kdawid Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 mnie cały czas zastanawia dlaczego Audi zdecydowało się na dwa różne rozrządy do 1.8t? Dlaczego wprowadzili ten bez hydraulicznego tłumika?
marcinch001 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Bo ten tłumik hydrauliczny sprawiał kłopoty .
kdawid Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Bo ten tłumik hydrauliczny sprawiał kłopoty . No też tak myślałem że on może generować problemy ale dziś byłem u mojego mechanika umówić sie na wymianą i powiedziałem że montuje nowy typ bez tego tłumika i on powiedział że wymieniał już wiele razy rozrząd w silnikach vag 1.8T i nie zdarzyło się żeby ten tłumik był uszkodzony, mówił że raz czy dwa faktycznie lekko sie pocił ale spełniał nadal swoją rolę. ja rozumie że mógł sprawiać problemy ale w końcu stabilizował pracę rozrządu (tłumił drgania paska) a w tym nowym nic nie tłumi tych drgań? Tak czy siak ja wymieniam jutro na nowy, ale jestem ciekawy jak to jest. W sumie to przydało by się podwiesić temat o rozrządach w 1.8t i opisać tam oba rodzaje, bo są informacje na forum o tym ale trzeba się naszukać. Ja jak znajdę chwilę to opisze oba rozrządy z ASO numerami części tak aby łatwiej było dokonac wyboru.
kawowy19 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 było juz o tym pisane nie raz. Sam zakładałem kilka lat temu temat jak montowałem rozrząd nowego typu. W nowym typie drgania paska tłumi rolka napinająca
kdawid Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 W nowym typie drgania paska tłumi rolka napinająca no tak się jej dziś przyjżałem przed montażem i faktycznie ma w sobie taki mechanizm więc wszsytko jasne. Skoro tematy juz były poruszane to nie ma sensu zakładac kolejnego. Ja dziś wieczorem odbieram moją a4 z wymienionym rozrządem, dzięki wszsytkim za pomoc.
marek337 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Pany a ile płaciliście za wymianę rozrządu, chodzi mi o robociznę bez części, chce się zorientować w cenach.
marcinch001 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Pany a ile płaciliście za wymianę rozrządu, chodzi mi o robociznę bez części, chce się zorientować w cenach. 500-600 zł
sagakama Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Za rozrząd z czyszczeniem smoka 500 zł. Jak pytałem u innego 400 za rozrząd i z 300 za smoka.
grubcio1980 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Ja miałem swoje graty a za robotę zapłaciłem 200.
azure Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Za rozrząd z czyszczeniem smoka 500 zł. Jak pytałem u innego 400 za rozrząd i z 300 za smoka. Cena za smok ostro poryta, a rozrząd można 100 taniej.
sagakama Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Za rozrząd z czyszczeniem smoka 500 zł. Jak pytałem u innego 400 za rozrząd i z 300 za smoka. Cena za smok ostro poryta, a rozrząd można 100 taniej. Dlatego zrobiłem smok i rozrzad za 500.
edekxp Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 500 to moim zdaniem sporo. 600zł zapłaciłem za wymianę silnika + rozrząd (części moje)
marcinch001 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Ja zapłaciłem 450 zł Edytowane 17 Lipca 2016 przez marcinch001
kdawid Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Ja za wyminaę rozrządu+wymianę uszczelki pod pokrwą zaworów + wymiana termostatu 300zł za robociznę.
marek337 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 czyli średnio 400 - 500 zł. za robocizne
Freeman1982 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Mi 350zł powiedział za samą robotę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się