kubek91 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, Koledzy, od kilku miesięcy borykam sie z problemem mianowicie przy obrotach rzędu 1800-2200 słychac buczenie i czuc minimalne wibracje - może tych wibracji nie czuć dosłownie na sobie ale plastiki w środku auta wpadają w lekki rezonans, przebieg w aucie ok. 165k, pompowtryski sprawdzane byly 5 miesiecy temu i byly w super kondycji, na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie równo, moc ta sama itp. przy gazowaniu na postoju zero wibracji dzieje się tak tylko podczas jazdy, samochów zostawiłem znajomemu mechanikowi wszystko posprawdzał i jedynie wymienił poduszkę pod silnikiem, powiedzial że to buczenie z drganiami jest normalne w tych autach ale kilka miesięcy temu niczego takiego nie było. Czy ktoś z was miał podobny problem? Edytowane 26 Grudnia 2015 przez kubek91
tomasz102 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Koło dwumasowe kiedy było wymieniane ?
nik23 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Dwumas to droga i ostateczna sprawa, jak wciskasz sprzęgło to coś słychać? Targa sprzęgłem? Szarpie przy zmianie biegów?
kubek91 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Biegi wchodzą ok, nic nie ssłychać, nic nie rzuca ani nic.
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Te silniki mają to do siebie że sie trzesą, pompowtryski w jaki sposób były sprawdzane ???? potrafisz zrobic logi ???
Bedzial Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Te silniki mają to do siebie że sie trzesą, pompowtryski w jaki sposób były sprawdzane ???? potrafisz zrobic logi ??? Nie prawda. Witam, Koledzy, od kilku miesięcy borykam sie z problemem mianowicie przy obrotach rzędu 1800-2200 słychac buczenie i czuc minimalne wibracje - może tych wibracji nie czuć dosłownie na sobie ale plastiki w środku auta wpadają w lekki rezonans, przebieg w aucie ok. 165k, pompowtryski sprawdzane byly 5 miesiecy temu i byly w super kondycji, na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie równo, moc ta sama itp. przy gazowaniu na postoju zero wibracji dzieje się tak tylko podczas jazdy, samochów zostawiłem znajomemu mechanikowi wszystko posprawdzał i jedynie wymienił poduszkę pod silnikiem, powiedzial że to buczenie z drganiami jest normalne w tych autach ale kilka miesięcy temu niczego takiego nie było. Czy ktoś z was miał podobny problem? Kolego nie wiem czy uporales sie juz z problemem ale ja mialem podobny mimo ze w AFNie a nie w AJM. Sprawdzilem poloske,tarcze, przeguby (wymienilem odrazu razem z lozyskami), wtryski etc i nic nie znalazlem. Po wymianie poduszek silnika i skrzyni na nowe drgania ustaly a charakterystyka pracy silnika drastycznie sie zmienila na lepsze. Jak sie okazalo WSZYSTKIE poduszki co do joty byly wyexploatowane. Tak wiec moze niech twoj mechanik pomysli nad wymiana wszystkich poduszek i to najlepiej na nowe. Zeby sie upewnic proponuje podobny test co ja zrobilem: Podnies auto na lewarku zeby jedno kolo bylo w gorze i najlepiej jeszcze na kanale, rozpedz kolko do odpowiednich obrotow i odpowiedniegu biegu na ktorym sa najbardziej odczuwalne te drgania i niech ktos ci sprawdzic co sie wtedy dzieje z silnikiem i skrzynia, u mnie w tym momencie lataly jak glupie, zwlaszcza skrzynia. Zrob ten test najpierw na jednym a potem nad rugim kole, u mnie tylko na jednym kole bylo to odczuwalne. Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Bedzial
lukaszooo Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Nie wiem czy jesteś świadom że AFN i AVF to deczko inne silniki.
Bedzial Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Nie wiem czy jesteś świadom że AFN i AVF to deczko inne silniki. Mimo roznicy w ich osprzecie rozwalone poduchy beda dawac takie same objawy, niezaleznie jaki to diesel i jaki ma osprzet. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Bedzial
Hezen Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Z tego co wiem silniki na pompie bardziej się trzęsą? Ale to prawda wyeksplatowane poduchy dają takie same objawy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Hezen
lukaszooo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Nie równa praca i nie cykliczne drgania to bolączka AVF/AWX, winne mogą być poduszki, sprzęgło, vacum pompa, pompowtryski, wałek rozrządu, wydech i pewnie jeszcze masa innych o których zapomniałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się