luby1979 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 witam! chcialem tylko wiedziec,dlaczego ludzie sie tak czepiaja 2.5 tdi?troche ich jezdzi,a jak sie popatrzy na prefixy,to wiekszosc problemow sa zwiazane z 1.9 lub 2.0.Ja mam 2.5 z 1999,ma zaj.... kulture pracy,traktuje go odpowiednio i nie mam z nim klopotu...a przeplywka czyszcze co 2-3 m-ce i jest git:) ostatnio w cyklu mieszanym na dynamicu z lotosa zrobilem prawie 400 km na 26 litrach....zly wynik?te silniki są dobre jesli sie je odpowiednio traktuje....sa wtedy na prawde wdzieczne!!!)ERGOLUD,nie martw sie,przeplywke przeczysc zrob te logi,lej dobry olej(co 15kkm) i paliwo,przeczytaj 10 przykazan traktowania diesla i bedziesz zadowolony:) Pozdrawiam!!! ps:sorki za ew bledy i brak pol znakow;)
Tytus Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Ależ kolego, nikt tu się nie czepia . Silnik wymaga tylko większej troski niż 1.9 a największym ich problemem jest zazwyczaj poprzedni właściciel Tak jak powiedziałeś: dobrze serwisowany będzie służył bardzo długo
YATES Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Cały problem w tym , że około 90% ludzi z naszego forum - właścicieli A4 z silnikiem 2,5 nie kupiło samochodu w salonie i nie wie jak traktował je poprzedni właściciel.
slaweq Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Jak zwykle przy wątkach o 2.5 pojawiają sie bardzo skrajne opinie..., Ja bym nie demonizował, trzeba dbac o samochód i bedzie ok A odnosnie przepływki..., na allegro bym jej na Twoim miejscu nie kupował.
luby1979 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Racja Tytus,jak ktos sie postara,to i ursusa c330 zajedzie bez zadnego problemu;)poprzedniego wlasciciela tez sie nie wybiera...a troska okazywana samochodowi nie wymaga na prawde duzego wysilku:)...no i nie ma co oszczedzac na rzeczach typu oleje,filtry,klocki itd,bo takie oszczednosci są zazwyczaj pozorne i wychodzą drozej:( pozdrawiam!!!
Ergolud Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 w takim razie mam jeszcze jedno pytanie. Skoro odradzacie kupno przepływki na allegro to gdzie najlepiej ją kupić i mniej więcej ile kosztuje. Mechanik też może przywlec ją nie wiadomo skąd.
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 ASO , jeśli szybko padnie to Ci wymienią co nikt inny nie zrobi poza ASO możesz trafić na lipne przepływki spróbuj ją oczyścić
slaweq Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 spróbuj ją oczyścić Moja była czyszczona i nic nie dało Ale spróbowac zawsze mozna
Ergolud Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 spróbuję przeczyścić jutro (bo będe garażował ). A w niedziele jak bozia da Tytus zrobi mi logi i zobaczymy czy to czyszczenie pomogło.
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 spróbuję przeczyścić jutro (bo będe garażował ). A w niedziele jak bozia da Tytus zrobi mi logi i zobaczymy czy to czyszczenie pomogło. czy pomogło to dowiesz się w 5 min po przeczyszczeniu
Ergolud Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 dam znać. Wezme też aparat (wiem, że jest już instrukcja czyszczenia) ale zrobie choćby zdjęcie przed czyszczeniem i po.
hipcio Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Nowa przepływka w ASO Premium w Poznaniu 375 zł przy zdaniu starej, a w InterCars bez zdawania dałem chyba 600 zł
slaweq Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 W InterCars przy zdaniu starej cene przepływki jest w granicach 300 zł
Gość Trzeniu Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 W InterCars przy zdaniu starej cene przepływki jest w granicach 300 zł tyle że w IC w razie problemów nie unają reklamacji bo niby jak mają sprawdzić czy coś jest nie tak?
Ergolud Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 w sumie nie było czego fotografować. Przepływka jak wyjęta z pudełka (spodziewałem się większych zabrudzeń). Niestety i po czyszczeniu do wymiany.
