Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zwykle perfekto. za***iste foty :good:

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie przestało padać:rolleyes:

dnhzjd.jpg

w973ww.jpg

b9g238.jpg

2zf4z9j.jpg

14bkcqv.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki mega i kropelki mega :decayed:
Jeszcze jakby ten tył zszedł troszeczkę i byś zrobił przednie nadkole + spojlerki  :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dupe niestety mam już skręconą na maksa, koniec regulacji.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, FroS-t napisał:

Dupe niestety mam już skręconą na maksa, koniec regulacji.....

No u mnie ten sam temat.... poza tym wszystko elegancko, i tutaj fakt jakbyś lampiony zrobił na czarno to by pasowało do reszty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu troszkę  brakuje do ideału ale jest tez tego plus bo jadąc z kompletem osób i to nie chudzinek nic nie trze,:decayed: tak czy inaczej nic nie zrobie bo nizej się nie da skręcić, co do lamp to kurczę moje zdolności manualne mówią mi żeby dac sobie spokój z ich rozklejaniem:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy z B7 podobno rozklejają się, jak położysz przed nimi wyłączoną suszarke do włosów :wink:

 

Nie wiem czy zwykła lampa jest klejona na tym samym kleju co bix, ale zobacz sobie, że trudne to to nie jest w tej lampie, to nie lampy z B6 ... :facepalm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez suszarki, wystarczy je wystawić na słońce i rozklejają się jak złoto ;) działaj bo auto nabierze jeszcze pazura.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadają. :thumbup1:

Zrobisz u siebie to będę miał większą motywację żeby wreszcie swoje zrobić bo fanty już mi się kurzą. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz rade, w B7 rozkleić lampy to przyjemność , 5 min i rozklejone, dla porównania ostatnio rozklejałem w swojej B6 bixy i ze 4 h mi zeszlo żeby to w miare jakoś rozkleic a i tak nie wyszlo idealnie w B7 to już inna bajka tylko że zderzak trzeba ściągnąć no ale nigdzie nie ma łatwo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2017 o 20:17, FroS-t napisał:

Dupe niestety mam już skręconą na maksa, koniec regulacji.....

Mierzyłeś ile cm wysokości do błotnika tam jest ? Porównując foty wygląda jakby u mnie na prokit bardziej tył siedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek orientujesz się jakie przyciemnienie szyb masz u siebie? Masz je przyciemnione fabrycznie i jak z działaniem fotochromu podczas nocnych jazd ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MAT1000 napisał:

Mierzyłeś ile cm wysokości do błotnika tam jest ? Porównując foty wygląda jakby u mnie na prokit bardziej tył siedział.

Wiesz co Mariusz nie mierzyłem ale jest napewno niżej niż na sprinagch H&R -45mm, poza tym gwint mam troche ponad dwa miesiące więc podejrzewam że nawet nie ugniotły się jeszcze dobrze sprężyny ale powiem Ci coś innego co zaobserwowałem i na początku myślałem że mi się wydaje ale jednak nie, a mianowicie gwint bardzo mocno regauje na nierówności podłoża, kiedy jest ze skosa lub jest krzywe podłoże to bardzo widać jak zawieszenie się do niego dopasowuje, nie wiem jak mógłbym to dokładniej opisać, na początku sam byłem zaskoczony, teraz gdzie robiłem fotki ten chodnik szedł jakbyw dół dlatego d*pa troche stanęła, druga fotka przed studiem juz było prawie równo i widac róznice a ostatnia trzecia fota w studiu było krzywo jakby wiesz w poprzek i lewe koło zobacz jak poszło do góry i jakbym Ci zorbił fotke z drugiej strony to guma chowała się w nadkole, foty wrzuciłem już bez jakiejkolwiek obróbki żeby lepiej było to widac:oczko:

dczqjm.jpg

Przed studiem

2dakkz7.jpg

W studiu, tu mega widać różnice w wysokości

293gi1c.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Norbas napisał:

Leszek orientujesz się jakie przyciemnienie szyb masz u siebie? Masz je przyciemnione fabrycznie i jak z działaniem fotochromu podczas nocnych jazd ? 

Nie mam pojęcia już były przyciemnione i z tego co wiem to fabrycznie, z fotochromem zero problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź oznaczenia na szybach jak jest AS3 to masz fabryczne przyciemnione, ja mam taką szybę w klapie.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie małe pytanie, a mianowicie czy ktoś z Was ma założoną inna osłone pod silnikiem niz ori, chodzi mi o mocniejsza i bardziej wytrzymalszą, bo ostatnio dużo szuram, dużo za dużo....a jak ktoś ma to możecie coś polecić, albo podlinkować ?

I kilka fotek z wycieczki do CT.....

2rh0n00.jpg

2vw7m7d.jpg

2yzh9a8.jpg

dh5vud.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, FroS-t napisał:

Panowie małe pytanie, a mianowicie czy ktoś z Was ma założoną inna osłone pod silnikiem niz ori, chodzi mi o mocniejsza i bardziej wytrzymalszą, bo ostatnio dużo szuram, dużo za dużo....a jak ktoś ma to możecie coś polecić, albo podlinkować ?

 

U siebie mam coś takiego założone ;)

http://allegro.pl/oslona-silnika-aluminiowa-alu-audi-a4-b6-b7-01-08-i6919550818.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...