kktsp13 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Jestem posiadaczem Audi A4 b6 1.8T AMB 170KM quattro automat tiptronic. Samochod mam od 4 lat nie mialem z nim wiekszych problemow. Ostatnie 4 miesiace spedzil u mechanika i problem dalej nie rozwiazany. Zaczelo tworzyc mi sie cisnienie w ukladzie chlodzenia, wywalalo plyn przez zbiorniczek, nie ma cieplego ogrzewania, czasem przy dynamicznej jezdzie na chwile sie pojawialo i potem znikalo. Temperatura silnika ok 80 stopni przy wolnej jezdzie 90 przy normalnej i przegrzewa sie przy dynamicznej. Mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica. Zmienil uszczelke i planowal glowice dalej to samo. Wiec wymienil glowice. problem nie znikal. Zostal wymieniony termostat sprawdzone wszystkie weze. Przeplukana i przedmuchana nagrzewnica. Ciag dalszy - mechanik stwierdzil ze jest pekniecie mikro gdzies na bloku. Kupilem inny silnik slupek z glowica. Zostal zalozony i dalej ten sam objaw. Jestem zrezygnowany - pomozcie, doradzcie prosze. Moze ktos ze slaska by sie podjol ? Mam juz tak dosc tego auta - ze najchetniem bym go sprzedal taniej tak jak jest.
wilu8 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Korek w zbiorniku wyrównawczym sprawdzałeś?zmieniałes?
kktsp13 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 wymieniony korek i zbiorniczek
House Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Chłodnica- czujnik załączania wentylatora? Może uszkodzony jest zegar temperatury i pokazuje ok a temp płynu jest za wysoka? Sprawdz temp płynu i temp załączania wentylatora.
edekxp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Pierwsza sprawa to zmień mechanika, takie gdybanie może to może tamto. Przecież głowicę da się sprawdzić. Pompa wody sprawdzana? Mam juz tak dosc tego auta - ze najchetniem bym go sprzedal taniej tak jak jest. Chętnie bym przygarnął tylko ta skrzynia, jakoś nie lubię automatów Już pewnie sporo kasy włożyłeś Sprawdzana chłodnica nagrzewa się, jest duży obieg. Odpowietrzony układ? Temperatura silnika ok 80 stopni przy wolnej jezdzie 90 przy normalnej i przegrzewa sie przy dynamicznej. Jak to wolnej jeździe jest 80 Przecież nawet na postoju i begu jałowym ma być 90 stopni i tak ma trzymać. Moim zdaniem coś z pompą wody, nie ma obiegu lub jest słaby. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez edekxp
kktsp13 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Pierwsza sprawa to zmień mechanika, takie gdybanie może to może tamto. Przecież głowicę da się sprawdzić. Pompa wody sprawdzana? Mam juz tak dosc tego auta - ze najchetniem bym go sprzedal taniej tak jak jest. Chętnie bym przygarnął tylko ta skrzynia, jakoś nie lubię automatów Już pewnie sporo kasy włożyłeś Sprawdzana chłodnica nagrzewa się, jest duży obieg. Odpowietrzony układ? Temperatura silnika ok 80 stopni przy wolnej jezdzie 90 przy normalnej i przegrzewa sie przy dynamicznej. Jak to wolnej jeździe jest 80 Przecież nawet na postoju i begu jałowym ma być 90 stopni i tak ma trzymać. Moim zdaniem coś z pompą wody, nie ma obiegu lub jest słaby. Ten mechanik dobry do wymiany oleju i flitrow - zmieniam goscia. Tez ta pompa wody i czujnik przy chlodnicy chodzi mi po glowie. Z pompa wody wydaje sie to bardzo logicznie, ale co do tego ma czujnik. Jak jego praca wplywa na te anomalie wystepujace w mojej furze Dzieki za taki odzew chlopaki. Ja juz myslalem ze swiat juz nie wierzy w mojego zlomka Edytowane 20 Grudnia 2015 przez kktsp13
edekxp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Moim zdaniem niepotrzebnie zmieniałeś silnik, głowice tu raczej problem z osprzętem. Jak drugi silnik zamontowany to pompa wody stara czy z tamtego silnika
kktsp13 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 Moim zdaniem niepotrzebnie zmieniałeś silnik, głowice tu raczej problem z osprzętem. Jak drugi silnik zamontowany to pompa wody stara czy z tamtego silnika ze starego silnika, stwierdzil ze jest ok
edekxp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 No i dlatego pewnie nadal jest problem
zgredek27 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Jak można na inny silnik założyć sobie starą pompę wody, proszenie się o kłopoty samemu. Rozrząd też przerzucaliście...? Nie tu trzeba było oszczędzać tylko wcześniej zmieniając mechanika wróżbite. Chłodnica drożna? Edytowane 20 Grudnia 2015 przez zgredek27
elmo814 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) skoro zmieniałes cały słupek to po co wsadzasz stary osprzet niewiadomego stanu , wsadz nowa pompe wody , tylko oby nie na plastikowym wirniku, dorzuc tz nowy termostat, doprowadz auto do ładu odpowietrz ukałd i ma smgac czesci kup gdzies na forum Edytowane 21 Grudnia 2015 przez elmo814
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się