Tytus Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam, zamieszczam logi kolegi Ergolud Silnik ma dziwne drgania na wolnych obrotach, co ciekawe drgania ustają po wyłączeniu klimatyzacji. Dynamiczne: Group A: '000 TIME STAMP 0,33 68 90 18 6 113 211 80 171 143 113 0,68 68 91 18 6 113 211 80 171 143 114 1,02 68 89 19 7 114 211 80 171 143 115 1,37 68 90 20 7 114 211 80 171 143 114 1,71 68 89 22 7 114 211 80 171 143 114 2,06 69 87 24 8 114 211 80 171 143 114 2,4 68 88 24 8 115 211 80 171 143 115 2,75 69 88 25 8 115 211 80 171 143 114 3,1 70 97 243 85 118 211 80 171 143 128 3,45 73 117 255 91 126 211 80 171 143 131 3,8 76 114 255 100 134 211 80 171 143 139 4,16 80 107 255 108 145 211 80 171 143 152 4,51 84 98 255 120 158 211 80 172 143 167 4,86 89 95 255 121 175 211 80 172 143 184 5,21 94 95 255 122 188 211 80 172 143 191 5,56 98 97 255 122 195 211 80 172 143 192 5,92 104 103 255 124 195 211 80 172 143 190 6,27 109 104 255 125 193 211 80 172 143 188 6,62 114 109 255 125 191 211 80 172 143 187 6,97 118 111 255 126 192 211 80 172 143 188 7,32 123 118 255 127 195 211 80 172 143 188 7,66 128 120 255 127 198 211 80 172 143 192 8,01 132 123 255 128 200 211 80 172 143 192 8,35 137 126 255 128 201 211 80 172 143 191 8,7 141 126 255 128 198 211 80 172 143 187 9,03 146 130 255 128 198 211 80 172 143 187 9,39 150 130 255 128 201 211 80 173 143 190 9,74 154 128 255 128 205 211 80 173 143 190 10,09 159 129 255 127 207 211 80 173 143 189 10,43 162 133 255 126 208 211 80 173 143 186 10,78 167 139 255 125 209 211 80 173 143 183 11,11 171 139 255 124 210 211 80 173 143 181 11,47 174 144 255 122 211 211 80 173 143 179 11,8 178 145 255 120 211 211 80 173 143 177 12,15 181 148 255 118 210 211 80 173 143 174 12,49 184 141 255 116 210 211 80 173 143 173 12,84 187 154 255 110 210 211 80 173 143 170 13,19 187 169 72 24 202 211 80 173 143 161 13,55 188 73 0 0 168 211 80 173 143 127 Group A: '001 Engine speed Injected quantity Qty adj valve Coolant temp TIME 740-840 rpm 3,0-8,0 act, time 15-25*Ck 85-105*C STAMP /min mg/R CF °C 0 1694 20,7 26,5 78,3 0,4 1647 25,7 35,3 78,3 0,8 1740 28,9 36,5 78,3 1,2 1833 32,3 40,3 78,3 1,58 1902 37,3 42,8 78,3 1,98 2018 37,6 45,4 78,3 2,37 2134 38 47,3 78,3 2,77 2274 38,3 49,1 78,3 3,17 2390 38,6 50,4 78,3 3,57 2506 39,2 51,7 78,3 3,97 2622 39,2 52,9 78,3 4,35 2738 39,5 55,4 78,3 4,75 2854 39,8 56,1 78,3 5,15 2970 39,8 58 78,3 5,55 3086 40,2 58,6 78,3 5,95 3202 40,2 59,9 78,3 6,33 3294 40,2 61,1 78,3 6,73 3410 40,2 63 77,4 7,13 3503 40,2 64,3 77,4 7,53 3596 39,8 64,9 77,4 7,93 3712 39,5 66,2 77,4 8,32 3782 39,2 66,8 77,4 8,72 3898 38,9 68 77,4 9,12 3967 38,9 68,7 77,4 9,52 4060 38,3 68,7 77,4 9,92 4130 37,3 69,3 77,4 10,32 4199 37 69,9 77,4 10,72 4292 36,4 68,7 77,4 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% STAMP /min mg/R mg/R % 0 1462 533,8 439,6 88,4 0,4 1462 215,9 447,5 63,5 0,78 1462 212 451,4 45,4 1,18 1485 710,4 325,8 95,5 1,58 1508 753,6 455,3 95,5 1,98 1578 761,5 463,2 95,5 2,38 1624 769,3 474,9 95,5 2,78 1694 777,2 494,6 95,5 3,18 1740 788,9 529,9 95,5 3,57 1833 804,6 565,2 95,5 3,97 1902 820,3 620,2 95,5 4,37 2018 836 686,9 95,5 4,77 2134 843,9 741,8 95,5 5,17 2250 847,8 785 95,5 5,55 2366 855,7 804,6 95,5 5,95 2482 863,5 769,3 95,5 6,35 2598 867,4 702,6 95,5 6,75 2714 875,3 686,9 95,5 7,15 2830 879,2 690,8 95,5 7,53 2946 879,2 690,8 95,5 7,93 3039 879,2 698,7 95,5 8,33 3155 879,2 714,4 95,5 8,73 3271 879,2 730,1 95,5 9,13 3364 879,2 741,8 95,5 9,52 3457 879,2 745,8 95,5 9,92 3573 879,2 749,7 95,5 10,3 3666 879,2 741,8 95,5 10,7 3758 879,2 734 95,5 11,1 3851 879,2 722,2 95,5 11,5 3944 879,2 714,4 95,5 11,9 4014 879,2 706,5 95,5 12,28 4106 879,2 698,7 95,5 12,68 4176 879,2 686,9 95,5 13,08 4269 879,2 675,1 95,5 13,48 4338 879,2 667,3 95,5 Group A: '004 Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC STAMP /min °BTDC °BTDC % 0 1554 1,8 2,4 69,8 0,4 1554 1,8 2 70,2 0,8 1554 1,6 2,2 70,2 1,2 1624 6 1,8 50,5 1,58 1624 7,4 6,6 48,9 1,98 1694 7,2 6,2 52,5 2,38 1786 5,8 5,6 57,6 2,78 1879 4 3,4 58 3,18 1995 4 3,4 60 3,58 2111 4,2 3,2 58 3,98 2250 4,4 3,2 56,4 4,38 2366 4,8 3,8 54,4 4,78 2482 5 4 53,3 5,18 2598 5,2 5 51,3 5,58 2714 5,6 5,6 50,1 5,98 2830 6 6,2 50,5 6,38 2970 6,4 6,6 48,5 6,78 3062 6,8 7 47,7 7,18 3202 7 6,8 47,3 7,58 3294 7,4 7,2 45,4 7,98 3410 7,8 7,6 44,6 8,37 3503 8 7,6 42,6 8,77 3596 8,4 8 42,6 9,17 3712 9 8 41 9,57 3805 9,2 8,6 41 9,97 3898 9,6 9 41,4 10,35 3990 10 9,8 41 10,75 4083 10 10,2 40,2 11,16 4153 10 10 40,2 11,56 4222 10 9,6 38,7 11,96 4315 10 10,2 37,5 Group