Nowak_zg Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Moze ktos z was ma jakies doswiadczenia z ponizszymi autami ? Ja wiekszoscia jezdzilem ale jestem ciekaw waszej opinii. Przemyslen i odpowiedzi.Jest to luzna dyskusja wiec prosze bez spinekMoje pare przemyslenAudi a8 4.2 tdi d4- Pewnie spoko sie jezdzi, spoko osiagi i komfort, tylko jakie realne spalanie jak ja wiekszosc jazdy mam po miescie lub krotkie trasy?- Sredni wyglad, troche "januszowy". Chociaz na full ledzie nie ma tragedii Audi a6 3.0 bitdi c7- wyglad ujdzie ale tylko w sline i raczej kombi bo sedan mi sie nie podoba- Srodek musi byc sline lub na komfortach- Przod musi byc na full ledzie- Musi byc normalny klimatron a nie te gowno z 3 pokretlami- Podstawa w kombi to panorama- Fajnie by bylo miec b&o- Fajnie jedzie i ma dajny dzwiek bitdik- Tylko ze ja nie chce kombi wiec chyba odpada? Bo sedan mi sie nie podoba. Audi a7 3.0 bitdi- przod mi sie mniej podoba niz a6 c7 na full ledzie- Podstawa to tak jak w a6 klimatron normalny, srodek sline lub na komfortach- Fajnie by bylo miec full led- O b&o raczej ciezko....- Ogolna koncepcja auta spoko tylko ceny wyzsze niz a6. Ale auto malo januszowe.- Z wygladu do konca do mnie nie przemawia ta skoda rapid. A5 sportback ma chyba ladniejsza linie chociaz coraz bardziej sie przekonuje do a7.- Fajnie jedzie i fajnie chodzi Bmw 740d f01 m-pak- troche stary wyglad- Latwo o napchana wersje- Jesli juz to tylko mpakiet- Fotele musza byc komforty- Srednio do mnie przemawia na tle serii 5 f10- 730d odpada bo to za slabe do tego auta Bmw 525d/530d/535d/m550d f10- kombi niby ladne ale jednak musi byc sedan- Obowiazkowo mpakiet- Fotele najlepiej komforty lub sporty ale jesli sporty to tylko w alcantarze- Zegary rozszerzone z duzym kompem powinny byc- Dobrzeby bylo miec headupa i distrona- Xdrive brac czy nie brac ale raczej wolalbym tyl naped. Ze wzgledu na straty mocy w xd i strach o ewentualne koszty napraw. Pozatym w bmw jakos nie kreci mnie naped na 4 kola ktory w audi czy porsche powinien byc.- Najlepiej m550d ale to sa chore ceny wiec bardziej prawdopodobne bedxie 535d bo tansze sporo a jexzie tez niezle. Aczkolwiek chyba gorzej niz audi 3.0 bitdi?- 530d to takie troche bez sensu bo oplty wysokie a jednak slabsze niz 535d- 525d ma sens ale tylko ten od 2012 r wtedy zmienili 3.0 na 2.0 biturbo i moc wzrosla z 204 na 218 km. Ma sens dlatego ze male oplaty beda.- deska w f10 podoba mi siw bardziej niz w a6 c7 i a7 Bmw 640d gran coupe- b&o mozna trafic ale ciezko- Fotele komforty powinny byc- Headup i distronik tez- Mpak tez powinien byc - ma troche chore ceny w porownaniu do 5 f10 i a7 bitdi Porsche cayenne 3.0 d- dobrze by bylo miec sportowe fotele te rozbudowane- Panorama tez by sie przydala- Obszyta deska tez spoko rzecz- Sportpakiet to tez fajna sprawa- W dieslu w porsche nie wystepuje pdk. Jest tam tylko tiptronik s. Ale to nie wada aczkolwiek pdk byloby lepsze ale benzyna odpada.