rapens Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 jutro zobacze a gdzie mam tym plakiem pryskać?
mariusz861 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 W dolot powietrza. Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
rapens Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Postał jeszcze troche w garażu przy farelkach,uzyłem autostartu,dolałem troche paliwa i odpalił ,przejechałem kilka kilometrów ,temperatura ok ,ogrzewanie działa, nic nie cieknie chyba wszystko ok na szczeście !!!!!
cacek89 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 zmień czym prędzej płyn i obserwuj czy nie ma ubytków
rapens Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 tak płyn napewno wymienie bo pewnie niezły syf tam teraz pływa
jacek70 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zalej cały układ nierozcieńczonym płynem i będzie dobrze. ☺
rapens Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Po takim doświadczeniu mój układ chłodzenia już nigdy nie zobaczy wody PŁYN,PŁYN,PŁYN
Robero321 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zacznij kolego od zajrzenia w osłonę rozrządu, druga osoba niech zakręci rozrusznikiem (jak już po zaworach dało to i tak nic wiecej nie zepsujesz) zobacz czy wszystko kręci się ok. Jeśli tak, to plak w reke, zdejmij osłone filtra pryskaj plakiem i kreć rozrusznikiem, jak zaskoczy to siedzi pompa/zamarzło paliwo. Paliwo zmarzło ?? to benzyna ona nie zamarza tak łatwo nawet przy większych temp. To masz nauczkę na całe życie żeby unikać wody miałem taki przypadek wiele wiele lat temu w Polonezie i od tamtej pory nigdy nie nalałem już wody żeby uzupełnić chociaż też nic się nie stało..
House Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Paliwo zmarzło ?? to benzyna ona nie zamarza tak łatwo nawet przy większych temp. To był skrót myślowy, poniżej masz rozwinięcie myśli. Benzyna jest co prawda praktycznie niewrażliwa na niskie temperatury, ale ma tendencję (a właściwie dodawane do niej biokomponenty) do chłonięcia wody z powietrza. Poza tym, woda dostaje się w formie pary wodnej także w trakcie tankowania auta. W rezultacie, przy małej ilości benzyny w baku, dochodzi do sukcesywnego skraplania się wody na jego ściankach. Woda zassana przez filtr paliwa może zamarznąć albo w nim, albo w przewodach paliwowych. Widać powodem całego zamieszania, było co? BRAK PALIWA/ZAMARZNIĘTE PALIWO no i bardzo dobrze, że tylko tak się skończyło. Teraz, żeby sprawdzić czy nie strzeliła Ci głowica, pojeżdźij trochę, po jakimś czasie, odkręć (ostrożnie) korek od zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy nie wali bąblami. Obstawiam, że sporo fartu w tym zdarzeniu i oby tak było ! Edytowane 6 Stycznia 2016 przez House
mapper Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Wczoraj też miałem takiego magika z zamarzniętym płynem, stanęła pompa, jak zakręcił, przeskoczył pasek i 8 zaworów pogięte w vectra 1.6 16v. Masz farta
Emejcz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Jak się jeździ na oparach paliwa w baku, to miesza się to z woda, bo przecież w środku zbiornika woda się też skrapla i stąd później zamarza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się