Skocz do zawartości
IGNOROWANY

warjacje na cieplym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam klubowiczy :)

mam specyficzny problem ze swoja b-piątką 1,9 tdi 115km

mianowicie latem przy upałach było to częstsze teraz przy chłodniejszych dniach jest to delikatniejsze

przy rozgrzanym silniku na jałowym biegu silnik delikatnie faluje i na ułamek sekundy spada z obrotów czasem częściej czasem rzadziej samochód odpala normalnie jeździ normalnie tylko na postoju przy odpalonym silniku ma takie skoki w dół . Dodam ze samochód był sprawdzany podstawowym kompem do vagów i nie pokazało żadnych błędów silnika a co jeden mechanik to inne diagnozy m.in: wtrysk , pompa paliwa ,plecionka wydechu , bądź wiązka elektryczna czy jest jakiś możliwy sposób sprawdzenia żeby wykluczyć wiązkę .

miał ktoś może podobny problem i może pomoc ?

Opublikowano

Oringi na PDkach

Opublikowano

Oringi na PDkac

mozesz mi to jasniej wytlumaczyc ?

duze sa koszta takiego zabiegu ?

Opublikowano

Chodzi mu o uszczelnienia pompowtryskow. Koszta to 33zl na pompkę + nowe śruby czyli ok 200zl za komplet + jakieś 150zl za robotę.

Opublikowano

To doszlo jeszcze cos nowego heh ?

Przerabial juz ktos podobny problem ?

Opublikowano

Wątków na temat uszczelniaczy pompek było multum, ale jak się nie chce poszukać to trudno - trzeba czekać aż ktoś będzie taki dobry i poda na tacy albo być dalej bez jakiejkolwiek wiedzy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kolego hezen jezeli kazdy mialby wymieniac czesci w swoim samochodzie co mowi mechanik dlubiacy w nosie to nie ktorym moglo by zycia nie starczyc a po to chyba jest miedzy innymi takie forum jak to ze wiedza ktora sie w nim znajduje pomogla nie jednemu w wydaniu nie potrzebnie gory pieniedzy.

Co mechanik to inna diagnoza .

Dzieki Dev za podpowiedz napewno to bedzie sprawdzone gdyby jednak okazalo sie nie to , to odezwe sie jeszcze raz .

Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

No dostałeś odpowiedz żeby szukać przyczyny w uszczelniaczach PD, do tego jeszcze pytasz czy ktoś "przerabiał podobny problem"

Odpowiedź brzmi - tak, nie jesteś jedyny który miał z tym problem, dlatego napisałem żebyś poszukał, bo na tym forum jest takich tematów na pęczki i stamtąd zaczerpnąłbyś odpowiedniej wiedzy.

Jeśli po wymianie oringów pd, problem nie ustąpi to będziemy zastanawiać się co dalej.

Napisałem Ci krótko, zwięźle i na temat, nie miałem nawet podświadomej intencji żeby Cię w jakikolwiek sposób obrazić, ale jeżeli wg. Ciebie, skierowanie kogoś do "szukajki" oznacza jakąś pogardę albo obrazę to przepraszam ale nie mamy o czym pisać i w tej sytuacji należy zakończyć dyskusję.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

?

Oringi na PDkach

Mam jeszcze jedno pytanie czy po wymianie tych uszczelniaczy jest koniecznosc ustawiania pompo wtryskiwaczy od nowa

Opublikowano

Zawsze

I trzeba dac do PDkow nowe sruby a te tylko w ASO

Opublikowano (edytowane)

Mechanik po włożeniu pompek w gniazda głowicy musi je od nowa ustawić żeby wacha była rozpylana w odpowiednim miejscu.

Kolejną ważną rzeczą którą należy napisac to ustawia się pompowtryskiwacz tez po to żeby odpowiednio "leżał" w gnieździe - nie wyrobiał gniazda.

Ty sie tym nie przejmujesz, to mechanik musi miec odpwoiednią wiedzę jak to zrobić.

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

No juz sam nie wiem gdzie w poznaniu jechac do mechanika bo gdzie bym nie zawital badz zadzwonil to albo slysze ze to nie mozliwe zeby to byly uszczelniacze albo ze nie trzeba ich ustawiac i boje sie ze narobia mi wiecej wydatkow przez brak swojej wiedzy lub odpowiedniego sprzetu :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...