Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Migająca kontrolka świec żarowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, otóż mam następujący problem. Wymieniałem dzisiaj rano krócieć układu chłodzącego przy głowicy. No i po tej wymianie zapaliłem auto i od tej pory za każdym razem po zapaleniu i upływie około 5 sekund zaczyna migać kontrolka świec. Auto ma moc odpala bez problemu... Co to może być? Bo przypuszczam, że przy tej wymianie mogłem o coś zahaczyć i uszkodzić. Jakieś pomysły? I czy można na razie z tym jeździć?

Edytowane przez Gandalesch
Opublikowano

Mrugajaca kontrolka swiecy oznacza zapisany bład w sterowniku

Opublikowano

skoro wymieniałeś krucieć wody to może coś nie łączy na wtrysku sterującym lub czujnik stopu tez będzie kontrolka mrugać sprawdz błąd jaki zapisał się w ecu

Opublikowano (edytowane)

Problem w tym, że jestem w Niemczech a kabel diagnostyczny dopiero dziś zamówiłem więc go użyje przy zjeździe na święta... Można tak latać na razie?

Zauważyłem jeszcze wcześniej, że spadła fajka ze świecy i właśnie ta fajka z drugą bratnią wyglądają tak...

znsw49.jpg

Czy coś takiego może być odpowiedzialne za migającą kontrolkę świec?

Dodam, że zauważyłem że teraz auto nie pali, albo pali ciężej i po odpaleniu strasznie spalinami. Wczesniej tego nie było - przed wymianą trójnika. A po wymianie zauważyłem, że ta fajka spadła ze świecy, czyli musiałem zahaczyć i uszkodzić. Tylko czy to na pewno to?

Edytowane przez Gandalesch
Opublikowano

Zacznij od swiatel stopu. Na 99% czujnik stopu uwalony. Pewnie nie masz stopu.

Pozdro

Opublikowano

Czytałem dużo, nie żebym nie szukał. Światła stopu działają. Napisałem, że auto na zimnym ciężej pali jakby od świec. Czujnik stopi raczej by nic nie miał do tego. Przed wymianą króćca było ok więc pod maska coś sknociłem. Tylko co...

Opublikowano

Ten silnik ma zapalić nawet bez świec żarowych, domyślam się że nie ma u Ciebie temperatur poniżej 0. Jeśli ciężko pali lub nie chce zapalić to możliwe, że układ paliwowy jest zapowietrzony

Opublikowano

Poniżej 0 nie ma. Ale czy te fajki mają związek z kontrolką? Jak nie t może jakaś kostka? Płyn chłodzący wylał mi się na kostkę przy bagnecie od oleju. Może to to?

Opublikowano

być może nastawnik masz uszkodzony .lub zasyfiony

Opublikowano

Bez vaga ani rusz.

Opublikowano

Kabel to jakiś tydzień dwa zanim dojdzie do domu... Dodam jeszcze, że z pompy w okolicach nastawnika widać lekko zapocone paliwo. Może nastawnik niedokręcony? Tylko jeszcze pytanie na które nie uzyskałem odpowiedzi. Czy można z tym tak jeździć dajmy na to miesiąc? Znaczy auto i tak stoi bo mam busa, ale czy mogę wrócić 1000 km bez obaw że stane na autostradzie?

Opublikowano

No na takie pytanie bez diagnozy nie odważył bym się odpowiedzieć.

Opublikowano

Jak wymieniałem u siebie ten kruciec to jakieś tam kostki rozłączałem, wszystkie ze sobą połączyłeś?

Opublikowano

Tez rozłączałem. Wszystkie złączone. Chciałbym uzyskać odpowiedź czy przez uszkodzone fajki na świecach coś takiego może być? Bo wcześniej przed wymianą, a dokładniej przedwczoraj jeszcze wszystko było ok. Po wyminie zauważyłem, że spadła fajka, pościągałem resztę, a tu wszystkie popękały i nie trzymają na świecach... Układ paliwowy nie jest zapowietrzony i nigdy nie był.

Opublikowano

Popsute fajki można tanio naprawić wymieniając je na takie konektory. Pasują idealnie. Tylko nie pamiętam czy 5 mm czy inna śreniaca na świece idzie.

http://allegro.pl/konektor-zenski-izolowany-okragly-5szt-sge-5mm-i5447843544.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...