- 4.2 tdi w cayenne 382 km to marzenie ale nie moj budzet Porsche panamera 3.0d- 4s lepsza cena, dzwiek itd... ale denerwowalbym sie spalaniem- Jesli 4s to tylko z aktywnym wydechem- Dobrze by bylo miec fotele sportowe - podobno silniki 4.8 w 4s nie sa do konca bezawaryjne ... lepsze sa z turbo i gts`a .... ale to juz nie moj budzet- Panamera dopiero wyglada fajnie z pakietem gts/ turbo- Diesel w panamerze wystepuje tylko w tyl napedzie co jest sporym minusem bo tam akurat bym chcial 4 buty- Skrzynia tak samo jak w cayenne w dieslu tylko tiptronik s a nie pdk. Ale to da sie przezyc- Diesel w przedlifcie ma 250km a w polifcie 300km. Te 250km w panamerxe troche malo. Mercedes cls 350cdi- niby spoko z wygladu sedan i shootingbrake- Wnetrze to kibel dlatego te auto odpada - Wyglad foteli to jakis zart... deska i sam command tez przedwojenny....- Silnik i osiagi tez jakies gorsze niz nawet zwykle 3.0 w audi i bmwI teraz ankieta:1. A6 czy a7?2. A6 c7 sedan czy kombi?3. 535d xdrive czy tyl naped?4. A6 czy 5 f10?5. A7 czy 5 f10?6. A8 czy a6?7. A8 czy a7?8. Panamera diesel czy 640d gran coupe?9. Bmw 740d czy a8 d4 4.2 tdi?10. M550d czy a6/7 bitdi?11. 535(x)d cxy a6/7 bitdi?Jaka ogolna kolejnosc dla was tych aut? Co byscie wybrali?Macie jakies przemyslenia co do tych modeli?Ja majac na uwadze koszta rejestracji zakupu i utrzymania najbardziej sklaniam sie do 525d/ 535dNastepnie a7 ewentualnie a6 i cayenneA8 jest kawalek dalej i potemPanamera 6 gran coupe i m550d raczej odpada ze wzgledu na ceny wyjsciowe Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Nowak_zg
SHITERS Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Osobiscie wybralbym Audi A7, super stylistyka, auto naprawde rzadkie na naszych drogach, na zywo robiace naprawde duze wrazenie. A6 przy niej wyglada tez bardzo dobrze, ale a6 juz troche na ulicach widać, a7 to taki wyznacznik stylu, super auto BMW f10 na polskich drogach jest od groma, naprawdę jezdzi tego full BMW 6er wygląda smiesznie, troche za mało sportowo a bardziej ten front przypomina usmiechnietego pluszaka A8 i F01 nie nadaje sie do miasta, owszem auta super fajne i wygodne. Nie wiem jak uzytkujesz auto, ale czy faktycznie potrzebna Tobie az taka limuzyna, ktora bedzie generowac wyzsze koszty utrzymania? O prosiakach sie nie wypodwiadam, wedlug mnie jesli prosiak to tylko 911 A7 fajny kompromis, bo auto jest i sportowe i praktyczne. Wyglada naprawde fajnie, wyroznia sie i nie jest (i nie bedzie) oklepane. Koszty utrzymania takie samie jak w przypadku A6. A7 bedzie mniej tracic na wartosci i zawsze te auta beda w cenie wlasnie ze wzgledu na swoja ekskluzywność. Edytowane 30 Grudnia 2015 przez SHITERS
black4 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Osobiscie wybralbym Audi A7, super stylistyka, auto naprawde rzadkie na naszych drogach, na zywo robiace naprawde duze wrazenie. A6 przy niej wyglada tez bardzo dobrze, ale a6 juz troche na ulicach widać, a7 to taki wyznacznik stylu, super auto BMW f10 na polskich drogach jest od groma, naprawdę jezdzi tego full BMW 6er wygląda smiesznie, troche za mało sportowo a bardziej ten front przypomina usmiechnietego pluszaka A8 i F01 nie nadaje sie do miasta, owszem auta super fajne i wygodne. Nie wiem jak uzytkujesz auto, ale czy faktycznie potrzebna Tobie az taka limuzyna, ktora bedzie generowac wyzsze koszty utrzymania? O prosiakach sie nie wypodwiadam, wedlug mnie jesli prosiak to tylko 911 A7 fajny kompromis, bo auto jest i sportowe i praktyczne. Wyglada naprawde fajnie, wyroznia sie i nie jest (i nie bedzie) oklepane. Koszty utrzymania takie samie jak w przypadku A6. A7 bedzie mniej tracic na wartosci i zawsze te auta beda w cenie wlasnie ze wzgledu na swoja ekskluzywność. Witaj, Podzielam Twoje zdanie. Pewnie jak