Bilder Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, Pacjent Audi A4 B6 1.9tdi BKEProblem pojawił się po wymianie filtra paliwa na knechta taki sam siedział wcześniej (przy tym wymieniłem filtr oleju i olej)Po wymianie jak postoi około 8 godzin jak z pracy wracam problem już się pojawia. Auto czasem zakręci 3-4 razy czasem więcej czasem mniej nie ma zasady. I odpala obroty unormowane i potem lata, poparkocze sobie zgasze i na nowo odpale i już od strzała zaskoczy. Sytuacja taka ma miejsce przy tych temp. od około -1 do +8. Takie jak teraz są.Przy wymianie filtra paliwa nie zalałem go ropą bo nie miałem wdanej chwili i trochę go kręciłem zanim zaskoczył.Przy takim kręceniu porannym przed pracą po jakimś tygodniu użytkowania wyskoczył mi błąd zczytałem go. VCDS-Lite Version: Release 1.2 Monday, 07 December 2015, 10:15:27. Control Module Part Number: 03G 906 016 CJ Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 6413 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 6DAD4AB73489 1 Fault Found: 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - -Po tym wymieniłem 4 świece na BERU. Błąd samoczynnie zniknął. Poprawy w paleniu nie ma ;/ Wyczytałem, że świece przy temp kolo 5 stopni nie maja nic do gadania i auto powinno zarechotać od strzału. Dodatkowo wcześniej przed świecami wymieniłem aku na nowy bo tamten już ciężko kręcił jak temp. spadała.myślałem, że może trefne jakieś uszczelki na ten zaworek do filtra (niebieska i czarna) wymieniłem na nowe ale zero poprawy.Czego szukać ? co sprawdzić ? Jakie logi zrobić?? Już bym jakieś zrobił ale coś nieche mi się laptop z kablem komunikować ;/ Edytowane 14 Grudnia 2015 przez Bilder
piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Na plastikowym zaworku podgrzewacza paliwa wymieniłeś dwa o-ringi jak wymieniałeś filtr paliwa ?
Bilder Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Pisałem ze wymieniłem (może nie dokładnie;)) i w takiej kolejnosci jak na zdjęciu. Wymieniałem filtr w tamtym roku i nie miałem takich problemów tylko w tedy zalałem filtr ropą. A tutaj nie wiem czego się czepić ;/ zrobiłem logi ZIMNE temperatura z instruments blok 003 temp 6.0 Temp z engine 007 od lewej 5.4, puste okno 7.2,5.4 001 http://vaglog.pl/log_243295.html 003 http://vaglog.pl/log_243292.html 013 http://vaglog.pl/log_243291.html 018 http://vaglog.pl/log_243293.html 023 http://vaglog.pl/log_243294.html Na rozgrzanym temp na cyferblacie 90 stało 001 http://vaglog.pl/log_243302.html 003 http://vaglog.pl/log_243300.html 004 http://vaglog.pl/log_243299.html 013 http://vaglog.pl/log_243297.html 018 http://vaglog.pl/log_243298.html 023 http://vaglog.pl/log_243301.html z instruments 007 http://vaglog.pl/log_243296.html Może teraz coś podpowiecie ? P.S. widzę że w jednej grupie na 4 cyl znacząco odstają wartości jak mieniałem świece to 3 pierwsze były suche , a czwarta świeca była mokra... - na rozgrzanym w grupie 018 tam gdzie wskakuje do 128 to przegazówke zrobiłem do 3 tys, tak samo w 023 wartości co się zmieniły to przygazówka do 3 tys. Co do oleju to do wymiany do wymiany jakieś 200ml dolewałem czyli tyle co nic. wymieniam co 15tys km.Ten błąd dalej był w błędach 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - -Ale check na desce nie wyskakiwał... wiec sam juz nie wiem. co jest nie tak, Jakieś pomysły co sprawdzić? Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany.Zmieniałem gumki na podgrzewaczu na nowe i to dwa razy ale to nie pomogło. Kolega z motoryzacyjnego podpowiedział aby wymienić cały ten podgrzewacz. I tak zrobiłem nowy nie wchodził tak głęboko ale za to ciasno i nie było luzu między zawleczką a filtrem. Bo budowa jego jest troszeczkę inna na wpływie i odpływie paliwa jest wyższa. W każdym razie problem w końcu zażegnany Witam temat dalej na topie. Poniewaz problem zazegnany na dwa uruchomienia silnika. W przeciagu tego czasu wymienilem 3 razy gumki na tym podgrzewaczu nic to nie dalo. Zakupilem filtr paliwa o oznaczeniu pp839/3 ten bez podgrzewacza a z samymi rurkami wymienilemt. Niestety dalej to samo trzeba troche pokrecic przed pierwszym uruchomieniem po dluzszym postoju. Panowie co sprawdzac. W dalszej kolejnosci. ? Edytowane 29 Stycznia 2016 przez Bilder
Bilder Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Ale po co zaczepiac kat skoro przed wymiana filtra wszystko bylo dobrze. Samo moglo sie przestawic ? Ile mam a na ile przestawic ? Poszperam to znajde jak to sie robi.