A: '008 Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke) TIME 2800-3500 >41 37-40 >41 STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0 1554 3,8 39,8 16 0,4 1554 4,7 39,8 15,7 0,8 1554 4,7 39,8 15,4 1,2 1578 5 39,5 15,4 1,6 1601 50,5 39,2 23,2 1,98 1624 56,5 38,9 26,4 2,38 1694 56,2 38,3 30,4 2,78 1763 55,8 37,6 34,8 3,18 1856 55,2 37,6 40,5 3,58 1949 54,9 37,6 43,9 3,97 2065 54,3 38 44,5 4,37 2158 54 38 44,9 4,77 2297 53,3 38,3 44,9 5,17 2390 53 38,9 41,7 5,57 2506 52,7 39,2 41,4 5,97 2598 52,1 39,2 42 6,37 2714 51,8 39,5 44,9 6,77 2830 51,5 39,5 45,2 7,17 2923 51,1 39,8 45,8 7,57 3039 50,8 40,2 46,1 7,97 3132 50,5 40,2 46,1 8,37 3225 50,2 40,2 46,1 8,75 3341 49,9 40,2 46,1 9,15 3434 49,6 40,2 46,1 9,55 3526 49,3 40,2 46,1 9,95 3619 48,9 39,8 46,1 10,35 3712 48,6 39,5 46,1 10,73 3782 48,6 39,2 45,8 11,13 3874 48,3 39,2 45,8 11,53 3967 48 38,9 45,5 11,93 4037 48 38,3 44,9 12,33 4106 47,7 37,6 43,9 12,72 4176 47,4 37 43 13,12 4246 47,4 36,4 41,7 13,52 4315 47,1 35,8 40,5 Group A: '010 MAF Atmo, press Intake press, Throttle TIME >750 1900-2300 100% STAMP mg/R mbar mbar % 0 231,6 989,4 1071 14,1 0,4 227,7 989,4 1071 14,5 0,8 215,9 989,4 1060,8 15,3 1,18 341,5 989,4 1040,4 51,4 1,58 459,2 989,4 1152,6 100 1,98 498,5 989,4 1275 100 2,38 557,4 989,4 1417,8 100 2,78 624,1 989,4 1581 100 3,17 686,9 989,4 1764,6 100 3,57 741,8 989,4 1938 100 3,97 792,9 989,4 2091 100 4,37 828,2 989,4 2223,6 100 4,77 828,2 989,4 2305,2 100 5,17 608,4 989,4 1805,4 100 5,57 596,6 989,4 1621,8 100 5,95 592,7 989,4 1591,2 100 6,35 600,5 989,4 1591,2 100 6,75 620,2 989,4 1652,4 100 7,15 639,8 989,4 1723,8 100 7,55 655,5 989,4 1785 100 7,93 663,3 989,4 1836 100 8,33 671,2 989,4 1887 100 8,73 690,8 989,4 1927,8 100 9,13 698,7 989,4 1968,6 100 9,53 710,4 989,4 1989 100 9,92 714,4 989,4 2019,6 100 10,32 706,5 989,4 2040 100 10,72 702,6 989,4 2060,4 100 11,12 698,7 989,4 2060,4 100 11,52 686,9 989,4 2080,8 100 11,9 683 989,4 2080,8 100 12,3 667,3 989,4 2080,8 100 12,68 663,3 989,4 2080,8 100 13,08 651,6 989,4 2080,8 100 13,48 643,7 989,4 2070,6 100 13,88 628 989,4 2050,2 100 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar STAMP /min mbar mbar % 0 1647 1101,6 1060,8 85,2 0,38 1647 1101,6 1060,8 84,8 0,78 1647 1101,6 1050,6 84,8 1,18 1647 1101,6 1050,6 84,8 1,58 1647 1101,6 1050,6 84,8 1,98 1670 1927,8 1020 84,8 2,37 1717 1927,8 1142,4 83,2 2,77 1786 1948,2 1315,8 81,3 3,17 1856 1968,6 1519,8 65,9 3,57 1972 1978,8 1785 48,9 3,97 2088 1989 2019,6 41,4 4,35 2181 1999,2 2152,2 40,2 4,75 2297 2009,4 2213,4 34,7 5,15 2413 2019,6 2070,6 41,4 5,55 2529 2029,8 1938 41,4 5,95 2645 2029,8 1927,8 42,2 6,35 2761 2040 1948,2 45 6,75 2877 2050,2 1989 46,9 7,13 2993 2050,2 2029,8 44,6 7,53 3109 2070,6 2070,6 43,4 7,93 3202 2080,8 2111,4 42,2 8,33 3318 2101,2 2152,2 41 8,73 3410 2111,4 2182,8 38,7 9,12 3503 2121,6 2203,2 36,7 9,52 3596 2121,6 2223,6 33,1 9,92 3689 2121,6 2233,8 30,4 10,32 3782 2121,6 2233,8 31,2 10,72 3851 2121,6 2244 25,3 11,1 3944 2121,6 2244 24,5 11,5 4037 2121,6 2254,2 19,7 11,9 4106 2121,6 2254,2 19,3 12,3 4199 2121,6 2244 17,8 12,7 4269 2111,4 2233,8 14,2 13,1 4338 2111,4 2233,8 10,7 Statyczne Group A: '000 TIME STAMP 0 33 91 0 5 96 211 84 153 144 57 0,34 33 91 0 7 96 211 84 153 144 58 0,69 33 90 0 8 96 211 84 153 144 57 1,02 33 90 0 7 96 211 84 153 144 60 1,37 33 91 0 5 96 211 84 153 144 59 1,71 33 88 0 4 96 211 84 153 144 56 2,06 33 90 0 8 96 211 84 153 144 57 2,4 33 90 0 7 96 211 84 153 144 58 2,75 33 90 0 9 96 211 84 153 144 60 3,1 33 89 0 5 96 211 84 153 144 58 3,45 33 89 0 6 96 211 84 153 144 59 3,81 33 90 0 8 96 211 84 153 144 57 4,16 32 91 0 14 96 211 84 153 144 59 4,51 33 88 0 6 96 211 84 153 144 60 4,86 33 89 0 8 96 211 84 153 144 56 5,21 33 88 0 8 96 211 84 153 144 60 5,57 32 90 0 9 96 211 84 153 144 58 5,92 33 89 0 5 96 211 84 153 144 59 6,27 33 90 0 6 96 211 84 153 144 57 6,62 33 92 0 7 96 211 84 153 144 53 6,97 33 90 0 8 96 211 84 153 144 58 7,33 33 91 0 6 96 211 84 153 144 57 7,66 33 91 0 8 96 211 84 153 144 57 8,01 33 90 0 7 96 211 84 153 144 58 8,36 33 89 0 9 96 211 84 153 144 57 8,72 33 88 0 4 96 211 84 153 144 58 9,07 33 89 0 4 96 211 84 153 144 54 9,42 33 90 0 8 96 211 84 153 144 58 9,76 33 89 0 7 96 211 