Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt Wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , moje autko wróciło wczoraj z warsztatu z wymiany rozrządu. Przed wymiana kat wtrysku wynosił 124 :shock3: :shock3: (na rozrządzie przejechałem 65tys)

Po wymianie gdy sprawdzałem na VAG-u kąt teraz wynosi 38. Mechanik powiedział ze nie zdołali lepiej ustawić, a Ustawiali jakimś Wakumetrem (nie wiem czy dobrze zrozumiałem)...

Zostawić tak jak jest czy podjechać na inny warsztat żeby ustawili precyzyjniej????

Mimo iż kąt wynosił 120 autko paliło od strzała... :P

Pasek conti + Pompa SKF+rolki INA = 370 zł

Za wymiane Skasowali mnie 350 zł (Gdańsk)

Opublikowano

Jesli silnik ładnie pracuje to zostaw bo po zmianie nie odczujesz równicy. Sprawdz jeszcze dawke paliwa. Zdarli z ciebie i to strasznie, ja za rozrząd biore 150zł :)

Opublikowano

dawka 3,8 w grupie 015

Opublikowano

Nie wiem czy w grupie 15 jest ta sama dawka. Ja zawsze sprawdzam dawke w grupie 01.

Opublikowano

chcesz troche więcej mocy ustaw kąt na 60 i dawke 2,2 mg/R
sam na takiej latam jest różnica

Opublikowano

a jak ze spalaniem??

Opublikowano (edytowane)

około 6l na ori wtryskach ahu/1z ustaw dawke np 2,5 mg/r i zobaczysz jaka będzie różnica
tylko kąt wyprzedzenia wtrysku musisz podnieś na około 60 ma duże znaczenie na dynamike auta

najlepiej kupić kabel vag i wszystko samemu ustawić

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

Kat w bs 55 ustaw i dawka daj tak jka kolega mówi 2.2-2.4 nie ma róznicy w spalaniu jazda całkiem inna jak np na 4.0

Opublikowano

chcesz troche więcej mocy ustaw kąt na 60 i dawke 2,2 mg/R

sam na takiej latam jest różnica

To jest statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku, więc przede wszystkim wpływa na odpalanie silnika. Na jazdę ma wpływ dynamiczny kąt wyprzedzenia, który ECU ustawia samo za pomocą zaworu N108.

Faktem jest, że N108 ma też określony zakres regulacji i statyczny kąt niejako jest pewnym odniesieniem, dlatego przy źle ustawionym statycznym kącie zaworowiN108 może tego zakresu zabraknąć, ale przy kącie jaki masz obecnie (60 jednostek przy wymaganych 49-51), nie powinno to mieć żadnego wpływu na dynamikę auta. Prędzej dzięki zwiększeniu dawki poprawisz dynamikę.

Opublikowano

nie wiem czy będe sie w to bawił. obecnie kot wtrysku mam ustawiony na 125


gdzie na wagu sprawdzić tą dawkę paliwa??

Opublikowano

statyczna grupa 1

Opublikowano

nie wiem czy będe sie w to bawił. obecnie kot wtrysku mam ustawiony na 125

gdzie na wagu sprawdzić tą dawkę paliwa??

Nie za bardzo ogarniam. Piszesz, że masz kąt ustawiony na 125, a wcześniej:

Po wymianie gdy sprawdzałem na VAG-u kąt teraz wynosi 38. Mechanik powiedział ze nie zdołali lepiej ustawić, a Ustawiali jakimś Wakumetrem (nie wiem czy dobrze zrozumiałem)...

Więc coś tu nie halo :eusathink:

Opublikowano

pomyłka na wagu, naprawde mam 125, nie wiem juz komu tu wierzyc, mechanikowi czy VAG-owi

Opublikowano (edytowane)

Kąt na pewno odczytujesz w drugim oknie BS 000 ?

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

Kat w bs 55 ustaw i dawka daj tak jka kolega mówi 2.2-2.4 nie ma róznicy w spalaniu jazda całkiem inna jak np na 4.0

Ok, auto będzie lepiej przyśpieszało.. ale czy nie będzie gorzej palić w zimie ???

Opublikowano

Na odpalanie ma wpływ dawka rozruchowa, która możesz podejrzeć w kanale 005.

Opublikowano

Lukasz Napewno...

http://prntscr.com/956xfu

ale autko pali od strzala, czy zimny czy ciepły, wogóle nie dymi z rury nawet jak mu depne, pewnie ma z 500 tys przejechane.

Nie wiem czy poprawiać ten kąt czy nie ruszać, nie mam pojęcia

:(

Opublikowano (edytowane)

Strasznie przyspieszony ten kąt. Ja bym się pobawił w ustawienie. Jeśli chcesz mieć trochę przyspieszony, to celowałbym w 70 jednostek nie więcej.

Druga sprawa to ustawienie rozrządu. Czy aby na pewno wszystko jest poskładane poprawnie? Zacznij od tego. Jeśli rozrząd jest źle złożony, to nie będziesz miał pełnego zakresu regulacji i kąta nie ustawisz poprawnie.

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

podobno jest dobrze, tak twierdzili w serwisie

Opublikowano (edytowane)

mechanicy którzy robili ci rozrząd za bardzo nie ogarniaja tematu gdyż ustawili ci tak jak był i nie podłączyli komputera i nie skorygowali kąta wtrysku co jest podstawą. lepiej zmień mechanika:)

Co do kąta wtrysku to ustaw max na 58-60 w bs (książkowo 49-51) zbyt wysokim kątem narobisz wiecej szkód a nic ci to nie da a napewno wiecej mocy. Zrób logi bo pewnie dynamiczny kąt wtrysku nie wyrabia , dawka 2,2mg to troche poza granicą może telepać silnikiem, bezpiecznie ustaw 3mg na rozgrzanym silniku i bedzie banglać :) w tym silniku podstawa to porządnie ustawiony kąt i dawka

Jeśli nie bedziesz mógł dokonać korekty kąta to trzeba przestawic koło pompy o ząbek

Edytowane przez baca2309

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...