Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

No jak nanieśc taka grafikę miałem na myśli sposób zrobienia tego a nie dokładnie taki napis, bo papugować nie chce :tongue4: ps Tomaszu pokasowałem część fotek :decayed:


a kogoś jeszcze H4mm3r możesz polecić z forum kto by mi pomógł w tym temacie?

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat sitodruk fajna sprawa bo żadna chemia go nie rusza. Podobno nawet nitro ma problem...

Dev coś tam maluje, ale jak wszędzie opinie są podzielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuje panowie za info :hi: , zobaczę jeszcze jak ten tematy wygląda u nas w Bydgoszczy i wtedy będę dalej myślał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cynkowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze chyba nie ogarneły walki podczas odkręcania i wyciągania amora :tongue4: Ładnie teraz wygląda na tym zawiasie :thumbup1: Według mnie przód dalej wygląda jakby był nieco wyżej od tyłu :)

P.S - Fajnie, że chociaż jedną fotkę dałeś w poziomie i bez skręconych kół :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cynkowaniem?

Nie.

A to konieczne czy jedynie zalecane...? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cynkowaniem?

Nie.

A to konieczne czy jedynie zalecane...? :mysli:

U mnie po roku wyskoczyły parchy rudej na zaciskach... teraz mam w ocynku (nie mylić z farbą z ocynkiem), śmigam ponad rok a zaciski jak nowe.

Jarzma w ocynku przed malowaniem

w7THrWY.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś cały dzień wolny i cały dzień przy aucie, więc czas najwyższy było to wszystko poskładać….

Nowiutkie letnie gumy, Vredestein Ultrac Vorti R w rozmiarze 235/35/19

t6wg9e.jpg

147403.jpg

21ops1y.jpg

mj3ec2.jpg

iva6hz.jpg

2luf9t2.jpg

Felgi Rotor 19x9J et 33 Titanium OEM

25z1esy.jpg

1tq2km.jpg

2hnuo78.jpg

dy3qps.jpg

ingakx.jpg

166i3j4.jpg

Przy założeniu kół pojawiły się śruby zabezpieczające McGard, ukryte wentyle i nowe dekielki

14bhsav.jpg

n6w1hz.jpg

s46niq.jpg

S-etup Wiosna 2016r

2qwiiyo.jpg

H&R-y troszkę jeszcze siadły i zaczyna to już naprawdę dobrze wyglądać, niedosyt pomału znika co oczywiście nie zmienia faktu że za jakiś czas wjedzie gwint….Pomału można zacząć myśleć o kolejnych modyfikacjach, ogólnie to głowa pęka od pomysłów, może nie idę jak burza ale też nie zawsze finanse na to pozwalają i czasami niestety brakuje dolarów, ale…..bez pośpiechu, jestem z Wami od Stycznia 2016r i mam nadzieje że sezon za sezonem auto będzie się zmieniało aż w końcu dotrzemy do momentu kiedy będę mógł powiedzieć że jest takie jak sobie wymarzyłem. Jak już zauważyliście kolejnym modem będą hamulce, co dokładnie zobaczymy, bo te co są po pierwsze już się kończą, a po drugie wyglądają słabiutko przy obecnej feldze. Tyle słowem wstępu, ale teraz wróćmy do fotorelacji ze stanu obecnego…..

281tpgm.jpg

9rops4.jpg

2hhd384.jpg

31778zb.jpg

i4gt3m.jpg

no7t6d.jpg

25qpx8m.jpg

16a45dx.jpg

357evdi.jpg

el5ee8.jpg

2eyj3a1.jpg

be99x2.jpg

hv3rz6.jpg

15gsd8l.jpg

22hxu.jpg

Pozdrawiam FroS-t :hi:

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest bardzo dobrze :kox: jedyne czego sie można przyczepic to te heble , ale już widze że cos w tym kierunku zmierza także bedzie sztos :kox: auto w dobrych rękach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu :decayed: Zmieniłem zdanie do rotorów, jak pójdziesz jeszcze niżej to będzie mega :kox:

Nie żałujesz, że wziąłeś rozmiar 235/35 zamiast 225/35 ? Teraz mam dylemat jakie opony zamawiać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żałuję, jest oki z wyglądu i jeszcze coś tam chroni, bo mam rant ochronny, pomyślę o 225 jak będzie gwint, do tego obniżenia jest jak dla mnie dobrze, nie byłoby sensu naciągać bardziej bez mocniejszej gleby :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, jest kosa, jednak rotory robią robotę. Chyba muszę pomyśleć o 19" u siebie. Pięknie się prezentuje. Gratuluję. A jak te 235 na koleinach? Nie nosi auta?

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nie, jak kupiłem autko to na felgach 18 jakiś ekspert założył letnie 245/40/18, to jeździłem aż się skończyły i tym się dopiero jeździło heh :thumbdown: jeszcze obcierało :decayed: , na 235 jest ok jak dla mnie, zero problemów :good:


19 to zacny rozmiar do naszych a4, nawet się nie zastanawiaj i ładuj :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: Dlaczego ja tego wcześniej nie widziałem... Hm...

Po drugie: Tak jak Tomek mówił: Rób z ocynkowaniem w ELTOM bo nie będziesz żałował z ocynkowaniem. Robiłem tam dwa komplety :wink4:

Po trzecie: Szkoda, że odważników przy wyważaniu nie wrzucili pod kolor felgi wink4:

Po czwarte: Dobrze, że taka szybka decyzja o gwincie. :kox:

Po piąte: 225/... byłoby jeszcze lepiej :wink4:

Po szóste: To ktoś powinien zabrać Ci aparat :decayed::tongue:

Enjoy! :good:


Ad. 6. Albo ograniczyć pojemność na karcie pamięci. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Akjam za opinie :good: Jutro odwiedzę wulkanizatora za te odwazniki :decayed: będzie 225 razem z gwintem :decayed: zaciski jak nie ogarnę na miejscu w Bydgoszczy to zrobię jak mówisz, a aparatu nie oddam :tongue4:


Poprawie się , obiecuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...