84 153 144 58 10,11 33 90 0 5 96 211 84 153 144 58 10,44 33 89 0 6 96 211 84 153 144 59 10,8 33 90 0 7 96 211 84 153 144 57 11,13 34 90 0 2 96 211 84 153 144 57 11,48 33 90 0 8 96 211 84 153 144 60 11,84 33 90 0 6 96 211 84 153 144 59 12,19 33 91 0 8 96 211 84 153 144 58 12,54 33 89 0 7 96 211 84 153 144 61 12,89 33 89 0 5 96 211 84 153 143 57 13,24 33 90 0 5 96 211 84 153 143 58 13,6 33 91 0 7 96 211 84 153 143 57 13,95 32 87 0 14 96 211 84 153 144 52 14,3 33 88 0 8 96 211 84 153 144 59 14,65 33 89 0 7 96 211 84 153 144 58 15 33 91 0 8 96 211 84 153 144 57 15,36 33 91 0 9 96 211 84 153 144 60 15,71 33 91 0 8 96 211 84 153 144 58 16,06 33 91 0 7 96 211 84 152 144 59 16,41 33 91 0 6 96 211 84 152 144 58 16,76 32 92 0 9 96 211 84 153 143 59 17,1 33 91 0 5 96 211 84 152 143 58 17,45 33 92 0 6 96 211 84 152 143 58 17,79 33 92 0 6 96 211 84 153 143 57 18,14 33 91 0 3 96 211 84 152 143 58 18,47 33 89 0 7 96 211 84 152 143 60 18,83 33 90 0 6 96 211 84 152 143 58 19,16 33 89 0 5 96 211 84 152 143 59 19,51 33 90 0 6 96 211 84 152 143 57 19,85 33 90 0 9 96 211 84 152 143 60 20,2 33 90 0 7 96 211 84 152 143 59 20,54 33 89 0 6 96 211 84 152 143 58 20,89 33 90 0 6 96 211 84 152 144 57 21,23 33 89 0 8 96 211 84 152 144 56 21,58 33 91 0 8 96 211 84 152 144 61 21,93 33 89 0 5 96 211 84 152 143 60 22,28 33 90 0 7 96 211 84 152 143 59 22,63 33 91 0 7 96 211 84 152 143 57 22,99 33 91 0 9 96 211 84 152 144 61 23,34 33 91 0 6 96 211 84 152 144 59 23,69 33 91 0 6 96 211 84 152 143 56 24,04 33 90 0 5 96 211 84 152 143 55 24,39 32 91 0 12 96 211 84 152 143 54 24,74 33 89 0 6 96 211 84 152 144 60 25,1 33 90 0 6 96 211 84 152 144 57 25,45 33 90 0 7 96 211 84 152 144 57 25,8 32 91 0 9 96 211 84 152 143 55 26,15 33 90 0 7 96 211 84 152 143 57 26,5 33 90 0 8 96 211 84 152 143 57 26,86 33 91 0 5 96 211 84 152 143 55 27,19 33 90 0 8 96 211 84 152 143 55 27,54 33 91 0 6 96 211 84 152 143 57 27,88 33 92 0 7 96 211 84 152 143 57 28,23 33 93 0 6 96 211 84 152 143 53 28,57 32 90 0 12 96 211 84 152 143 60 28,92 33 90 0 6 96 211 84 152 143 57 29,26 33 91 0 6 96 211 84 152 143 59 29,61 33 92 0 6 96 211 84 152 143 51 Group A: '001 Engine speed Injected quantity Qty adj valve Coolant temp TIME 740-840 rpm 3,0-8,0 act, time 15-25*Ck 85-105*C STAMP /min mg/R CF °C 0 766 1,6 17,6 75,6 0,4 766 1,9 18,9 75,6 0,8 766 1,9 20,2 75,6 1,2 766 2,2 18,3 75,6 1,6 766 2,5 17 75,6 2 742 4,7 20,2 75,6 2,4 766 2,8 18,9 75,6 2,8 766 1,3 17,6 75,6 3,2 766 2,2 18,9 75,6 3,58 766 1,6 18,3 75,6 3,98 766 2,5 18,3 75,6 4,37 766 2,2 19,5 75,6 4,77 766 2,5 18,9 75,6 5,17 766 1,9 18,3 74,7 5,57 742 2,8 20,2 75,6 5,97 766 2,5 18,9 75,6 6,35 766 2,5 18,9 75,6 6,75 766 2,5 18,9 75,6 7,15 766 2,2 17 75,6 7,55 766 1,9 18,9 75,6 7,95 766 2,5 18,9 75,6 8,33 766 2,5 18,3 75,6 8,73 766 2,5 18,9 75,6 9,13 766 2,5 18,9 75,6 9,53 766 2,2 18,3 75,6 9,93 766 1,9 18,3 75,6 10,33 766 2,2 18,9 75,6 10,73 766 1,9 17 75,6 11,13 766 2,5 18,3 75,6 11,53 766 2,2 18,9 75,6 11,93 766 2,5 19,5 75,6 12,33 766 2,2 18,3 75,6 12,73 766 2,8 17 75,6 13,12 742 2,8 17 75,6 13,52 766 2,2 18,3 75,6 13,92 766 2,2 18,3 75,6 14,32 766 1,9 19,5 75,6 14,72 766 1,3 18,9 75,6 15,1 766 1,9 19,5 75,6 15,5 766 1,6 18,3 75,6 15,9 766 1,6 19,5 75,6 16,3 766 2,5 18,9 75,6 16,7 766 1,9 18,3 75,6 17,08 766 2,5 18,3 75,6 17,48 766 2,5 18,3 75,6 17,88 766 1,6 18,3 75,6 18,28 766 1,6 18,3 75,6 18,68 766 1,6 17,6 75,6 19,07 766 1,6 18,3 75,6 19,47 766 1,3 17,6 75,6 19,85 766 1,6 18,3 75,6 20,25 766 1,3 18,3 75,6 20,65 766 1,3 18,3 75,6 21,05 766 1,6 17,6 75,6 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% STAMP /min mg/R mg/R % 0 766 223,7 223,7 42,2 0,4 766 227,7 223,7 42,6 0,8 766 223,7 227,7 42,2 1,18 766 231,6 227,7 42,6 1,58 766 223,7 223,7 42,2 1,98 766 231,6 227,7 42,6 2,38 766 227,7 227,7 42,2 2,78 766 227,7 223,7 43 3,17 766 227,7 231,6 41,8 3,57 766 227,7 223,7 42,6 3,97 766 227,7 227,7 42,2 4,37 766 223,7 227,7 42,2 4,77 766 231,6 223,7 43 5,17 766 223,7 227,7 42,2 5,57 766 231,6 227,7 42,6 5,95 766 227,7 227,7 42,2 6,35 766 231,6 223,7 43 6,75 766 227,7 231,6 41,8 7,15 766 227,7 227,7 42,6 7,55 766 227,7 227,7 42,6 7,93 766 223,7 223,7 42,2 8,33 766 231,6 223,7 43 8,73 766 227,7 227,7 42,2 9,13 766 231,6 227,7 42,6 9,53 