sporo osób na forum jestem "zafixowany" na marce OOOO ale A7 rzeczywiście wydaje się fajnym kompromisem cech. Auto ekskluzywne (nie spowszedniało), sporych gabarytów, świetnej jakości, z napędem 4x4, bardzo oryginalnym, niebanalnym wyglądem, dużą gamą dynamicznych silników do wyboru (a nawet te mniejsze są łatwo "tuningowalne"), dużą przestrzeń załadunku (podnoszoną całą klapą). Gdyby czegokolwiek na pokładzie zabrakło w znalezionym to zawsze można doposażyć (sporo części i akcesoriów dostępnych na rynku). Do tego pakiet S-line, ładne kółko i czego więcej chcieć? PS.Też uważam, że auta pokroju A8 czy BMW7 do jazdy po mieście to pomyłka, Pozdrawiam i udanego wyboru!
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Jezdzilem f01 740i , a8 w12 d4, a7 3.0 tfsi doposazona za ponad 150k , z prosiakow to tylko cayenne gts, panamera nie mialem przyjemnosci Sasiad ma f10 co prawda tylko 520d ale w sedanie i ot tak poprawny woz jezdzi tego od groma, slabej jakosci skora, deska zerznieta z 7er, Choc polatalbym m5 albo 550d Kazde z tych aut ma cos w sobie, limo duze to statki na autobahny, bmw f01 awarie - skrzynia padla 2x, chlodnice ciekly, wariowaly czujniki od parktronicow, ale silnik zyleta A8 srodek !!! Skory na zamowienie + prawdziwe drewno zrobily na mnie duze wrazenie, czuc bylo prestiz i za co sie placi, do tego w12 wkreca sie od zerowych obrotow do konca i nie ma dosc A7 nie postarzala sie wogole, 3.0 tfsi po programie lata naprawde fajnie, srodek bardzo mi przypadl do gustu, jakoscia nie ustepuje a8 Audi robi mega wszechstronne auta, a7 jest jak skrojony garnitur musi pasowac do wlasciciela Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Gość
jedrekx Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 D4 jest fajnym autem, ale to straszna krowa i czuć to w porównaniu np. do D3. jak za pierwszym razem wsiadłem to było mi.. dziwnie. z każdym kolejnym razem przyzwyczajam się do tego auta. w środku robi naprawdę WOW, bo jakość materiałów jest prześwietna. dla mnie to świetne auto i w mieście też nie ma aż takiego problemu żeby je zaparkować, o dziwo f01 jeździłem i dla mnie szału nie robiło... A7 to A6 w cenie A8. dla użytkowników, w przyszłości sprzedających to pewnie fajna sprawa. według mnie dysproporcja cenowa w stosunku do a6 jest zbyt wysoka. A6 to fajne auto, jestem na razie z niego bardzo zadowolony. co prawda nie mam 3.0tdi bit, ale "zwykłe" 245 koni też sobie daje radę z samochodem. spalanie nie jest złe, chociaż ciężko mi się do takiego przyzwyczaić po tym, jak przesiadłem się z 2.0TDI. F10 nie jeździłem, podoba mi się. ale lada moment będzie nowy moment i ceny polecą w dół... Cayenne jeździłem, ciekawe auto. zwinniejsze niż Q7, w środku naprawdę fajnie wykończone.. widać za co się płaci. podobnie z Panamerą. 6 Grand Coupe mi się nie podoba, więc się nie wypowiadam
soolek Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Nowak, Twoja wishlista jest taka jak być powinna pod kątem kolejności. W A8/F01 bym się chyba nie pchał - duże auta do miasta. Bez sensu robić sobie problem z parkowaniem. Chociaż miałeś już A8, więc pewnie wiesz jak to dokładnie w Twoim mieście wygląda. Porschaki w dieslu.... Dla mnie Porsche to także silnik, więc tylko benzyna. Cayennów jak mrówków w mieście, Panamera fajna ale to raczej auto w trasy, wg. mnie. CLS - przestał na mnie robić