Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mały problem mianowicie mam a4 b5 1.6 z 1995 roku kupione od 1 właściciela z Francji. Wracając z Francji na autostradzie chciałem go wypróbować mianowicie jadąc na około 2,5 tys obrotów zredukowałem by kogoś wyminąć lecz zaraz po redukcji tak jakby stracił moc na chwilę i zaczął się rozpędzać jak żółw.... moje pytanie brzmi czemu po redukcji z 5 na 4 i np z 4 na 3 zamiast dostać kopa on tak jakby nie miał mocy i zaczynał rozpędzać się na nowo....

Opublikowano

Wierzysz ze ktoś przez 20 lat jeździł jednym autem :decayed:

Opublikowano

Przy redukcji mógł nawet rozrząd przeskoczyć, jeśli pasek był za luźny, ale to raczej taka ostateczna ostateczność, rzadko się to zdarza.

Opublikowano

Lukaszoo wierzę bo mam 16 letnia z brifem starym gdzie jest tylko jedna pieczatka i jeden właściciel ;)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dajesz 250zł i wystawie ci oryginalną książkę serwisową na te 20 lat.

Opublikowano

Filtr paliwa,pompa,a może lewe powietrze.

Opublikowano

Dajesz 250zł i wystawie ci oryginalną książkę serwisową na te 20 lat.

brief niemiecki też porabiasz ? Ja mówię o starym niemieckim dowodzie rejestracyjnym gdzie widnieją wszyscy właściciele a nie tak jak w nowym tylko ostatni. Książeczkę to każdy prawie sam umie zrobić pieczątki i heja oraz przeklejenie wlepki

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Auto które stoi na placu handlowym w niemcowni jest wyrejestrowane z ewidencji tak aby przy sprzedaży nie trzeba było jechać do urzędu komunikacji aby je wyrejestrować i dostać tablice wyjazdowe (ze wzgl ze urzędy pracują tylko w tygodniu wszystkie auta sa wyrejestrowane w takich miejscach). Handlarze robili tak ze zgłaszali zagubienie dokumentów, przez 3-4 tygodnie urzad komunikacji w niemcowni sprawdzał czy auto nie poszło pod zastaw czyli czy jakiś bank nie posiada briefu ( u nich było tak ze kto posiadał brief ten był włascicielem pojazdu) jesli nic nie znaleźli a nie mogli bo auto stało na placu to wydawali duplikat w którym był tylko ostatni właściciel.

Na taki plac przyjeżdżał polski handlarz kupował samochód który juz był wyrejestrowany z ewidencji więc nie musiał udawać sie do żadnego urzędu, na granicy walił licznik o połowe a umowe miedzy sobą a placem handlowym wywalał do pieca bo auto w niemcowni już było wyrejestrowane z ruchu a w polsce jeszcze nie istaniło więc wazne były tylko dokumenty oficjalnego poprzedniego własciciela, pisał nową fikcyjna umowe miedzy gosciem który był w briefie a nowym nieświadomym kupującym który był wielce zadowolony jaką to kupił okazje życia od 60letniego niemca który jest dziadkiem i jeździ 20 lat jednym autem. Polski handlarz nie istnieje na żadnym dokumencie więc nie musi płacić 18% podatku od auta którego ma sie krócej niż pół roku.

Dzięki całej tej operacji handel autami z niemiec jeszcze kilka lat temu to była żyła złota bo nie trzeba było płacić żadnych podatków a z papierami była wolna amerykanka do tego polak wymaga aby auto było do końca serwisowane i miało 180 tys więc kupujący sami nakręcali spirale oszustwa.

Poczytaj sobie o handlu na dziadka niemca lub poprostu na niemca :)Tak nawiasem w oryginalnych starych dokumentach od pierwszego własciciela auta zawsze jest dwóch włascicieli.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Mam nawet faktury z serwisów audi... tak nawiasem.... byłem dziś u znajomego mechanika powiedział ze może to być przepływomierz czy ktoś się z nim zgodzi ? Samochód jak na audi strasznie mało pali 5-6 litrów w trasie tak wynika z obliczeń

Opublikowano

tak masz 1.6 nie spodziewaj się cudów

Opublikowano

nie chodzi o to ze 1.6 i mało mocy będę miał tylko po prostu jak daje redukcje bo chce kogoś wyprzedzić to on tak jakby się dusił

Opublikowano

A jak świece, przewody, wymienione?

Opublikowano (edytowane)

1.6 powinno palić średnio 8 l do 10l
może przyczyną jest filtr paliwa ?

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

sprawdzi filtr paliwa i przepływke

Opublikowano

Tak jak wyżej wymień świece, przewody, filtr paliwa, sprawdź cewkę zapłonową (podmień na inną) a potem dalej będziemy gdybać, ew podmień przepływkę.

Opublikowano

a najlepiej zrobić logi dynamiczne

Opublikowano

a najlepiej zrobić logi dynamiczne

A co chcesz logować w 1.6? Tam trzeba dobrze sprawdzić cały układ zapłonowy i paliwowy, myślę, że tu leży problem.

Opublikowano

Np. Przeplywke i lambde mozna....

Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

własnie nic nie wiadomo co tam siedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...