766 227,7 235,5 41,8 9,92 766 227,7 227,7 42,6 10,32 766 227,7 231,6 41,8 10,72 766 223,7 227,7 42,2 11,12 766 227,7 231,6 42,2 11,52 766 227,7 223,7 42,6 11,9 766 227,7 227,7 42,6 12,3 766 223,7 227,7 42,2 12,68 766 227,7 227,7 42,2 13,08 766 223,7 227,7 42,2 13,48 766 231,6 227,7 42,6 13,87 766 223,7 227,7 42,2 14,27 766 231,6 227,7 42,6 14,65 766 227,7 231,6 41,8 15,05 766 227,7 223,7 43 15,45 766 223,7 231,6 41,8 15,85 766 223,7 223,7 42,6 16,25 766 227,7 223,7 42,6 16,63 766 223,7 227,7 42,2 17,03 766 231,6 223,7 43 17,43 766 227,7 227,7 42,2 17,83 766 231,6 227,7 42,6 18,23 766 227,7 227,7 42,6 18,63 766 227,7 223,7 43 19,03 766 227,7 231,6 41,8 19,43 766 223,7 223,7 42,2 19,83 766 231,6 223,7 43 20,23 766 223,7 223,7 42,6 20,63 766 231,6 227,7 42,6 Group A: '004 Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC STAMP /min °BTDC °BTDC % 0 766 2,2 2,4 56,8 0,4 766 2,2 2,4 58,4 0,78 766 2,2 2,4 57,6 1,18 766 2,2 2,2 58 1,58 766 2,2 2,2 57,2 1,98 766 2,2 2,2 58 2,38 766 2,2 2,2 58,8 2,77 766 2,2 2,2 59,2 3,17 766 2,2 2,2 58 3,55 766 2,2 2,2 58,4 3,95 766 2,2 2,4 59,6 4,35 766 2,2 2,2 58,4 4,75 766 2,2 2,2 58,8 5,15 766 2,2 2,2 58,8 5,53 766 2,2 2,2 59,2 5,93 766 2,2 2,4 58,4 6,33 766 2,2 2 58,4 6,73 766 2,2 2,2 57,2 7,13 766 2,2 2,2 58,8 7,52 766 2,2 2 58,4 7,92 766 2,2 2,4 59,2 8,32 766 2,2 2,2 58 8,72 766 2,2 2,2 60 9,12 766 2,2 2,4 59,2 9,5 766 2,2 2,2 57,2 9,9 766 2,2 2,4 59,2 10,28 766 2,2 2,4 58 10,68 766 2,2 2,2 59,2 11,08 766 2,2 2 56,4 11,48 766 2,2 2,2 58 11,88 766 2,2 2,2 58 12,27 766 2,2 2 57,6 12,67 766 2,2 2,2 58 13,07 766 2,2 2,2 58,8 13,47 766 2,2 2,4 58,8 13,87 766 2,2 2,2 58,4 14,25 766 2,2 2,2 58,4 14,65 766 2,2 2,2 58,4 15,05 766 2,2 2,2 60 15,45 766 2,2 2,2 56,8 15,85 766 2,2 2,2 57,6 16,25 766 2,2 2 58,4 16,65 766 2,2 2,2 58,4 17,05 766 2,2 2,2 58,4 17,45 766 2,2 2,2 58 17,85 766 2,2 2,2 58,8 18,25 766 2,2 2,2 59,2 18,65 766 2,2 2,4 58,4 19,05 766 2,2 2,2 58,4 19,45 766 2,2 2,2 58,4 19,85 766 2,2 2 58 20,25 766 2,2 2 58 20,65 766 2,2 2,2 59,2 21,05 766 2,2 2,2 56,8 21,45 766 2,2 2,2 58,4 21,85 766 2,2 2,2 58,4 22,25 766 2,2 2,2 59,2 22,65 766 2,2 2,4 58,8 23,03 766 2,2 2,2 58,8 23,43 766 2,2 2 58,8 23,83 766 2,2 2,2 58 24,23 766 2,2 2,4 60,4 24,63 766 2,2 2,2 59,6 25,02 766 2,2 1,8 58 25,42 766 2,2 2,2 58 25,82 766 2,2 2 59,2 26,22 766 2,2 2 58,8 26,62 766 2,2 2,2 58,8 27,02 766 2,2 2,2 58,8 27,42 766 2,2 2,2 60 27,82 766 2,2 2 58,4 28,22 766 2,2 2,2 58,8 28,62 766 2,2 2,2 59,6 29,02 766 2,2 2,4 59,2 29,42 766 2,2 2 59,2 29,8 766 2,2 2,2 58,4 30,2 766 2,2 2,2 59,6 30,6 766 2,2 2,2 59,6 31 766 2,2 2 59,6 31,4 766 2,2 2,2 58,4 31,78 766 2,2 2,2 58 Group A: '013 Diff, cyl,3 vs cyl,2 Diff, cyl,1 vs cyl,2 TIME -1,5 to +1,5 -1,5 to +1,5 STAMP mg/R mg/R 0 -0,31 -2,9 0,4 -0,31 -2,9 0,8 -0,31 -2,9 1,2 -0,31 -2,9 1,58 -0,31 -2,9 1,98 -0,31 -2,9 2,38 -0,31 -2,9 2,78 -0,31 -2,9 3,18 -0,31 -2,9 3,58 -0,31 -2,9 3,98 -0,31 -2,9 4,38 -0,31 -2,9 4,78 -0,31 -2,9 5,18 -0,31 -2,9 5,58 -0,31 -2,9 5,98 -0,31 -2,9 6,38 -0,31 -2,9 6,78 -0,31 -2,9 7,18 -0,31 -2,9 7,58 -0,31 -2,9 7,98 -0,31 -2,9 8,38 -0,31 -2,9 8,78 -0,31 -2,9 9,18 -0,31 -2,9 9,58 -0,31 -2,9 9,98 -0,31 -2,9 10,36 -0,31 -2,9 10,76 -0,31 -2,9 11,16 -0,31 -2,9 11,56 -0,31 -2,9 11,96 -0,31 -2,9 12,35 -0,31 -2,9 12,75 -0,31 -2,9 13,15 -0,31 -2,9 Group A: '014 Diff, cyl,6 vs cyl,2 Diff, cyl,4 vs cyl,2 Diff, cyl,5 vs cyl,2 TIME -1,5 to +1,5 -1,5 to +1,5 -1,5 to +1,5 STAMP mg/R mg/R mg/R 0 1,8 1,18 -0,31 0,38 1,8 1,18 -0,31 0,78 1,8 1,18 -0,31 1,18 1,8 1,18 -0,31 1,58 1,8 1,18 -0,31 1,98 1,8 1,18 -0,31 2,38 1,8 1,18 -0,31 2,78 1,8 1,18 -0,31 3,18 1,8 1,18 -0,31 3,58 1,8 1,18 -0,31 3,98 1,8 1,18 -0,31 4,38 1,8 1,18 -0,31 4,78 1,8 1,18 -0,31 5,17 1,8 1,18 -0,31 5,57 1,8 1,18 -0,31 5,97 1,8 1,18 -0,31 6,37 1,8 1,18 -0,31 6,77 1,8 1,18 -0,31 7,15 1,8 1,18 -0,31 7,55 1,8 1,18 -0,31 7,95 1,8 1,18 -0,31 8,35 1,8 1,18 -0,31 8,75 1,8 1,18 -0,31 9,13 1,8 1,18 -0,31 9,53 1,8 1,18 -0,31 9,93 1,8 1,18 -0,31 10,33 1,8 1,18 -0,31 10,73 1,8 1,18 -0,31 11,12 1,8 1,18 -0,31 11,52 1,8 1,18 -0,31 11,9 1,8 1,18 -0,31 12,3 1,8 1,18 -0,31 12,7 1,8 1,18 -0,31 13,1 1,8 1,18 -0,31 13,5 1,8 1,18 -0,31 13,88 1,8 1,18 -0,31 14,28 1,8 1,18 -0,31 14,68 1,8 1,18 -0,31 15,08 1,8 1,18 -0,31 15,48 1,8 1,18 -0,31 15,87 1,8 1,18 -0,31 16,27 1,8 1,18 -0,31 16,67 1,8 1,18 -0,31 17,07 1,8 1,18 -0,31 17,47 1,8 1,18 -0,31 17,85 1,8 1,18 -0,31 18,25 1,8 1,18 -0,31 18,65 1,8 1,18 -0,31 19,05 1,8 1,18 -0,31 19,45 1,8 1,18 -0,31 19,83 1,8 1,18 -0,31 20,23 1,8 1,18 -0,31 BS Group A: '000 TIME STAMP 0 33 116 0 3 96 211 81 143 145 57 0,35 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 0,7 33 114 0 5 96 211 81 143 145 58 1,06 33 114 0 4 96 211 81 143 145 57 1,41 33 114 0 3 96 211 81 143 145 57 1,76 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 2,11 33 114 0 5 96 211 81 143 145 58 2,46 33 114 0 4 96 211 81 143 145 58 2,81 33 114 0 4 96 211 81 143 145 57 3,17 33 115 0 6 96 211 81 143 145 56 3,52 33 114 0 5 96 211 81 143 145 58 3,87 33 114 0 2 96 211 81 143 145 58 4,22 33 114 0 3 96 211 81 143 145 57 4,57 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 4,93 33 114 0 4 96 211 81 143 145 59 5,28 33 115 0 3 96 211 81 143 145 57 5,61 33 115 0 2 96 211 81 143 145 56 5,97 33 116 0 5 96 211 81 143 145 56 6,3 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 6,65 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 6,99 33 114 0 4 96 211 81 143 145 58 7,34 33 114 0 3 96 211 81 143 145 57 7,68 33 114 0 6 96 211 81 143 145 56 8,03 33 114 0 5 96 211 81 143 145 59 8,37 33 116 0 5 96 211 81 143 145 58 8,72 33 115 0 2 96 211 81 143 145 58 9,05 33 114 0 4 96 211 81 143 145 56 9,41 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 9,76 33 115 0 5 96 211 81 143 145 59 10,11 33 116 0 2 96 211 81 143 145 57 10,46 33 116 0 3 96 211 81 143 145 57 10,81 33 116 0 6 96 211 81 143 145 58 11,16 33 116 0 5 96 211 81 143 145 58 11,52 33 115 0 3 96 211 81 143 145 58 11,87 33 116 0 4 96 211 81 143 145 57 12,22 33 116 0 5 96 211 81 143 145 57 12,57 33 115 0 5 96 211 81 143 145 59 12,92 33 115 0 3 96 211 81 143 145 58 13,28 33 115 0 4 96 211 81 143 145 57 13,63 33 114 0 5 96 211 81 143 145 58 13,98 33 116 0 5 96 211 81 143 145 59 14,33 33 116 0 3 96 211 81 143 145 58 14,68 33 116 0 5 96 211 81 143 145 57 15,04 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 15,39 33 116 0 4 96 211 81 143 145 58 15,72 33 116 0 3 96 211 81 143 145 57 16,08 33 116 0 5 96 211 81 143 145 56 16,41 33 114 0 6 96 211 81 143 145 57 16,76 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 17,1 33 115 0 5 96 211 81 143 145 60 17,45 33 115 0 3 96 211 81 143 145 58 17,79 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 18,14 33 116 0 5 96 211 81 143 145 57 18,47 33 116 0 5 96 211 81 143 145 59 18,83 33 115 0 2 96 211 81 143 145 58 19,16 33 116 0 3 96 211 81 143 145 58 19,51 33 116 0 4 96 211 81 143 145 56 19,87 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 20,22 33 115 0 4 96 211 81 143 145 58 20,57 33 117 0 3 96 211 81 143 145 58 20,92 33 116 0 6 96 211 81 143 145 57 21,27 33 117 0 5 96 211 81 143 145 57 21,63 33 116 0 5 96 211 81 143 145 59 21,98 33 116 0 2 96 211 81 143 145 58 22,33 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 22,68 33 116 0 5 96 211 81 143 145 57 23,03 33 114 0 4 96 211 81 143 145 58 23,39 33 115 0 4 96 211 81 143 145 57 23,74 33 114 0 5 96 211 81 143 145 57 24,09 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 24,44 33 116 0 4 96 211 81 143 145 57 24,79 33 114 0 4 96 211 81 143 145 57 25,13 33 115 0 4 96 211 81 143 145 57 25,48 33 115 0 6 96 211 81 143 145 57 25,82 33 115 0 5 96 211 81 143 145 59 26,17 33 116 0 3 96 211 81 143 145 57 26,5 33 116 0 2 96 211 81 143 145 57 26,86 33 116 0 5 96 211 81 143 145 56 27,19 33 116 0 6 96 211 81 143 145 57 27,54 33 116 0 4 96 211 81 143 145 59 27,88 33 117 0 3 96 211 81 143 145 57 28,23 33 117 0 3 96 211 81 143 145 56 28,57 33 116 0 5 96 211 81 143 145 56 28,92 33 116 0 6 96 211 81 143 145 57 29,26 33 116 0 4 96 211 81 143 145 59 29,61 33 115 0 4 96 211 81 143 145 57 29,96 33 115 0 4 96 211 81 143 145 57 30,31 33 115 0 6 96 211 81 143 145 59 30,66 33 115 0 4 96 211 81 143 145 59 31,02 33 114 0 3 96 211 81 143 145 58 31,37 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 31,72 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 32,07 33 115 0 4 96 211 81 143 145 59 32,42 33 116 0 3 96 211 81 143 145 58 32,77 33 116 0 5 96 211 81 143 145 57 33,13 33 