wrażenie. Bierz F10 lub A7. F10 - klasyczny wygląd. Dopasiona wersja w Mpakiecie robi wrażenie. Można okleić w fajny kolor i będzie się wyróżniała. Prowadzenie BMW dla mnie jest the best, więc to mój typ. Silnik 525d w zupełności wystarczy do poruszania się. Brałbym RWD. 535d raczej z xdrivem trzeba brać, żeby nie było kłopotów z trakcją. Zresztą chyba i tak większość ma taki napęd. Silnik można ładnie podkręcić, tylko ta wersja ma podobno odczuwalnie wyższe koszty części, serwisowania. A7 - jest tak brzydka, że aż ładna :-) (chodzi oczywiście o tył). Dla mnie bardzo fajne auto. Nisko się siedzi, czuje się to auto. Jest niby duże, ale prowadząc je nie odczuwałem takiego wrażenia. I jest inne, rzadsze. Szukaj F10 i A7 i weź fajniejszy egzemplarz. Taka moja opinia.
Nowak_zg Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Jeszcze byly pomysly na jakies inne auta ale to chwilowe5gt .... Odpadlo bo ani to 5 ani 7. W dodatku brzydkie. + tylko za przestronnoscTouareg 4.2 tdi rline. Naprawde fajne auto ale jednak znaczek mi przeszkadza i to ze troche nudne jest.X5/x6 4.0d ... Byloby spoko gdyby nie ceny za auto z wnetrzem jak w e60. Ps. Raczej x6 niz x5. Ale i tak odpadlo bo zle mi sie tym jezdzilo.Panamera 4s. Cay czas gdzies tam przeblyskuje bo jest sporo tansza niz diesel i ma fajny dzwiek z aktywnym wydechem i dobrze sie czuje za kolkiem ale .... Te spalanie by mnie denerwowalo na codzienJaguar xf 3.0 bitdi ... Moglem kupic wersje portfolio ale jednak troche brakuje temu autu do bmw i audiJaguar xj 3.0 bitdi jak wyzej do tego slabe fotele i gorszy dla mnie wyglad. Taki koreanski tyl ...Audi rs6 c6 / c63amg / e63amg. Odpadly ze wzgledu na spalanie i w dodatku e klasa za wyglad hyundaia sonaty. a c63 za to ze jest mimo wszystko juz dosyc stara i mala. Cos co ma duzo palic musi jednak byc typowa zabawka. A auto rodzinne ma malo palic dlatego jesli juz to nastepne auto to znowu bedzie jakas zabawka typu vette bmw 3 f30 i 4 gran coupe .... niby spoko ale oba male i deska rozdzielcza do mnie nie przemawia. audi a5 fl sportback ... konstrukcyjnie troche stare auto i jednak ciut za male jak na moje oczekiwaniaDlatego na placu boju zostaly auta z pierwszego postaKazde ma swoje plusy i minusy....Dlatego chwtnie przecxytam reszte waszych przemyslenSoolek zgadzam sie z toba co do wypowiedzi aczkolwiek trafic xd w 535d wcale nie jest tak latwo a do twgo trafic fajnego sedana mpaka w xd to juz w ogole kosmos przykladowe dylematy: czarny sedan f10 535d ... takie bylo pierwotne zalozenie w poszukiwaniach http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-535d-Sport-Aut.-M-SPORTPAKET-HEAD-UP/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:3500_23_pak,ms2:3500_23_sport,frn:2010,prx:35000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219922042.html piekna 535d zrobiona na m550d z bardzo fajnym wypasem .... zmieniona kierownica na poliftowa mpakowa http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-M550d-535d-390PS-Night-vision%2C-soft-cl%2C/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:1900_34_,ms2:1900_10_,ms3:3500_23_,prn:30000,prx:35000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219215869.html a6 c7 fajnie wyposazone http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A6-Avant-3.0-TDI-quattro-S-Line-BOSE/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:1900_34_,ms2:1900_10_,ms3:3500_23_,prn:30000,prx:35000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219477884.html