak, powodem nie zapalania jest zapowietrzanie się układu paliwowego. Sprawdzenie czy problemu nie powoduje pompa w zbiorniku można zrobic tak jak pisze vikis4. Najczęściej powodem zapowietrzenia się układu jest podgrzewacz paliwa w filtrze. Wymień filtr na jakiś dobrej klasy (np. knecht), wymień opaski zaciskowe na przewodach przy filtrze, odpowietrz jeszcze raz układ. Jeśli problem się powtórzy to problemem będzie najprawdopodobniej zaworek zwrotny w pompie. Po odpaleniu można też obserwowac przeźroczysty wężyk biegnący od filtra do pompy, jeśli 'lecą' tam bąbelki powietrza, to znaczy, że nadal gdzieś ciągnie powietrze i problemem może byc wężyk przy zbiorniku lub nawet sam króciec. @kola Pompy na tej aukcji wyglądają jak nowe, ale w sumie nie ma pewności czy nie są one regenerowane. Można popytac tych co już kupili u tego gościa. Ja bym jednak wolał oddac pompę do jakiegoś sprawdzonego warsztatu zajmującego się regeneracją tych pomp. Na AKP był ktoś polecany, ale nie pamiętam w tej chwili o kogo chodziło
kola Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 W Gdańsku poszukałem profesjonalny zakład "PEZAL" zajmujący sie naprawą pomp ale koszt naprawy mojej mogł przekroczyć 3000zł bo miałem już wcześniej problemy z elektroniką i wogóle z odpalaniem. Podobno nie daje już ciśnienia na wtryskiwacze i teraz wysiadła kompletnie. Więc kupiłem już nową. Gościu daje gwarancje. Koszt 3100zł.
heniu_28 Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 Zauważyłem że auto jak stoi z górki(przód niżej o tyłu) to silnik zapala od razu. Jak stoi na równym to nie pali, a w przewodzie paliwowym nie ma paliwa, jakby się cofało. Czy to jest wina zaworka zwrotnego który jest na filtrze paliwa.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się