115 0 5 96 211 81 143 145 58 33,48 33 115 0 4 96 211 81 143 145 59 33,83 33 115 0 3 96 211 81 143 145 57 34,18 33 116 0 5 96 211 81 143 145 56 34,53 33 116 0 5 96 211 81 143 145 59 34,89 33 116 0 2 96 211 81 143 145 57 35,24 33 115 0 3 96 211 81 143 145 57 35,59 33 115 0 5 96 211 81 143 145 57 35,93 33 114 0 5 96 211 81 143 145 58 36,28 33 116 0 4 96 211 81 143 145 58 36,61 33 116 0 3 96 211 81 143 145 58 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% STAMP /min mg/R % 0 998 EGR Off 420 100,6 0,4 998 EGR Off 427,8 100,6 0,8 998 EGR Off 423,9 100,6 1,2 998 EGR Off 423,9 100,6 1,6 998 EGR Off 427,8 100,6 2 998 EGR Off 427,8 100,6 2,4 998 EGR Off 423,9 100,6 2,8 998 EGR Off 427,8 100,6 3,18 998 EGR Off 431,8 100,6 3,58 998 EGR On 423,9 100,6 3,98 998 EGR On 227,7 0 4,38 998 EGR On 200,2 0 4,78 998 EGR On 192,3 0 5,17 998 EGR On 184,5 0 5,57 998 EGR On 172,7 0 5,97 998 EGR On 176,6 0 6,37 998 EGR On 172,7 0 6,77 998 EGR On 164,9 0 7,17 998 EGR On 172,7 0 7,57 998 EGR On 164,9 0 7,97 998 EGR On 160,9 0 8,37 998 EGR On 164,9 0 8,76 998 EGR On 160,9 0 9,16 998 EGR On 157 0 9,56 998 EGR On 164,9 0 9,95 998 EGR On 168,8 0 10,35 998 EGR On 160,9 0 10,75 998 EGR On 160,9 0 11,15 998 EGR On 168,8 0 11,55 998 EGR On 157 0 11,93 974 EGR On 160,9 0 12,33 998 EGR On 164,9 0 12,73 998 EGR On 157 0 13,13 998 EGR On 164,9 0 13,53 998 EGR On 164,9 0 13,92 998 EGR Off 160,9 0 14,32 974 EGR Off 396,4 100,6 14,72 998 EGR Off 404,3 100,6 15,12 998 EGR Off 408,2 100,6 15,52 998 EGR Off 416,1 100,6 15,92 998 EGR Off 416,1 100,6 16,31 998 EGR Off 420 100,6 16,71 974 EGR Off 423,9 100,6 17,11 998 EGR Off 420 100,6 17,51 998 EGR Off 423,9 100,6 17,91 998 EGR Off 427,8 100,6 18,31 998 EGR Off 423,9 100,6 18,71 998 EGR Off 423,9 100,6 19,11 998 EGR Off 427,8 100,6 19,51 998 EGR Off 423,9 100,6 19,91 998 EGR Off 423,9 100,6 20,31 998 EGR Off 427,8 100,6 20,7 974 EGR Off 427,8 100,6 21,1 998 EGR Off 420 100,6 21,5 998 EGR Off 427,8 100,6 21,9 998 EGR Off 431,8 100,6 22,3 998 EGR Off 423,9 100,6 22,68 998 EGR Off 423,9 100,6 23,08 974 EGR Off 427,8 100,6 23,48 998 EGR Off 420 100,6 23,88 998 EGR Off 423,9 100,6 24,28 974 EGR On 427,8 100,6 24,66 998 EGR On 239,4 0 25,06 998 EGR On 204,1 0 25,46 998 EGR On 184,5 0 25,86 998 EGR On 188,4 0 26,26 998 EGR On 180,6 0 26,65 998 EGR On 168,8 0 27,05 998 EGR On 172,7 0 27,45 998 EGR On 168,8 0 27,85 998 EGR On 164,9 0 28,25 998 EGR On 164,9 0 28,65 998 EGR On 168,8 0 29,05 998 EGR On 160,9 0 29,43 974 EGR On 160,9 0 29,83 998 EGR On 164,9 0 30,23 998 EGR On 160,9 0 30,63 998 EGR On 157 0 31,03 998 EGR On 164,9 0 31,41 998 EGR On 164,9 0 31,81 998 EGR On 160,9 0 32,21 998 EGR On 168,8 0 32,61 998 EGR On 164,9 0 33,01 998 EGR On 157 0 33,4 998 EGR On 157 0 33,8 998 EGR On 164,9 0 34,2 998 EGR On 157 0 34,6 974 EGR Off 157 0 35 998 EGR Off 392,5 100,6 35,38 998 EGR Off 404,3 100,6 35,78 998 EGR Off 412,1 100,6 36,17 974 EGR Off 416,1 100,6 36,57 998 EGR Off 412,1 100,6 36,97 998 EGR Off 420 100,6 37,37 974 EGR Off 427,8 100,6 37,77 998 EGR Off 416,1 100,6 38,15 998 EGR Off 420 100,6 38,55 998 EGR Off 423,9 100,6 38,95 998 EGR Off 420 100,6 Group A: '004 Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC STAMP /min °BTDC % 0 835 Late 1,4 100,2 0,38 835 Late 1,4 100,2 0,78 835 Late 1,2 100,2 1,18 835 Late 1,4 100,2 1,58 835 Late 1,4 100,2 1,98 835 Late 1,2 100,2 2,37 835 Late 1,4 100,2 2,77 835 Late 1,2 100,2 3,17 858 Late 1,2 100,2 3,57 835 Late 1,6 100,2 3,97 835 Late 1,4 100,2 4,37 835 Early 1,4 100,2 4,77 835 Early 8 1,2 5,17 835 Early 16,2 6,7 5,57 835 Early 17 12,6 5,97 835 Early 15,4 14,2 6,37 835 Early 15 13,8 6,77 835 Early 15,2 13,8 7,17 835 Early 15 13,4 7,57 835 Early 15,2 13,4 7,96 835 Early 15,2 13,4 8,36 835 Early 15,2 13,4 8,76 835 Early 15 13 9,15 835 Early 15,2 13,4 9,55 858 Early 15,2 13,4 9,95 835 Early 15,2 13,4 10,35 835 Early 15,2 13,4 10,75 835 Early 15,2 13 11,13 835 Early 15,2 13,4 11,53 835 Early 15 13 11,93 835 Early 15 13,4 12,33 835 Early 15,4 13,4 12,73 835 Early 15 13 13,13 835 Early 15,2 12,6 13,53 835 Early 15,2 13 13,93 858 Early 15,2 12,6 14,33 835 Early 15,2 13,4 14,73 835 Late 15,4 13,4 15,13 835 Late 5,4 91,1 15,53 835 Late 1,2 100,2 15,91 835 Late 1,2 100,2 16,31 