KmK Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Dzisiaj przy okazji odbierania Subaru kumpla z katowickiego 4Turbo wykorzystałem okazję i zhamowałem moją A4. Dla przypomnienia seria ma mieć deklarowaną moc 200KM i 280Nm. Mój egz. wykazał się takimi parametrami:
letallec Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Niezły gratis od fabryki Fajny wykres. Moc wysoko, moment nisko.
boberek Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 no to pieknie tylko sie cieszyć
domjenick Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 ...tez bym chcial taki bonusik od firmy :gwizdanie:...
tommylee Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 hm, szczerze to sytuacja mnie trochę dziwi. Przyrost 31 PS w stosunku do serii to bardzo dużo. Wersja DTM ma 220PS, może masz z niej program albo co? Albo może przez poprzedniego właściciela była już podkręcona (chyba, że ty jesteś pierwszym wł.). Druga sprawa to hamownie. Ja sam hamowałem na kilku hamowniach i wyniki różniły się nawet o 20 PS. Wiem, że jest kilka rodzajów hamowni podwoziowych, które operują trochę innymi przelicznikami pewnych parametrów np strat na kołach itp. Jeżeli inna hamownia by to potwierdziła to tylko się cieszyć )
KmK Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 Jestem pozytywnie zaskoczony, co nie zmienia faktu, że remap i tak by się przydał Zawsze lepiej zaczynać od lepszej serii, docelowo myślę, że 260 KM i 350 Nm jest realne. Zobaczymy za jakiś czas [br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 21:26_________________________________________________tommylee, oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, będę miał porównanie przy wspominanym remapie, na który wybieram się do compsportu. 4turbo buduje, modyfikuje i stroi evo i imprezy, siedzą w tym bardzo mocno, wyniki strojenia i hamowania są niejednokrotnie weryfikowane na poznaniu - ostatniu lancer 520KM 1:43. W jakimś stopniu przekonuje mnie to do realnych wartości pomiarów. Jednak tak jak mówisz, najlepiej wyniki porównać na innej hamowni na marginesie faktycznie dtm ma mieć 220KM, ale ile ma faktycznie, s4 też charakteryzują się różnymi wynikami. Wykres wkleiłem bardziej w formie ciekawostki, bo chyba jeszcze nie było tutaj 2.0T :> Moje auto jest seryjne, jestem drugim właścicielem.
marcin j Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 jezeli faktycznie wczesniej nic nie grzebane to tylko sie cieszyc. dobrze , że jest więcej a nie mniej.
tommylee Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 _________________________________________________tommylee, oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, będę miał porównanie przy wspominanym remapie, na który wybieram się do compsportu. 4turbo buduje, modyfikuje i stroi evo i imprezy, siedzą w tym bardzo mocno, wyniki strojenia i hamowania są niejednokrotnie weryfikowane na poznaniu - ostatniu lancer 520KM 1:43. W jakimś stopniu przekonuje mnie to do realnych wartości pomiarów. Jednak tak jak mówisz, najlepiej wyniki porównać na innej hamowni na marginesie faktycznie dtm ma mieć 220KM, ale ile ma faktycznie, s4 też charakteryzują się różnymi wynikami. Wykres wkleiłem bardziej w formie ciekawostki, bo chyba jeszcze nie było tutaj 2.0T :> Moje auto jest seryjne, jestem drugim właścicielem. zgadza się, z ciekawości ci powiem, że hamowałem swojego we Wrocku w jetronicu (też robią Evo i subaryny) i wyszło mi 223 PS oraz w W-wie, nie pamiętam już nazwy hamowni, wyszło mi 211PS. Pomiar we Wrocku był później. Tak więc dziwadła lekkie
Dev Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 może wyjść taka cyfra w zeszłym tygodniu Koleś który kupił ode mnie RS4 chwalił sie ze auto legitymuje sie mocą 448kM przy fabrycznych 420kM, na MAHA3000, a na pewno nie było nic grzebane w ECU
boberek Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 taki bonus jak w TDI prawie co żadko sie zdarza w Benzynowych silnikach ;P ale wsumie to audi bo w innych to zawsze bonus jest ale w drugą strone
KmK Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 tak właśnie do tego podchodzę, zakładając, że wynik jest realny, to dobrze, że więcej Przy masie mojej A4 to mocy jeszcze długo nie będzie za dużo A tak z innej beczki, z Katowic miałem okazje wracać Gt mojego kumpla, auto waży ~1270 kg a właśnie przeszło operacje przeszczepu gratów z sti i remap, w rezultacie wyszło 327KM i 440Nm. Efekt, 100-200 zajmuje mu ~12-13s. Z każdego biegu, bez znaczenia na prędkość auto przyspiesza jak wściekłe Oczywiście auto nie będzie służyć na codzień, ale do utrudniania życia wszelkim modyfikowanym evo na ułężu, tychach czy kielcach Tak właśnie wyobrażam sobie przyspieszenia rs4
poziek Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Tak właśnie wyobrażam sobie przyspieszenia rs4 no to się niemile zaskoczysz :gwizdanie:
Dev Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Tak właśnie wyobrażam sobie przyspieszenia rs4 no to się niemile zaskoczysz :gwizdanie: a co, jezdziłeś?
KmK Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 no to się niemile zaskoczysz źle to ująłem, tak wyobrażałbym sobie rs4 nie miałem nigdy do czynienia z rs, generalnie obracałem się i trochę jeszcze obracam w kręgach evo i imprez. Dlatego właśnie wszystko co mogę powiedzieć to porównanie papierowych danych rs4 do papierowych i empirycznie doświadczonych danych sti np. Pomijam, że rs dostawał dość grubo na tychach od wspomnianych, ale może to kierownik nie ogarniał reasumując, mój tatusiowy dupowóz dzielą lata świetlne od nawet słabszego rs :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się