a6 c7 jeszcze lepiej wyposazone tylko ze niestety bez full leda http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A6-Avant-3.0TDI-quattro-S-Line-B-O-UPE/vhc:car,pgn:5,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:1900_34_,ms2:1900_10_,ms3:3500_23_,prn:30000,prx:35000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219421092.html a7 bitdi niestety bez sline zewnetrzenego http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A7-Sportback-3.0-TDI-quattro-8-stufig/vhc:car,pgn:3,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:1900_34_,ms2:1900_10_,ms3:3500_23_,prn:30000,prx:35000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219484071.html a7 bitdi 13' rok sline zew i wew / full led http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A7-3.0-TDI-Quattro-313PS-S-LINE-HEAD-UP/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:1900_34_,ms2:1900_34_,ms3:1900_34_,prn:30000,prx:40000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/217316757.html a7 bitdi 12' rok slinew zew i wew / bez full leda http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A7-Sportback-3.0-TDI-1-Hand-Sport-S/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:1900_34_,ms2:1900_34_,ms3:1900_34_,prn:30000,prx:40000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219334699.html a7 bitdi 13' rok sline zew i wew / bez full leda za to wszystko czarne tak jak by mi pasowalo --------------------------------------------------------------------- a co do skor w bmw to fakt dakota nie jest najladniejsza ale mozna tez trafic auto ze skora nappa ktora jest gladka a nie taka gruba i chropowata jak dakota. ( ktos wczesniej wspominal o skorach dlatego to w kwestii wyjasnienia ) i jako przyklad czarny sedan 535d f10 mpak wg mnie naprawde dobrze wyglada http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-5-SERIE-535d-High-Executive-F10-M-Pakket/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:3500_23_pak,ms2:3500_23_sport,frn:2010,prx:35000,ful:diesel,pwn:185/pg:vipcar/219390625.html Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Nowak_zg
KOval81 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Nowak - a czemu nie popatrzysz na A7 3.0TFSI? Mam w domu, na komfortach i w S-Line i powiem Ci szczerze, że robotę robi niemożliwą. Spalanie średnie, przy naprawdę ciężkiej nodze leży na poziomie 13-14l/100km, co uważam za rewelacyjny wynik. W razie potrzeby zrobisz Stage 2 i masz prawie 500KM W Legnicy widzialnych jest około 3-4 szt., C7 od groma, z czego większość 2.0tdi, f10 jeszcze więcej. Gdybym miał się teraz decydować i nie patrzeć na praktyczność, to rozważał bym między A7 (chyba, że biTd 313KM), ale właśnie w benzynie, lub f10 535i/d - jeśli jeździsz prawie cały czas w mieście, to na ciul Ci A8 D4, czy f01? Mam klienta, który podlatuje do mnie A7 3.0tdi 245KM w pakiecie ABT - jakoś klekot diesel'a mi tu nie pasuje, a TFSI V6 z kompresorkiem naprawdę robi robotę i ma do tego całkiem przyjemny dźwięk. Mi już się deski i wnętrza Audi nieco opatrzyły po wszystkich modelach, jakie miałem, wiec postawił bym na BMW - ale jeśli szukasz 4x4, to tylko torsen od Audi Nie zauważyłem w zestawieniu 6 GC - jak dla mnie, to najmniej widzialne i opatrzone auto z powyższej trójcy i chyba w jego stronę bym się kierował Edytowane 31 Grudnia 2015 przez KOval81
