Naza one Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam od kilku dni słysz dziwne dzwieki jak by zawory stukały czasem to słychac czasem nie najczesciej po dynamicznej jezdzie co to moze byc szklanka na zaworze czy ktoras panewka mechanik powiedział ze to pewnie szklanka ale nie daje mi to spokoju a stukanie słychac i na zimnym silniku i na ciepłym najczesciej na zimnym bo na cieplym momentami przestaje?[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 13:13_________________________________________________Hej ludzie co to nikt nie wie o co chodzi? dzisiaj zauwazyłem ze jak odpale moja niunie to jest cisz a po 15 moze 20 sek zaczyna stukac ale czasem jak obruce kierą do oporu i obroty spadna to na chwile przestaje ale wraca napiszcie co kolwiek gdzie szukac?
michał69 Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 czy to bardzo słychać to stukanie?? wczesniej tego nie miałeś czy od poczatku jak masz auto tak jest?
Naza one Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 nie po jakims czasie zaczeło na poczatku było wszystko dobrze nic nie stukało. Czasem głosniej czasem ciszej a czasem takie przerywane:(
stray1 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Moze to vakum pompa,sprawdz to prosto przyodpalonym silniku powciskaj chamulec i nadsluc**j jak przestanie cykc to masz przyczyne.
Naza one Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 napewno nie bo to wskazuje na rozrząd jak go dobrze rozgrzeje ale naprawde dobrze to cisza????
andrzej_1970 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 U kolegi przy podobnych objawach stukania okazało się że to smok na pompie był przytkany i słabo podawało ciśnienie oleju na szklanki zaworów,a przedtem wyremontował całą głowicę.Sprawdź ciśnienie oleju.
Sztomel Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 warto też w takim przypadku sprawdzić drożność odmy a zwłaszcza zaworu regulacji ciśnienia skrzyni korbowej czyli tego czarnego dysku na pokrywie zaworów, przytkana odma często powoduje stuki podobne do stukania szklanek a dodatkowo olej jest wypychany wszystkimi słabymi punktami w jego uszczelnieniach.
Naza one Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 dzis cały czas jak jezdziłem to stukało a jak podjechałem do domu i otworzyłem dzwi ku mojemu zdiwieniu była cisza a silnik jeszcze nie był rozgrzany???
nike21 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 a kiedy zmieniales olej? puka caly czas czy tylko przy obciazeniu silnika? na moje oko mas cos z cisnieniem oleju... jesli mialbys gdzies za duzy luz to pukaloby caly czas lub tylko na zimnym silniku... albo w momencie dodania gazu... podjedz do porzadnego warsztatu to sprawdza Ci cisniene w ukladzie olejenia. a jesli okaze sie ze jest ok to mozesz miec przypchany jakis kanal smarowania np na walku rozrzadu. jestes w stanie okreslic skad dochodza te stuki? gora czy dol silnika?
Naza one Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 z tym własnie poroblem bo od tego wszystkiego juz wszedzie słysze te stuki ale najbardziej u góy z tylu silnika tam słychac to najbardziej!!!
nike21 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 z tym własnie poroblem bo od tego wszystkiego juz wszedzie słysze te stuki ale najbardziej u góy z tylu silnika tam słychac to najbardziej!!! bo 4 cyl najszybciej sie zuzywa... zmierz cisnienie smarowania-jak bedzie ok to pewnie wina tkwi w popychaczu... ile masz nalatane??
Naza one Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 niby 150 tys ale z 100 tys trzeba dodac dla pewnosci:)
xavier Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 bo 4 cyl najszybciej sie zuzywa... mógłbyś to rozwinąć ?
nike21 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 mógłbyś to rozwinąć ? tak to juz bywa w silnikach R4 ze 4 cyl najszybciej sie zuzywa... traci szczelnosc, szybciej siadaja pierscienie na tym garze, czesto przedmuchy na uszczelce glowicy sa miedzy 4 a 3... jesli chodzi o zawory to nie ma reguly... niby 150 tys ale z 100 tys trzeba dodac dla pewnosci:) przy okazji sprawdz jeszcze kompresje...
ktmrider7 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 dzisiaj zauwazyłem ze jak odpale moja niunie to jest cisz a po 15 moze 20 sek zaczyna stukac ale czasem jak obruce kierą do oporu i obroty spadna to na chwile przestaje ale wraca napiszcie co kolwiek gdzie szukac? jaka byla pryzcyzna tego stukania mam podobny problem i nie wiem co to moze byc
Mafia56 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Panowe Podepne sie do tematu A kolega powiedział by czy w filtrze powietrza słychac takie bum bum lub cykanie??? Przyłuz głowe i posłuchaj przy filtrze powietrza jesli sa objawy bum bum i cykania to masz na 4 cylindrze szkalnki juz wytarte!!! Ja to miałem w sojim motorku wymnieniłem wysztkie i jak jeka odja koszt to 130 zł Wiec niewielki ale trzeba rozrzad rozpinac niestety!!! Pozdrawiam
ktmrider7 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 szklanki by od razu stukaly a to slychac po 15 -20 sekundach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się