k232 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Siemanko pany Audi A4 B5 1.8 benzyna kod silnika ADR 1997 rok. Coś mi słabo zapala na zimnym silniku.. Kręci z 4-5 sekund i dopiero łapie.. Wczoraj jak wyszedłem z pracy, palę auto 4-5 sekund, było już -4 stopnie na dworze, leciutko przygasły wszystkie kontrolki i złapał no ale wydaje mi się, że nie powinno aż tyle kręcić ;/ Mierzyłem dziś prądy na akumulatorze, przy zgaszonym silniku pokazywało 12.69 a na włączonym silniku pokazywało 14.70.. Ma ktoś jakieś pomysły lub doświadczenia jeżeli chodzi o zapalenie auta na zimnym silniku? proszę o pomoc
Grztom Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Proponuje zmierzyć akumulator testerem akumulatora bo to ze pokazuje 12V nie znaczy ze pod obciążeniem prąd rozruchowy nie będzie dużo niższy. W każdym sklepie z akumulatorami Ci go zmierzą jeśli nie masz dostępu do takiego miernika. Edytowane 30 Grudnia 2015 przez Grztom
bercik2 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 14,7 V to za dużo norma jest do 14,4. wyklepane z kciuka
k232 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) pierwsze co to wymiana aku. Aku wymieniałem 4 miechy temu, a z czego wywnioskowałeś, że wymiana aku pomoże? Coś więcej możesz napisać? Jakie powinny być prawidłowe dane przy zgaszonym silniku i przy zapalonym? Edytowane 30 Grudnia 2015 przez k232
jacek70 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Według mnie aku jest ok. Po nocy ponad 12 i pół wolta to jest ok. Sprawdźcie ile macie po całej nocy u siebie. Na pewno nie więcej. Na zapalonym silniku 14.7 to jak najbardziej ok. Szukał bym gdzie indziej. Zasilanie paliwem , szczelność reduktora , sonda.
k232 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Według mnie aku jest ok. Po nocy ponad 12 i pół wolta to jest ok. Sprawdźcie ile macie po całej nocy u siebie. Na pewno nie więcej. Na zapalonym silniku 14.7 to jak najbardziej ok.Szukał bym gdzie indziej. Zasilanie paliwem , szczelność reduktora , sonda. Tzn ja nie sprawdzałem aku po całej nocy, chodzi mi , że po całej nocy auto długo kręci ;/ Aku sprawdzałem jakieś 5h po dojechaniu do pracy i takie wykazało mi parametry. http://allegro.pl/yato-miernik-cyf-kolejnosc-faz-multimetr-yt-73086-i5839234704.html#imglayer- dokładnie tym mierzyłem.
jacek70 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Miernik jak najbardziej słuszny. ( ja mam o wiele tańszy)☺☺
bercik2 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 To sprawdź napięcie spoczynkowe akumulatora po nocy przed odpaleniem. wyklepane z kciuka
jacek70 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Myślę że gdyby aku był słaby to przy porannym paleniu nie miał by siły długo kręcić. A kręci.
k232 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jeżeli wszystko jest dobrze z aku to czy komuś nasuwa się jakiś inny pomysł co do palenia auta?
quadral20004 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) pierwsze co to wymiana aku. Aku wymieniałem 4 miechy temu, a z czego wywnioskowałeś, że wymiana aku pomoże? Coś więcej możesz napisać? Jakie powinny być prawidłowe dane przy zgaszonym silniku i przy zapalonym? kontrolki przygasaja,dlatego podejzewam aku. sprawdz cisnienie w cylindrach,wyklucz najgorsze Edytowane 1 Stycznia 2016 przez quadral20004
k232 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) A czy to może być wina klem ? Po czym poznać czy klemy się skończone? Edytowane 1 Stycznia 2016 przez k232
bercik2 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Są zaśniedziałe np. wyklepane z kciuka
k232 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Mierzylem prąd na aku dzis po calej nocy przy minusowej temperaturze i na zgaszonym silniku pokazalo 12,3 , 12,4 , podlaczylem aku pod prostownik wracam za 10 min patrzę a wskazowka na 0 czyli aku pelny, wiec pany co możecie powiedziec?
bercik2 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Mierzylem prąd na aku dzis po calej nocy przy minusowej temperaturze i na zgaszonym silniku pokazalo 12,3 , 12,4 , podlaczylem aku pod prostownik wracam za 10 min patrzę a wskazowka na 0 czyli aku pelny, wiec pany co możecie powiedziec?Trochę mało. Ja żeby wykluczyć aku spróbował bym odpalić go na przewodach z innego aku. Jeśli nie pomoże to winna może być kompresja. wyklepane z kciuka
Bromchit Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jeżeli wszystko jest dobrze z aku to czy komuś nasuwa się jakiś inny pomysł co do palenia auta? Kolego zwal ciśnienie z instalacji gazowej,odkręcając np. na noc przewód od listwy gazowej. I sprawdź jak zapali po nocy.
k232 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Mysle ze może tez być wina zlego ustawienia rozrządu? Jeszcze zaleje pb98 na Statoilu i zobaczę może badziewne bylo paliwo i przez to tez zle odpala..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się