czachapll Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Sami zobaczcie, jakby chciał a nie mógł Dodam, że później nawet po przejechaniu 1km odpala na strzała.
kubix9417 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Sprawdź świece żarowe, za pomocą miernika lub podaj pojedynczo każdej "plusa" jeśli któraś nie będzie iskrzyć po stykaniu łebka z kabelkiem to spalona. A najlepiej wykręć i podepnij na sztywno masę do gwintu, a plus do "łebka" i zobacz czy grzeje się zasmolona końcówka łap tutka Edytowane 3 Stycznia 2016 przez kubix9417
czachapll Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Sprawdź świece żarowe, za pomocą miernika lub podaj pojedynczo każdej "plusa" jeśli któraś nie będzie iskrzyć po stykaniu łebka z kabelkiem to spalona. A najlepiej wykręć i podepnij na sztywno masę do gwintu, a plus do "łebka" i zobacz czy grzeje się zasmolona końcówka łap tutka Oki ^^ będe próbował ale to dopiero za parę dni niestety vag bez błędów jak coś
kubix9417 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 W naszych audi VAG nie pokaże błędu spalonej świeczki
damian0506 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam! Mam identyczny problem jak czachapll A mianowicie problem z moim Audi A4 B6 polega na tym, że przy niskich temperaturach jakie obecnie mamy (-10*C/-15*C) auto bardzo ciężko pali. Musze kilka razy próbować odpalić aż w końcu "zaskoczy". Jak już zaskoczy to silnik przez ok 1-2 minuty pracuje nierówno, a później jest już ok. Problem z nierówną pracą silnika pojawiał się już wcześniej przy nieco wyższych temperaturach (-1*C/5*C). Wie ktoś może jaka jest przyczyna?
Fenix1 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Wtrące swoje trzy grosze... Audi mam od lata także nie miałem możliwości sprawdzić odpalania zimą aż do dziś. -17st w nocy, podczas odpalania -15,5... Przepraszam za obrócony ekran. Licho, prawda? Miernik w rekę i jaki rezultat? Wszystkie świece spalone. Próba z kabelkiem z plusa akumulatora potwierdziła...
kamerok Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panowie miałem to samo zeszłej zimy odpalał tylko po wstrzyknięciu samostartu! po wymianie świec i aku jak ręką odjął a to że: jak świeca iskrzy to działa - to w to nie wierzcie w 100% u mnie też iskrzyły wszystkie widocznie miały jakieś wewnętrzne zwarcie i grzały nie w tym miejscu co trzeba. Nowy akumulator Bosch i świece Beru załatwiły sprawę teraz pali pięknie a już się obawiałem że to pd padają. Po odpaleniu potrafił nawet sam zgasnąć po minucie. Teraz nie ma tego problemu.
pionti2 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Wtrące swoje trzy grosze... Audi mam od lata także nie miałem możliwości sprawdzić odpalania zimą aż do dziś. -17st w nocy, podczas odpalania -15,5... Przepraszam za obrócony ekran. Licho, prawda? Miernik w rekę i jaki rezultat? Wszystkie świece spalone. Próba z kabelkiem z plusa akumulatora potwierdziła... Po zapaleniu tak jakby nie działał na wszystkich cylindrach. Raczej świeca.
jacek71 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Właśnie ,te iskrzące świece żarowe nie są żadną gwarancją że są sprawne na 100% .
kubix9417 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Tak iskrzace świece 100 procent nie dają, dlatego napisałem że najlepiej wykręcić i podłączyć na sztywno
Daniel85 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Mam identyczne problemy przy rozruchu silnik AVF dzis jade do mechanika na wymiane swiec zobaczymy czy to wina swiec choc podobno mrozy sie koncza a do -10 palil od strzala wiecpo wymianie chyba bedzie trzeba czekac na kolejna fale mrozow by stwierdzic czy to owa usterka
Dominik Tarasewicz Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Hahaha, to i ja się pochwalę moim "cold startem" Pomyślałem nagram ładny filmik, pięknie cacy a tu taki rozruch
lapek85 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ja kiedyś nagrałem filmki i wrzuciłem na Youtuba jak od strzała odpala 1.9TDI AHH przy -25 oC To mnie ludzie tak zaczeli z błotem mieszać w swoich komentarzach, że ich niby oszukuję i odpalam rozgrzany silnik, czujnik tem walnięty itd.. itp... chyba mieli problem z rozruchem w sowich dieslach
lukasz51237 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jakaś zmora z tymi AWX/AVF, wczoraj odpalałem swoją bestię przy temp -12 i odpalał prawie tak źle jak na filmiku powyżej. Dzisiaj temp -8 i odpalił od strzała, za pierwszym podgrzaniem świec, nie jestem pewny czy to wina świec żarowych, może jakiś podgrzewcza paliwa czy coś, bo to jest niemożliwe, żeby te autka tak odpalały.
Dominik Tarasewicz Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Mój stary AFN palił od strzała w największe mrozy i szczerze mówiąc brakuje mi tego teraz Oczywiście na nowym akumulatorze i świeczkach.
Daniel85 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jakaś zmora z tymi AWX/AVF, wczoraj odpalałem swoją bestię przy temp -12 i odpalał prawie tak źle jak na filmiku powyżej. Dzisiaj temp -8 i odpalił od strzała, za pierwszym podgrzaniem świec, nie jestem pewny czy to wina świec żarowych, może jakiś podgrzewcza paliwa czy coś, bo to jest niemożliwe, żeby te autka tak odpalały. Tak jak kolego piszesz chyba jakas zmora z tymi silnikami moj mechanik tez powiedział ze te silniki to powinny odpalac na dotyk i tak jak piszesz przy temperaturze do -10 stopni pali od strzała a powyzej juz jest problem czy cos zamarza nie wiadomo o co kaman moj dzis poszedł na wymiane swiec jedni pisza ze to wina swiec ale z drugiej strony gadałem mechanikowi ze teraz to juz d...pa zbita bo bedzie po mrozach i ciezko bedzie wyczuc jak po wymianie swiec by bylo odpalanie w takiej temperaturze.Zobacze chociaz czy obecne swieczki były sprawne okaze sie juz jutro moze jeszcze pomrozi to bedzie podstawa do sprawdzenia tematu
lukasz51237 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ludzie nie porównujcie tutaj silników AHH, AFN bo to troszkę inna technologia silnika VP w mrozy chyba lepiej odpalają
kris67 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Ja wymieniam filtr paliwa co roku przed zimą,świeczki wymienione na Beru w 2014 i akumulator również .Raz grzeje świeczki i pali od strzała a było u mnie -16.Dodam ,że w zimie tankuje Verve Edytowane 5 Stycznia 2016 przez kris67
greg2505 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 coś nie tak macie z tymi autami ,u mnie są spalone 2 świece ,grzeję raz i pali od strzała przy mrozie ok -15c
jaro120280 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam mam ten sam problem z odpalaniem silnik avf byłem u mechanika i stwierdził że prąd nie dochodzi do świec. i odpala dopiero za 6 ,7 razem .Pytanie co może być przyczyną że prąd nie dochodzi do świeć .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się