Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana zawiasu z 1BV na 1BE lub 1BA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam tak jak w temacie mam orginalne zawieszenie 1BV i chce je zmienic bo

sztywne jest przez koleiny musze zwalniac do minimum i oczywiscie zero komfortu. Dlategp przymierzam sie do jakiejś zmiany koszt takiej modyfikacji ? i co trzebało by zmienic wyczytałem ze sprezyny i amory ?wiadomo co kto lubi ale to nie jest zawias na nasze drogi :)

Edytowane przez matex91
Opublikowano

Koszt zależy czy chcesz 1ba czy be nowe czy używane

Opublikowano

sam chetnie bym sie zaminił na 1BV ale mam 1BE jesli chcesz moja robota i masz 1BE jeśli masz zdrowe amorki.

Opublikowano

Koszt zależy czy chcesz 1ba czy be nowe czy używane

A możecie polecić nowe amorki zamienniki BE?

Jaka firma, jakie oznaczenie?

Również chcę wymienić zawieszenie 1BV na bardziej komfortowe 1BE.

Opublikowano

Koszt zależy czy chcesz 1ba czy be nowe czy używane

A możecie polecić nowe amorki zamienniki BE?

Jaka firma, jakie oznaczenie?

Również chcę wymienić zawieszenie 1BV na bardziej komfortowe 1BE.

Kup oryginale amorki s-line cena sztuki 420 zł

Opublikowano

Koszt zależy czy chcesz 1ba czy be nowe czy używane

A możecie polecić nowe amorki zamienniki BE?

Jaka firma, jakie oznaczenie?

Również chcę wymienić zawieszenie 1BV na bardziej komfortowe 1BE.

Kup oryginale amorki s-line cena sztuki 420 zł

Mam A4 B6 S-Linie i w tym modelu oryginalnie zawieszenie S-Linie to 1BV

Czy w A4 B7 zawieszenie S-linie to wersja bardziej komfortowa czyli 1BE?

Czy zawieszenie A4 B6 i B7 jest takie samo, czyli kupując amorki s-line od B7 bez problemu podejdą do mojego samochodu?

420zł za nowy amortyzator zakupiony w ASO?

Opublikowano

Koszt zależy czy chcesz 1ba czy be nowe czy używane

A możecie polecić nowe amorki zamienniki BE?

Jaka firma, jakie oznaczenie?

Również chcę wymienić zawieszenie 1BV na bardziej komfortowe 1BE.

Kup oryginale amorki s-line cena sztuki 420 zł

Mam A4 B6 S-Linie i w tym modelu oryginalnie zawieszenie S-Linie to 1BV

Czy w A4 B7 zawieszenie S-linie to wersja bardziej komfortowa czyli 1BE?

Czy zawieszenie A4 B6 i B7 jest takie samo, czyli kupując amorki s-line od B7 bez problemu podejdą do mojego samochodu?

420zł za nowy amortyzator zakupiony w ASO?

Witaj,

W B7 były różne opcje zawieszenia w konfiguracji.

1BA czyli standard, 1BE obniżone 20mm z komfort amortyzatorami i 1BV czyli też obniżone 20 mm ale ze sztywniejszym amorem o krótkim skoku.

Pamiętaj, że sprężyny zawieszenia w zależności od wersji silnika i napędu mają różne klasy wagowe, także musisz dobrać klasę odpowiadającą Twojemu silnikowi i napędowi (fwd lub quattro)

Możesz dać zamienniki ori amortyzatorów np. Bilstein B6 zobacz wątek forum:

amortyzatory przednie S-line - jakie zamienniki?

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

Dzięki

Ponoć zawieszenie 1BE i 1BV oprócz amortyzatorów jest identyczne, więc raczej nie muszę przejmować się kategoriami masowymi, bo zmieniam same amortyzatory...

Dla A4 B7 numer katalogowy amortyzatorów 1BE to 8E0413031DF. Dziwne jest to, że pod takim numerem producenci umieszczają tylko a4 B7, skoro raczej powinny podejść do a4 B6...

Czy orientuje się ktoś jaki jest numer katalogowy amortyzatorów 1BE w A4 B6?

PS

Tutaj znalazłem jakieś tanie zamienniki 1BE.

http://www.czesciauto24.pl/oen/8e0413031df?gadw=1&gadw=1&gclid=CjwKEAiAh560BRDu-aD93r-J_zoSJACrxZG2uYwmRBjZ2-tFW-OYDjEKo8XADFg63Q6VEB0PR3keiBoCTd3w_wcB

Ciekawe co są warte

Edytowane przez pionti2
Opublikowano

Dzięki

Ponoć zawieszenie 1BE i 1BV oprócz amortyzatorów jest identyczne, więc raczej nie muszę przejmować się kategoriami masowymi, bo zmieniam same amortyzatory...

Dla A4 B7 numer katalogowy amortyzatorów 1BE to 8E0413031DF. Dziwne jest to, że pod takim numerem producenci umieszczają tylko a4 B7, skoro raczej powinny podejść do a4 B6...

Czy orientuje się ktoś jaki jest numer katalogowy amortyzatorów 1BE w A4 B6?

PS

Tutaj znalazłem jakieś tanie zamienniki 1BE.

http://www.czesciauto24.pl/oen/8e0413031df?gadw=1&gadw=1&gclid=CjwKEAiAh560BRDu-aD93r-J_zoSJACrxZG2uYwmRBjZ2-tFW-OYDjEKo8XADFg63Q6VEB0PR3keiBoCTd3w_wcB

Ciekawe co są warte

Wolał bym kupić oryginalne s-line za 430 zł niż jakiś zamiennik .