Bristol Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 A co myślicie o tej sztuce? http://allegro.pl/audi-s7-abt-540hp-b-o-hud-acc-tv-night-6-kamer-i5872917794.html
Nowak_zg Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Bristol mysle ze to troche nie na temat ta s7. ----------------------------------------------------------- Koval nie chce benzyny. Jesli mam brac benzyne to w typowej zabawce tak jak byla vette. Co do 6 gc to troche wkurzaja mnie ceny sporo wyzsze niz a7 bitdi. I sporo wyzsze niz serii 5. Do tego ryj serii 6 jest za lagodny troche. Za to wnetrze kozak. Ale ogolnie i tak troche wykracza poza moj budzet. A naciagac go w gore mozna caly czas. Tylko po co? trzeba zachowac umiat dlatego najbardziej mysle o 525d 2.0 biturbo tym. Lub 535d. Oba sedany mpak. Ewentualnie a7 bitdi. Potem a6 bitdi i cayenne. A potem reszta z powyzszych Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Nowak_zg
Bristol Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Przepraszam w takim razie. Tutaj jest fajny test 535d.
carrera369 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 najbardziej mysle o 525d 2.0 biturbo tym.Nie żartuj, że myślisz o 4 cylindrowym silniku w samochodzie wyższe klasy.
Nowak_zg Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 test widzialem. Co do 2.0 bit to wyrwales z kontekstu troche bo tam jest ze najbardziej mysle o 525d, 535d, a7 bitdi. Te 3 auta najbardziej biore pod uwage Pozatym jechalem 525d i jezdzi sie tym wystarczajaco dobrze 218 km w serii a po chipie 250 spisuje sie wystarcxajaco. To ma byc dupowoz wiec nie przykladam tu az takiej wielkiej wagi do tego jakicsilnik bedzie. Ale jesli juz 3.0 to napewno nie 2.5d 204 km ani 3.0 245km czy 258km. Tylko 3.5d 299-313 km a jesli 2.0 to ten 2.5d 218 km a nie 2.0 184km Podsumowujac jesli bede brac diesla 2.0 to chce jego topowa wersje a jesli 3.0 to tez topowa wiec albo w przypadku bmw 535d a jesli audi to 3.0 bitdi (M550d raczej pomijam ze wzgledu na ceny i naginanie budzetu i skomplikowany silnik triturbo )
carrera369 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Pewnie, że te 218KM to całkiem dobra moc, szczególnie w mieście, ale to ciągle 4 cylindrowy silnik - klasa wyższa musi mieć min. 6 cylindrów
skrab Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Powiem tyle kupuj bmw f10 5er tąpniete z LG F60
Kriss SierraFan Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Powiem tyle kupuj bmw f10 5er tąpniete z LG F60 Nie obrażając nikogo, moi kumple mają warsztat zajmujący się BMW i chociaż ich stać na F10 jeżdżą E60/E61... Oczywiście, jeśli chodzi o mnie to F10 genialnie się prowadzi a 3.0d z 8-mio biegową skrzynią bardzo oszczędny i dymamiczny (skrzynia idealnie zmienia biegi). Pod względem ekonomii w eksploatacji i awaryjności chyba jednak zdecydowałbym się na A6 C7
carrera369 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Wyjaśnij dokładnie dlaczego jeżdżą e60 zamiast f10
Kriss SierraFan Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Wyjaśnij dokładnie dlaczego jeżdżą e60 zamiast f10 Twierdzą, że mniej awaryjne [emoji14]Wysłane z mojego GT-S7710
Nowak_zg Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Mozna zamknac. Jest wybrane i zaparkowane a7 bitdi.
Rekomendowane odpowiedzi