nik23 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Synchronizacje Przestaw w poblize -1. Pompke w baku słychać? Masz bipy na - co moze wskazywać na problem z zaopatrzaniem w paliwo pasowało by dokonać pomiaru ciśnienia paliwa na vacum, obejrzyj tez czy vacum nie cieknie. Na 4 pompce korekcja pod+1 wiec zapewne uszczelnienia pd do wymiany.
lukaszooo Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Blad zwiazany z swieca zarowa na 3 cyl lub jej obwodem. Dwie mozliwosci albo vacum pompa albo uszczelnienia pd. Obadaj jak wyglada vacum i jakiej jest firmy, z tego co pamietam powinien byc bosh. Jesli zdecydujesz sie na wymiane uszczelnien oddal bym 4 pompke do sprawdzenia tak zeby juz nigdy wiecej sie do tego nie dotykac.
Bilder Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 1. Synchronizacja - temat z b5 ale to chyba analogicznie jak w tym temacie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/2. ciśnienie paliwa na vacum pompie oraz czy nie cieknieTo te rzeczy sprawdzę jutro i poinformuję o wynikach. Bo i tak pompek nie zrobię sam (wyciągnąć i złożyć bym dał rade, ale tam ustawiać je trzeba odpowiednio...) Dobra wszystko posprawdzałem1. Synchronizacja. Ustawiło mi się na -1.5 za pierwszym razem. Potem trafiłem na 0.0 i tak już to zostawiłem. Auto znacznie lepiej rusza nie jest tak zmulony z dołu i wydaje mi się, że przy odpaleniu mniej rzuca silnikiem - takie pierwsze odczucia mam.2. Czy vacum nie cieknie to ciężko ocenić tyle rurek nawalone pod i powiem szczerze, że mam między silnikiem i vacu zamulone ciemne, czysto to tam nie jest na pewno. Samo vacum czyli osłona 1 od grodzi sucha.Cisnienia. Paliwo przy odpaleniu staje na 4 przy 2tys obrotów łapie 8 potem przy 3tys około 9, powyżej 3tys - 10 i więcej nie nabije. https://picasaweb.google.com/102398836441974185843/Audi?authkey=Gv1sRgCLX12Z658cfI9gE#6261863915965353346 Podciśnienie też sprawdziłem poniżej dodam filmik. Wpiąłem się w przewód po drodze do n75 - i nabiło ciśnienia potem hamulcem pompowałem i na koniec zgasiłem i ciśnienie nie uciekło.Między n75 a gruszką turbo około 0.66 https://picasaweb.google.com/102398836441974185843/Audi?authkey=Gv1sRgCLX12Z658cfI9gE#6261864273647692578 https://picasaweb.google.com/102398836441974185843/Audi?authkey=Gv1sRgCLX12Z658cfI9gE#6261864807717007794 Model Vacum 038145209c No i to chyba na tyle.
lukaszooo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Wyglada to ok wiec obstawiam uszczelnienia pd.
Bilder Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 Zapomniałem sprawdzić jeszcze ciśnienie na jałowym zatykając powrót paliwa do baku. Znalazłem, że wtedy ciśnienie ma wskoczyć do 8 barów. Jak nie wskoczy to że uszczelniacze pompek do wymiany. Dobra sprawdzilem i to. Jak zaciskam przewod paliwowy od powrotu przed filtrem paliwa cisnienie wskakuje na 7 barow.... Wiec raczej uszczelnienia odpadaja ? Co dalej....
