Reggi Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Ja mam 230 tys. przelotu więc chyba by wypadało.
soolek Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Ja mam 230 tys. przelotu więc chyba by wypadało. Ja u siebie wywalałem i dla mnie jest OK, ale Flyer ostatnio wywalił u siebie i nie jest zadowolony. Auto idzie mu dużo gorzej z dołu i będzie zakładał nowy kolektor.
doradca Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) ja bym nie wywalał tylko szukał nowego albo dobrej uzywki - w n47 jest inny kolektor niz w m47 ja przy 150 000 skontroluje go jesli beda luzy to bede kupowal nowy - te klapki sa potrzebne !!!! 318d i 325d nie maja klapek bo maja inne turba ktore ida od dolu samego ale te turba nie pompuja wiecej niz 1.2 bara a nasze 1.6. dzieki klapką silniki idzie dobrze z dolu - podsumowujac ja bym szukal kolektora a nie wywalał klapek 230k - rozrzad byl juz wymieniany ? daje o sobie znac ? Edytowane 7 Lutego 2016 przez doradca
Reggi Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Rozrząd był robiony także cichutko pod maską
doradca Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Opony już na felgach czekają na wiosnę :8) :8) :8) Jutro auto w końcu idzie na serwis - co ciekawe - wibracje ustały 2 dni zmuszony byłem użytkować bunie i jak ręką odjął - sam nie wiem co to może być że raz wibracje sa raz nie ma i głownie jak przyjdzie mróz ??? :mad2: Dodatkowo wpadają tarcze i klocki Textara - przód i tył
Reggi Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Gdzie tam Ci wibruje ? Jak będziesz wymieniał olej to niech Ci mechanik zajrzy pod podstawkę filtra olej. Tam jest taka zwalona uszczelka metalowo gumowa, która lubi cieknąć..i dwa oringi.
doradca Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 olej i wszystko było 5000 temu wymieniane. jak były duże mrozy to w momencie wciskania sprzegła wyczuwalne były wibracje - jak mrozy pusciły to jak reką odjął potem jak szeszło do 2-3 stopni wróciło i teraz jak jest 7-10 znów wszystko ok.
Reggi Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Robiłeś świece żarowe żarowe ? trzeba ściągać kolektor ? Ja mam jedną słabą.
doradca Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 nie nic nie robiłem - jedyne co zrobiłem to seris olejowy, filtry oraz przejrzenie od A-Z - wszystko było jak z fabryki nawet korekcje na wtryskach jak na nowych Byłem na serwisie - okazało się, że sprzęgło, dwumas jest ok i mechanik nie widzi żadnych podstaw do tego żeby coś było nie tak - jesli wrócą wibracje na plusowych temperaturach to mam podjechac. Wiec w sobote wstawiam tylko na tarcze i klocki przód i tył.
carrera369 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Polecasz jakiś warsztat w Sz, do BMW ?
doradca Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Top Serwis BMW na Szlamowej - wielkim plusem jest to ze Darek działa na ori systemach BMW i wszystko jest wgrywane do bazy - czyli jak ktoś kiedys bedzie sprawdzał auto to zaczytując z kluczyka bedzie widział każda naprawę
Reggi Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Z tymi świecami żarowymi w N47 to pod górę. One są ceramiczne i potrafią się w większości przypadków ukruszyć podczas wykręcania.Jak się ukruszy to wykręcanie awaryjne 200-300 zł za sztukę U mnie jedna słabsza i wywala błąd więc będę musiał przez to przebrnąć.
Marteka4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 318d i 325d nie maja klapek bo maja inne turba ktore ida od dolu samego ale te turba nie pompuja wiecej niz 1.2 bara a nasze 1.6. wszystkie diesle BMW od 2002r mają klapki w kolektorze dolotowym czy to 2.0d czy 2.5d czy 3.0d
doradca Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Chłopaki dzisiaj mega szczęśliwy dzien - na świat przyszedł mój synek - 62cm i 4,28kg - kawał byka :)
carrera369 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Gratulacje z okazji narodzin syna Faktycznie bardzo duży
Marek24 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Oby rósł zdrowo a auto bezpiecznie docierało z nim do celu, Gratuluję
doradca Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Dzięki za gratki A tym czasem do auta wpadły nowe tarcze i klocki Textara na przód i tył - seria PROZdjęcie w drodze na wymianę Zaraz po wymienie aż strach jeździć bo trzeba delikatnie a zanim zaczną dobrze łapać to troche mija i cieżko się zatrzymać W BMW Top Service profi robota - piasta oczyszczona do błysku przed - tarcze sprawdzone na bicie itp. - wielkim plusem serwisu u nich jest to że zapisują wszystko w bazie BMW i zczytując kluczyk kupujący wie co było kiedy robione - tanio nie jest ale napewno dobrze zrobione i warte poźniej przy odsprzedaży Spokój na 50-60k km felgi na samochodzie - wyglada za***iście jednak tył nie raz przytrze bo jest dystans 15mm Edytowane 15 Lutego 2016 przez doradca
skovroon Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Oj tył na grubości wysunięty. 5mm do srodka załatwiłoby sprawe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się