r.kuderawiec Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Witam Mam do was pytanie ponieważ mam wyciek z pompy wtryskowej dzisiaj wymieniłem uszczelki z pod nastawnika no ale niestety to nie pomogło zauważyłem że ten wyciek jest jakby z dołu pompy w okolicy jakiegoś czujnika jest podłączony do niego kabel Gadałem z mechanikiem to mówił że może byc to czujnik temperatury paliwa (ale nie jest pewien) i nie wiem sam czy może właśnie leci z tego czujnika może pod tym czujnikiem jest jakaś uszczelka Nie wiem co z tym mam zrobic może ktoś z was miał taki przypadek i coś mi podpowie prosze o pomoc bo auta używam na co dzien do pracy
fatboyA4 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Można wymienić sam oring pod czujnikiem ale najlepiej wymontować całą pompę i wyienić komplet uszczelek wtedy spokój na długie lata
mantix Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Jeżeli masz na myśli N108 to jest on z tyłu od dołu pompy, ale bardziej prawdopodobne, że cieknie z tłokorozdzielacza. Czujnik temperatury paliwa oczywiście jest pod deklem nastawnika, więc ten mechanik chyba nie wie co gada
r.kuderawiec Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 ILE KOSZTUJE TAKA PRZYJEMNOŚC ? OGÓLNIE TRZEBA BEDZIE TO ZROBIC JEST Możliwe żę cieknie z pod tego czujnika ? czy trzeba wymontowac pompę i dac do zrobienia fachowcom ? bo samemu raczej się tego nie da zrobic
fatboyA4 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 uszczelnię pompy kosztuje u mnie 200zł sam raczej nie grzeb bo to dość precyzyjnie urządzenie na 99% leći z tłoczkorozdzielacza tam jest taki duży oring z czesem robi się twardy i zaczyna przepuszczać .
pepik Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 U mnie kosztowało to 500 zł uszczelki i robota, kompleksowo cała pompa.
A4-Tomek Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 u mnie też ciekło z tłokorozdzielacza i ponoć to często się zdarza bo niestety o-ringi lubią puszczać z wiekiem
r.kuderawiec Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kurde aż 500 zł? MASAKRA
pepik Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Może znajdziesz taniej ale generalnie jest dużo roboty, trzeba zdemontowac cały przód, rozrząd itp. żeby wyjąć pompe.
r.kuderawiec Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 pompę koledzy to ja sobie sam wyciągnę chodzi mi sama naprawa tej pompy
fatboyA4 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wymontuj wyślij do mnie 2 dnie robocze i masz zpowrotem więcej na Pw
pepik Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 jak sam wyciągasz pompe to do 200 zł sie zmiescisz
bozmek Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Uszczelnienie to 150 zł spokojnie sie zmiescisz
r.kuderawiec Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 no niestety u mnie za uszczelnienie życzą sobie aż 320 zł
tomcio3 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Uszczelkę z pod tłoko rozdzielacza można wymienić samemu. Niestety nie jest to łatwe ale da się to zrobić samemu. Robiłem to na podstawie filmiku. Wszystko poszło jak należy. Tylko nie ściągałem nastawnika, a tylko zdemontowałem sam dekiel aby swobodnie wykręcić zawór odcinający paliwo. Tu filmik z którego korzystałem.https://www.youtube.com/watch?v=UWico_0RNJg Edytowane 16 Grudnia 2015 przez tomcio3
r.kuderawiec Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 Operacja nie wygląda na trudną więc spróbuje to wykonac samemu Bo 300 zł drogą nie chodzi
tomcio3 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Bo 300 zł drogą nie chodzi Tak samo uważam Jak się da to trzeba próbować Jeśli nie będziesz ściągał nastawnika to będzie Ci trudniej odkręcić zawór odcinający paliwo. Ja wybrałem tą opcję bo nie chciałem potem znowu ustawić nastawnika na VAGu. Do odkręcenia używałem dwóch sposobów zależności od tego jak był mocno dokręcony. Małej żabki lub klucz podcięty 22
r.kuderawiec Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ok jak coś to tak zrobię bo ja też nie chce ruszac nastawnika Ogólnie mam w planie zabarac się za to po Świętach mam nadzieje że się uda A powiedz Nowy oring smarowałeś olejem czy coś dla lepszego poślizgu ? czy sam bez niczego wszedł i uszczelnił
Hezen Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Należy go przesmarować olejem, bo na sucho to najczęściej się podwija i tym sposobem najłatwiej o jego uszkodzenie. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
tomcio3 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Ok jak coś to tak zrobię bo ja też nie chce ruszac nastawnika Ogólnie mam w planie zabarac się za to po Świętach mam nadzieje że się uda A powiedz Nowy oring smarowałeś olejem czy coś dla lepszego poślizgu ? czy sam bez niczego wszedł i uszczelnił Ok jak coś to tak zrobię bo ja też nie chce ruszac nastawnika Ogólnie mam w planie zabarac się za to po Świętach mam nadzieje że się uda A powiedz Nowy oring smarowałeś olejem czy coś dla lepszego poślizgu ? czy sam bez niczego wszedł i uszczelnił Ja owijałem głowice rozdzielacza taśmą izolacyjną aby uniknąć mikro zarysowań Nie odkręcając nastawnika będzie Ci ciężej odkręcić zawór. Ja używałem do tego przerobionego klucza lub żabki. Na klucz nakładałem czasem przedłużkę jeśli była zbyt mocno dokręcona. Tu masz link przerobionego klucza. http://zapodaj.net/1a2eea18a50ac.jpg.html Życzę powodzenia Edytowane 17 Grudnia 2015 przez tomcio3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się