Opublikowano (edytowane)

A takie pytanie

Czy wogóle jej sens zmieniać same amortyzatory z BV na BE

A może jedna z takich opcji:

1. Zostawić amortyzatory BV a zmienić sprężyny na miększe np Eibach-a

2. Zmienić amortyzatory na BE i sprężyny na miększe

3. Zmienić amortyzatory na BE. Jeśli będzie nadal twardo to dopiero zmieniać sprężyny

Generalnie co myślicie o miększych sprężynach do zawieszenia BV lub BE. Ma to sens?

Edytowane przez pionti2
Opublikowano

A takie pytanie

Czy wogóle jej sens zmieniać same amortyzatory z BV na BE

A może jedna z takich opcji:

1. Zostawić amortyzatory BV a zmienić sprężyny na miększe np Eibach-a

2. Zmienić amortyzatory na BE i sprężyny na miększe

3. Zmienić amortyzatory na BE. Jeśli będzie nadal twardo to dopiero zmieniać sprężyny

Generalnie co myślicie o miększych sprężynach do zawieszenia BV lub BE. Ma to sens?

Zawias 1BE od 1BV różni się tylko amortyzatorem

Opublikowano (edytowane)

A takie pytanie

Czy wogóle jej sens zmieniać same amortyzatory z BV na BE

A może jedna z takich opcji:

1. Zostawić amortyzatory BV a zmienić sprężyny na miększe np Eibach-a

2. Zmienić amortyzatory na BE i sprężyny na miększe

3. Zmienić amortyzatory na BE. Jeśli będzie nadal twardo to dopiero zmieniać sprężyny

Generalnie co myślicie o miększych sprężynach do zawieszenia BV lub BE. Ma to sens?

Zawias 1BE od 1BV różni się tylko amortyzatorem

Wiem o tym.

Tylko pytam czy zastosowanie sprężyn np Eibach Pro Kit -30mm do zawieszenia BV lub BE polepszy komfort.

I mam jeszcze jedną opcję.

4. Zmieniam same amortyzatory z 1BV na 1BA. Odboje i sprężyny zostawiam z 1BV. Raczej samochód nie podniesie się do góry i nadal zostanie -20mm?

Edytowane przez pionti2
Opublikowano

A takie pytanie

Czy wogóle jej sens zmieniać same amortyzatory z BV na BE

A może jedna z takich opcji:

1. Zostawić amortyzatory BV a zmienić sprężyny na miększe np Eibach-a

2. Zmienić amortyzatory na BE i sprężyny na miększe

3. Zmienić amortyzatory na BE. Jeśli będzie nadal twardo to dopiero zmieniać sprężyny

Generalnie co myślicie o miększych sprężynach do zawieszenia BV lub BE. Ma to sens?

Zawias 1BE od 1BV różni się tylko amortyzatorem

Wiem o tym.

Tylko pytam czy zastosowanie sprężyn np Eibach Pro Kit -30mm do zawieszenia BV lub BE polepszy komfort.

Raczej nie .

Opublikowano

Dzięki

Wcześniej zedytowałem post.

Wpadłem jeszcze na jedno rozwiązanie :D

4. Zmieniam same amortyzatory z 1BV na 1BA. Odboje i sprężyny zostawiam z 1BV.

Raczej samochód nie podniesie się do góry i nadal zostanie -20mm? Jeśli chodzi o prowadzenie to powinienem osiągnąć coś pośredniego między 1BA a 1BV?

Opublikowano

Ale kombinujesz nie wiem czy coś dobrego z tego wyjdzie .

Opublikowano (edytowane)

Amory 1bv są twardsze od 1be, więc jak zmienisz powinieneś mieć lepszy komfort, na 1ba nie zmieniaj bo z obniżonymi springami typu pro kity czy inne długo nie pojeździsz, bo amor będzie pracował w złym zakresie, więc szybciej sie zużyje. Najlepiej to wrzucić 1BE lub Bilstein B8 ale ta druga opcja jest raczej droga .

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

amorow 1BA nie montuje sie do zawieszenia obnizonego, ile ludzi jeszcze tutaj bedzie pisac takie bzdury

Jak chcesz wysoko kup caly komplet 1BA ze springami (mam na sprzedaz)

Opublikowano

Zmieniłem amortyzatory 1BV na nowe Sachs-a 1BA z 2-letnią gwarancją. Sprężyny zostały od BV

Po dzisiejszej jeździe jestem naprawdę MEGA zadowolony.

Już testowałem na gładkiej drodze i prędkości ok 140 jak i na wyboistej. Samochód fajnie tłumi większe nierówności, a dzięki twardszym sprężynom nie wychyla się tak mocno na zakrętach.

Może zhejtujecie mnie, że tak się nie robi , że amory szybciej siądą bo nie są do tych sprężyn itp.

Ale dostałem dokładnie taki efekt jaki chciałem. A auto nie siada tak mocno jak na Eibach Pro kit więc raczej tak szybko nie wykończą amortyzatorów.

Opublikowano (edytowane)

Zmieniłem amortyzatory 1BV na nowe Sachs-a 1BA z 2-letnią gwarancją. Sprężyny zostały od BV

Po dzisiejszej jeździe jestem naprawdę MEGA zadowolony.

Już testowałem na gładkiej drodze i prędkości ok 140 jak i na wyboistej. Samochód fajnie tłumi większe nierówności, a dzięki twardszym sprężynom nie wychyla się tak mocno na zakrętach.

Może zhejtujecie mnie, że tak się nie robi , że amory szybciej siądą bo nie są do tych sprężyn itp.

Ale dostałem dokładnie taki efekt jaki chciałem. A auto nie siada tak mocno jak na Eibach Pro kit więc raczej tak szybko nie wykończą amortyzatorów.

Amorki teraz pracują w innym zakresie więc kiepski mod .

Edytowane przez marcinch001

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...