przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam, ruszałem dziś z miejsca i podczas ruszania nagle coś strzeliło i w ogóle nie ma sprzęgła... Każdy bieg wchodzi ale po puszczeniu sprzęgła nic się nie dzieje, tak jak by był luz... Podczas holowania auta słychać było takie jak by ocieranie o siebie dwóch tarczy, takie metaliczne szuranie... Co to może być? Silnik 2.0 alt Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ma ktoś jakieś pomysły? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Janusz Łachacz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Odpal auto , wrzuć 1 bieg i puść sprzęgło. wyjdz i zajrzyj pod auto czy kręci się pułośka z prawej lub z lewej strony.
przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Odpal auto , wrzuć 1 bieg i puść sprzęgło. wyjdz i zajrzyj pod auto czy kręci się pułośka z prawej lub z lewej strony.Ok sprawdzę i dam znać Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Czy to mogło paść tak nagle sprzęgło lub dwumas? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Grudnia 2015 przez przemek1259
przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 sprawdzałeś?Sprawdzałem... Nie widzę żeby się nic kręciło... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Janusz Łachacz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 jeżeli tak to nie przenosi napędu na półośki. więc może tarcza sprzęgła poległa
przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ale możliwe ze tak nagle trafiło tarcze? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Bartoszzz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jak wbijasz jakis bieg, puscisz sprzeglo i dodasz gazu to predkosciomierz zaczyna pokazywac jakas predkosc ?? Jezeli tak to cos z przegubami/polosiami, bo sprzeglo przekazuje ruch z silnika na skrzynie. Jezeli nie to winne raczej bedzie sprzeglo.
przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ok jutro sprawdzę i dam znać Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 w b6 jak urwiesz/ukręcisz przegób czy pólośkę to na fisie jakiś komunikat wyskakuje,oczywiście jak wsadzisz bieg i ruszysz i silnik się będzie kręcił a auto stało tyczy się to aut za skrzynio biegów z impulsatorem prędkości stawiam na uszkodzenie tarczy
przemek1259 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 w b6 jak urwiesz/ukręcisz przegób czy pólośkę to na fisie jakiś komunikat wyskakuje,oczywiście jak wsadzisz bieg i ruszysz i silnik się będzie kręcił a auto stało tyczy się to aut za skrzynio biegów z impulsatorem prędkości stawiam na uszkodzenie tarczy Jutro sprawdzę czy pokazuje prędkość jak puszcze sprzęgło i zobaczymy... Ale dziwne dość ze w momencie sprzęgło trafiło... Ani nie ślizgalo ani nic... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
sQbaniutki Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Miałem coś podobnego w Volkswagenie Passacie.Przyczyną był rozwalony mechanizm różnicowy.
MemberA4 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Ale możliwe ze tak nagle trafiło tarcze? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Przemek jakby Ci sprzęgło walneło to byś żadnego biegu nie mógł włączyć. Przecież to logiczne bo musisz "czymś" zsynchronizować(wyrównać) obroty silnika ze skrzynią, a skoro możesz na postoju przerzucać biegi to wina lezy dalej po za sprzęgłem. Edytowane 28 Grudnia 2015 przez MemberA4
przemek1259 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ale możliwe ze tak nagle trafiło tarcze? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Przemek jakby Ci sprzęgło walneło to byś żadnego biegu nie mógł włączyć. Przecież to logiczne a skoro możesz na postoju przerzucać biegi to wina lezy dalej po za sprzęgłem.Przegub poszedł się pier... :-P Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Wewnętrzny czy zewnętrzny? W którym miejscu się obrócił? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
przemek1259 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Wewnętrzny czy zewnętrzny? W którym miejscu się obrócił? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Zewnętrzny, kolo koła z prawejWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 półośka cała ? bo potrafi pęknąć na rowku od zapinki
przemek1259 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 nie wiem, mechanik mi to robi to pewnie jak by było coś nie tak to by mi dał znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się