Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI AFN] logi


Gość zdeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

003008011nv6.th.jpg

czy dobrze mi się wydaje że turbulum sie kończy (011-żółte pola)

i cosik chyba te żółte pola w 003 odbiegają, czyżby LMM szwankowało

co o tym sądzicie Panie i Panowie :cool:

Opublikowano

Turbina Ci przeładowuje, stąd bardo wysoki odczyt z LMM. Szwankuje Ci sterowanie podciśnieniowe albo kierownice nie chodzą tak jak trzeba.

Opublikowano

a czemu turbulum ma taki spadek między 2300 a 3000 obr/min:question:

Opublikowano

zdeniu, dlatego, ze turbulum przeladowalo i zredukowalo cisnienie tylko, ze to wyglada jakby kierownice byly przytarte bo bardzo wolno to sie dzieje.

Dziwne tez jest ograniczenie dawki paliwa, a przeplywka niby zdrowa.

Opublikowano

Odczepcie się od przepływki, nic jej nie jest.

Baw się suszarką.

Opublikowano

Sprinter, a kto napisal ze przeplywka jest walnieta :question:

Opublikowano

masz problem ze sterowanie turbulum .... (n75,kierownice turbulum,moze przewody zle podłaczone/przetarte) tutaj bym szukal problemu ...

Opublikowano

Cokolwiek to będzie, życzę Ci zdeniu abyś zdążył z naprawą przed przyjazdem do Olsztyna :a4fan: [/i]

Opublikowano

A N75 nie wykluczylibyście ? Chyba widać jak pracuje dobrze ...

Opublikowano

sztanga zapierdziela jak cholera,

N75 zmierzony i wychodzi na dobry,

przewody podciśnieniowe cacy

czyli wychodzi na turbulum :question:

Opublikowano

Turbinka mimo, że sztanga chodzi dobrze, może działać nieprawidłowo. Kwestia uszkodzonych wirników, może zawór ? Sprawdzałeś czy jest szczelny ? Odłącz wężyk prowadzący od turbiny do N75, potem weź i zaciągnij powietrze ustami, zobacz czy wciągniesz sztangę do końca.

Sprawdź czy nie przytkany przewód od dolotu do ECU, przedmuchaj go, sprawdź szczelność dobrze.

Wszystkie te zabiegi i tak nie wykluczą walniętej suszarki... jest szansa, że po prostu pomogą jeśli gdzieś tam leży przyczyna.

Opublikowano

wiec tak

podcisnienia posprawdzane

sztanga lata bez broblemu, nawet na zapalonym silniku gdy zjąłem przewod podcisnieniowy to opadała gdy zaś nalożyłem automatycznie podciągneła sztange

wziąłem dodatkowo posłuchałem ludu z afryki [Murzykna] i powstawialem buta do końca i to chyba cos dało co widac na nowych logach

oceńcie sami

wysoki odczyt LMM się zmniejszyl i spadek ciś tez sie zmniejszyl

dodatkowo Sprinter, logi w basicu jak mi podpowiedziałeś 003 i 011 które również są poniżej

no i włśnie co o nich sądzisz bo według ściągawek które mi podeslałeś to coś nie tak a dokładnie chodzi o czwartą kolumne tą z procentami [%]

003008011xw6.th.jpg b003011si8.th.jpg

i podstawowe pytanie

czy przy obecnym stanie mojej padaczki można robic sofffffcik :question::question::question:

Opublikowano

Powiem tak, turbina jest zapierdzielona i mimo, że sztanga chodzi wydaje mi się, że działa niepoprawnie. Wymaga rozebrania i czyszczenia. Logi wskazują na poprawną pracę N75.

Z logów które prosiłem żebyś zrobił wynika, że EGR działa prawidłowo i N75. To właśnie pokazują owe procenty (zamknięty 99%, otwarty 0%) razem ze wskazaniem w kolumnie obok.

Czy wgrać soft ? Możesz wgrać, będziesz miał mocne walnięcie po 2200RPM, to zniekształci wykres. Jak Ci wlutują podstawki, to zawsze będziesz mógł wrócić do serii w chwilę moment.

Opublikowano
Z logów które prosiłem żebyś zrobił wynika, że EGR działa prawidłowo i N75. To właśnie pokazują owe procenty (zamknięty 99%, otwarty 0%) razem ze wskazaniem w kolumnie obok.

i wszystko już wiem

Czy wgrać soft ? Możesz wgrać, będziesz miał mocne walnięcie po 2200RPM, to zniekształci wykres.

ale z czasem jak zrobie turbawkę to bedzie chyba ładnie :question:

Jak Ci wlutują podstawki, to zawsze będziesz mógł wrócić do serii w chwilę moment.

no tego to ja juz nie wiem jak oni to bedą robić

wyznawca.gifSprinter, wielkie dzięki za opinię i rady

Opublikowano

ale z czasem jak zrobie turbawkę to bedzie chyba ładnie :question:

Tak, jak zrobisz porządek, to będzie spoko. Soft Ci zrobią, zależy jak mocno przeładowanie wyjdzie, jeśli niedużo, to będą mogli podciągnąć go tak jak chesz i nie będzie ryzyka do czasu naprawy.

Opublikowano

zdeniu mowil ze jego uzytkowanie autka jest przewaznie w miescie na krotkich trasach, to niema co sie dziwic ze turbulum sie zasyfilo. moze po przegonieniu autka do olsztyna mu sie podczysci...oby

Opublikowano

powinno sie rozjezdzic ... (warsztat masz pod prawa noga) ..... :twisted:

chociaz z drugiej srony jak sie uprzesz to mozesz wyczyscic turbulum

Opublikowano
moze po przegonieniu autka do olsztyna mu sie podczysci...oby

przegoni go jak pojedzie do Wisły na zlocik :twisted:

Opublikowano

Turbinka mimo, że sztanga chodzi dobrze, może działać nieprawidłowo. Kwestia uszkodzonych wirników, może zawór ? Sprawdzałeś czy jest szczelny ? Odłącz wężyk prowadzący od turbiny do N75, potem weź i zaciągnij powietrze ustami, zobacz czy wciągniesz sztangę do końca.

Sprawdź czy nie przytkany przewód od dolotu do ECU, przedmuchaj go, sprawdź szczelność dobrze.

Wszystkie te zabiegi i tak nie wykluczą walniętej suszarki... jest szansa, że po prostu pomogą jeśli gdzieś tam leży przyczyna.

Witam mam pytanko co może być w turbinie nie tak jeżeli sztanga chodzi prawidłowo , czy w takim wypadku można wykluczyć sławetne kierownice ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...