835 Late 1,4 100,2 16,71 835 Late 1,2 100,2 17,11 835 Late 1,2 100,2 17,51 835 Late 1 100,2 17,9 835 Late 1,4 100,2 18,3 858 Late 1,2 100,2 18,7 835 Late 1,4 100,2 19,1 835 Late 1,4 100,2 19,5 835 Late 1,2 100,2 19,89 835 Late 1,2 100,2 20,28 835 Late 1,4 100,2 20,71 835 Late 1,2 100,2 21,11 835 Late 1,4 100,2 21,51 835 Late 1,2 100,2 21,9 835 Late 1,4 100,2 22,3 835 Late 1,4 100,2 22,7 835 Late 1,2 100,2 23,1 835 Late 1,2 100,2 23,5 835 Late 1,4 100,2 23,9 835 Late 1,4 100,2 24,3 835 Late 1,4 100,2 24,7 835 Late 1,4 100,2 25,1 835 Early 1,2 100,2 25,5 858 Early 9,8 1,6 25,9 835 Early 16,4 7,5 26,3 835 Early 16,6 13,4 26,7 835 Early 15,4 13,4 27,1 835 Early 15,2 14,2 27,5 835 Early 15,2 13,8 27,9 858 Early 14,8 13,8 28,3 835 Early 15 13,8 28,68 835 Early 15 13,4 29,08 835 Early 15,2 13,4 29,48 835 Early 15 13,4 29,88 858 Early 15 13,4 30,28 858 Early 14,8 13 30,66 835 Early 15 13 31,06 835 Early 15 12,6 31,46 835 Early 15,2 12,6 31,86 835 Early 15 13 32,26 835 Early 15 12,6 32,65 835 Early 15 13 33,05 835 Early 15,2 12,6 33,45 835 Early 15,2 12,2 33,85 835 Early 15,2 12,6 34,25 858 Early 15,2 13 34,65 835 Early 15,2 12,6 35,05 835 Early 15 12,6 35,45 835 Late 15 12,2 35,85 835 Late 4,2 78,9 36,25 835 Late 1,4 100,2 36,65 835 Late 1,2 100,2 37,05 858 Late 1,4 100,2 37,45 835 Late 1,4 100,2 37,85 835 Late 1,4 100,2 38,24 835 Late 1,4 100,2 38,64 835 Late 1,4 100,2 39,04 835 Late 1,2 100,2 39,43 835 Late 1,4 100,2 39,83 835 Late 1,4 100,2 40,23 835 Late 1,4 100,2 40,63 835 Late 1,2 100,2 41,03 835 Late 1,4 100,2 41,41 835 Late 1,2 100,2 41,81 835 Late 1,4 100,2 42,21 835 Late 1,4 100,2 42,61 835 Late 1,4 100,2 43,01 835 Late 1,2 100,2 43,4 835 Late 1,4 100,2 43,8 835 Late 1,2 100,2 44,2 835 Late 1,2 100,2 44,6 835 Late 1,4 100,2 45 835 Late 1,4 100,2 45,38 858 Late 1,2 100,2 45,78 835 Early 1,4 100,2 46,16 835 Early 7,6 0,8 46,56 858 Early 0 7,1 46,96 835 Early 16,8 13,4 47,36 835 Early 15,4 13,8 47,76 835 Early 15,2 13,8 48,15 835 Early 15,2 13,8 48,55 835 Early 15,2 14,2 48,95 858 Early 15,2 13,8 49,35 835 Early 15 13,4 49,75 835 Early 15 13,4 50,13 835 Early 15,2 13 50,53 835 Early 15 13,4 50,93 835 Early 15,2 13,4 51,33 858 Early 15,4 13,4 51,73 835 Early 15 13,4 52,11 835 Early 15 13 52,51 835 Early 15 13,4 52,91 835 Early 15 13,4 53,31 835 Early 15,2 13,4 53,71 835 Early 15,2 13,4 54,1 835 Early 15,2 13 54,5 835 Early 15 13 54,88 835 Early 15,2 13 55,28 858 Early 15 13,4 55,68 835 Early 15,2 13,4 56,08 835 Late 15,2 13,4 56,48 835 Late 4,6 86 56,86 835 Late 1,2 100,2 57,26 835 Late 1,2 100,2 57,66 835 Late 1,4 100,2 58,06 835 Late 1,2 100,2 58,46 835 Late 1,2 100,2 58,86 835 Late 1,4 100,2 59,26 835 Late 1,2 100,2 59,66 835 Late 1,4 100,2 60,06 835 Late 1,4 100,2 60,46 858 Late 1,2 100,2 60,86 835 Late 1,2 100,2 61,26 835 Late 1,4 100,2 61,66 835 Late 1,2 100,2 62,06 835 Late 1,4 100,2
Ergolud Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 wielkie dzięki za logi i wklejenie Tytus . Czy ktoś byłby w stanie "odszyfrować" logi ? - silnik 2,5 TDi
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 wielkie dzięki za logi i wklejenie Tytus . Czy ktoś byłby w stanie "odszyfrować" logi ? - silnik 2,5 TDi poproś użytkownika "Piotruś"
meszrum Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 przepływomierz jest jak najbardziej OK. problem w tym silniku wynika z układu wtryskowego: - pompa VP44 nadaje się do sprawdzenia; - wtryskiwacze 1 oraz 6 do sprawdzenia; - kąt wtrysku do regulacji [o ile było BTDC na Late w 004.3BS, choć chyba było - potwierdza to 000.2BS]. ponadto, kontrolnie należy podnieść pokrywy zaworów i zrobić zdjęcia wałków [nie ufać mechanikowi, gdyż zawsze stwierdzi ich wytarcie]. generalnie auto wymaga dofinansowania. pompę oraz wtryskiwacze sprawdzisz w autoryzowanym serwisie Bosch posiadającym stół probierczy. kąt wtrysku ustawi Ci dobry warsztat [maks. 100 PLN - 5-8 min. pracy - wszystko opisałem w moim topiku o diagnostyce jak ustawić kąt], jak również podniesie pokrywy zaworów.
Tytus Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Od siebie dorzuciłbym jeszcze termostat i chyba czujnik G2 jest walnięty, temp na blacie trochę wariowała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się