greg2505 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) mam podobne korekcje pompek po wymianie oringów ,auto pali od strzała ,nie ważne czy zimne czy ciepłe ,wcześniej jedna pompka miała +2,99 i też palił dobrze ,w grupie 018 co jakiś czas u ciebie wskakuje 128 gdzie powinno być zero ,może na początek podoginaj piny w wiązce pompek Edytowane 14 Marca 2016 przez greg2505
Bilder Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Tam gdzie 128 wyskoczyło to przy gazówkę robiłem, w każdym razie nie mam pojęcia po co. Te 128 samo z siebie nie wyskakiwało. Dodam, że dziś też szukałem błędów na silniku, i nic żadnych nie ma tego na 3 cyl czy tam innych. A ostatnio co wyskoczył to wtedy jak logi robiłem. rzucił mi się w oczy czujnik paliwa, ale nie pamiętam czy w zeszłym roku przy wymianie filtrów i oleju też tak wyglądał|https://picasaweb.google.com/102398836441974185843/14Marca2016#6261904579088808274w każdym razie wyczyściłem czujnik i będę obserwował czy będzie robił się mokry. U was ten czujnik podobnie wygląda? tzn tez taki oblepiony? Nowe logi porobiłem003http://vaglog.pl/log_254416.html 004 http://vaglog.pl/log_254417.html 015 http://vaglog.pl/log_254418.html 018 http://vaglog.pl/log_254419.html 013 http://vaglog.pl/log_254420.html 023 http://vaglog.pl/log_254421.html 001 http://vaglog.pl/log_254422.html Witam chyba wrócę z utawieniem konta coś na -1, spalanie mam 0.8 i skacze do 1. w grupie 015 ... Co do palenia dzisiaj chciałem go odpalić jak stał nosem w górę to nie odpalił od razu tylko musiałem go kręcić. Jak pod pracą go zostawiłem nosem w dół to odpalił od strzała... W każdym razie ze względu na tą pompkę 4 pompkę podjadę do mechaniora niech zerknie Edytowane 14 Marca 2016 przez Bilder
daros Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Czujnik powinien być suchy jak pieprz. Znalazłeś problem. Cofa ci się paliwo lub zapowietrza układ paliwowy. Zaworek na filtrze zakładaj tylko i wyłącznie z Boscha.
Bilder Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 Nie posiadam zaworka na filtrze paliwa. Wyrzuciłem go i założyłem filtr 839/3 o taki gdzie są tylko 4 rurki. http://efiltry.pl/pl/pp-839-3-filtron-filtr-paliwa.html A co do czujnika to mówiłem o tym http://auto-truck3.pl/img/p/6956-8756-thickbox.jpgjak dobrze pamiętam to on na powrocie jest. Czujnik mam dobry bo temperaturę dobrą mierzy więc zostaje wymiana korpusu chyba, że tam w środku jakieś uszczelnienia są które można dokupić i wymienić, muszę obadać temat.
nik23 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Jezeli ci odpala gdy bak wyzej niz silnik a gdy odwrotnie to sa problemy to uszczelnienia na pompkach wymieniaj.
Bilder Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Wymiana oringu na czujniku paliwa nic nie dało. nik23 Zaobserwowałem przez dwa dni jak postoi bak wyżej a silnik niżej - odpala od strzała. Jestem umówiony dopiero na środę na wymianę i dodatkowo rzucę wszystkie wtryski do sprawdzenia. Gdzieś na koniec następnego tygodnia poinformuje co i jak Witam, Trochę to trwało z uwagi na fakt, że auto potrzebne. Dziś jestem po wymianie uszczelnień i zobaczę co będzie się działo. Wtrysków nie sprawdzałem z uwagi na brak czasu. Na szybko porobiłem logi po wymianie. 003http://vaglog.pl/log_257301.html 004 http://vaglog.pl/log_257302.html 015 http://vaglog.pl/log_257298.html 013 http://vaglog.pl/log_257299.html 023 i 018 http://vaglog.pl/log_257297.html 001 http://vaglog.pl/log_257300.html Wczoraj przed wymianą logowałem tylko 013 i na 4 wtrysku wartości dochodziły na 2.03mg. Już widzę, że jest poprawa w grupie 013 oraz 023 wartości pospadały dużo. Zobaczymy jak będzie z odpalaniem. Jakieś uwagi macie ?? Pozdro Edit: Zauważyłem, że przepływka przeładowywała na logach, w każdym razie odpiąłem i podpiąłem wtyczkę przy przepływce i wszystko wróciło do normy, ale już nie logowałem jej ponownie. W każdym razie zadaną wartość trzyma.
Bilder Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Witam, Dwa razy miałem sytuację, że nie mogłem zapalić auta, objawy takie same jak wcześniej. Zaznaczam że - auto stało nie palone przez 3 dni i dopiero to się stało, jak użytkuje samochód codziennie to nic się nie dzieje nawet jak zostawię go nosem w górę.) vacum pompa sucha Zrobiłem logów trochę rzućcie okiem czy coś widać, Filmik z odpalania + logi z porannego rozruchuhttp://vaglogi.pl/log-013_018_023_3Y7HS.html https://photos.app.goo.gl/Ws9rbrcD3u6k82gq2 Do tego logi na ciepłym. statycznehttp://vaglogi.pl/log-013_018_023_ZxbXu1.html Do tego wrzucam logi które robiłem 03.2017r przed programem u Galeto http://vaglogi.pl/log-013_018_023_4K8L2.html Niestety logów z przed wymiany uszczelnień nie mam bo wszystko miałem na vaglogu Czy jeszcze jakieś inne logi porobić. Pozdrawiam Edytowane 13 Stycznia 2018 przez Bilder
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się