miklaas Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Witam , moje autko wróciło wczoraj z warsztatu z wymiany rozrządu. Przed wymiana kat wtrysku wynosił 124 :shock3: (na rozrządzie przejechałem 65tys) Po wymianie gdy sprawdzałem na VAG-u kąt teraz wynosi 38. Mechanik powiedział ze nie zdołali lepiej ustawić, a Ustawiali jakimś Wakumetrem (nie wiem czy dobrze zrozumiałem)... Zostawić tak jak jest czy podjechać na inny warsztat żeby ustawili precyzyjniej???? Mimo iż kąt wynosił 120 autko paliło od strzała... Pasek conti + Pompa SKF+rolki INA = 370 zł Za wymiane Skasowali mnie 350 zł (Gdańsk)
lukaszooo Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Jesli silnik ładnie pracuje to zostaw bo po zmianie nie odczujesz równicy. Sprawdz jeszcze dawke paliwa. Zdarli z ciebie i to strasznie, ja za rozrząd biore 150zł
lukaszooo Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Nie wiem czy w grupie 15 jest ta sama dawka. Ja zawsze sprawdzam dawke w grupie 01.
maniekaudia4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 chcesz troche więcej mocy ustaw kąt na 60 i dawke 2,2 mg/Rsam na takiej latam jest różnica
maniekaudia4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) około 6l na ori wtryskach ahu/1z ustaw dawke np 2,5 mg/r i zobaczysz jaka będzie różnicatylko kąt wyprzedzenia wtrysku musisz podnieś na około 60 ma duże znaczenie na dynamike autanajlepiej kupić kabel vag i wszystko samemu ustawić Edytowane 20 Listopada 2015 przez maniekaudia4
bozmek Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Kat w bs 55 ustaw i dawka daj tak jka kolega mówi 2.2-2.4 nie ma róznicy w spalaniu jazda całkiem inna jak np na 4.0
Lukasz_N Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 chcesz troche więcej mocy ustaw kąt na 60 i dawke 2,2 mg/R sam na takiej latam jest różnica To jest statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku, więc przede wszystkim wpływa na odpalanie silnika. Na jazdę ma wpływ dynamiczny kąt wyprzedzenia, który ECU ustawia samo za pomocą zaworu N108. Faktem jest, że N108 ma też określony zakres regulacji i statyczny kąt niejako jest pewnym odniesieniem, dlatego przy źle ustawionym statycznym kącie zaworowiN108 może tego zakresu zabraknąć, ale przy kącie jaki masz obecnie (60 jednostek przy wymaganych 49-51), nie powinno to mieć żadnego wpływu na dynamikę auta. Prędzej dzięki zwiększeniu dawki poprawisz dynamikę.
miklaas Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 nie wiem czy będe sie w to bawił. obecnie kot wtrysku mam ustawiony na 125 gdzie na wagu sprawdzić tą dawkę paliwa??
Lukasz_N Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 nie wiem czy będe sie w to bawił. obecnie kot wtrysku mam ustawiony na 125 gdzie na wagu sprawdzić tą dawkę paliwa?? Nie za bardzo ogarniam. Piszesz, że masz kąt ustawiony na 125, a wcześniej: Po wymianie gdy sprawdzałem na VAG-u kąt teraz wynosi 38. Mechanik powiedział ze nie zdołali lepiej ustawić, a Ustawiali jakimś Wakumetrem (nie wiem czy dobrze zrozumiałem)... Więc coś tu nie halo
miklaas Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 pomyłka na wagu, naprawde mam 125, nie wiem juz komu tu wierzyc, mechanikowi czy VAG-owi
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Kąt na pewno odczytujesz w drugim oknie BS 000 ? Edytowane 21 Listopada 2015 przez Lukasz_N
cabanmat Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Kat w bs 55 ustaw i dawka daj tak jka kolega mówi 2.2-2.4 nie ma róznicy w spalaniu jazda całkiem inna jak np na 4.0 Ok, auto będzie lepiej przyśpieszało.. ale czy nie będzie gorzej palić w zimie ???
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Na odpalanie ma wpływ dawka rozruchowa, która możesz podejrzeć w kanale 005.
miklaas Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Lukasz Napewno... http://prntscr.com/956xfu ale autko pali od strzala, czy zimny czy ciepły, wogóle nie dymi z rury nawet jak mu depne, pewnie ma z 500 tys przejechane. Nie wiem czy poprawiać ten kąt czy nie ruszać, nie mam pojęcia
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Strasznie przyspieszony ten kąt. Ja bym się pobawił w ustawienie. Jeśli chcesz mieć trochę przyspieszony, to celowałbym w 70 jednostek nie więcej. Druga sprawa to ustawienie rozrządu. Czy aby na pewno wszystko jest poskładane poprawnie? Zacznij od tego. Jeśli rozrząd jest źle złożony, to nie będziesz miał pełnego zakresu regulacji i kąta nie ustawisz poprawnie. Edytowane 21 Listopada 2015 przez Lukasz_N
miklaas Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 podobno jest dobrze, tak twierdzili w serwisie
baca2309 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) mechanicy którzy robili ci rozrząd za bardzo nie ogarniaja tematu gdyż ustawili ci tak jak był i nie podłączyli komputera i nie skorygowali kąta wtrysku co jest podstawą. lepiej zmień mechanika:) Co do kąta wtrysku to ustaw max na 58-60 w bs (książkowo 49-51) zbyt wysokim kątem narobisz wiecej szkód a nic ci to nie da a napewno wiecej mocy. Zrób logi bo pewnie dynamiczny kąt wtrysku nie wyrabia , dawka 2,2mg to troche poza granicą może telepać silnikiem, bezpiecznie ustaw 3mg na rozgrzanym silniku i bedzie banglać w tym silniku podstawa to porządnie ustawiony kąt i dawka Jeśli nie bedziesz mógł dokonać korekty kąta to trzeba przestawic koło pompy o ząbek Edytowane 21 Listopada 2015 przez baca2309
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się