GRazny Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 teraz to wyraźnie wina zespołu... zabrakło parę sekund a na ostatnim okrążeniu oponki były jeszcze za świeże żeby jechać...
soolek Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Pierd ... szfaby Perfekcjoniści ... chyba w spieprzaniu wszystkiego.
Wihajster Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 tylko kilka aut bedzie jechało z KERS jutro Mówi sie ,że w przyszłym roku tez to nie będzie obowiązkowe.Mówili tez,że najciężsi kierowcy będą mieli największe kłopoty....a dzis widac,że tak nie jest...Weber bardzo wysoko w kwalifikacjach :gwizdanie:
Daimos Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Weber wysoko w kwalifikacjach ponieważ Red Bull posiada w tym sezonie bardzo dobry bolid, projektantem jest Adrian Newey, a to mówi samo za siebie. Natomiast jak w przyszłym sezonie KERS będzie obowiązkowy i nie zostanie podwyższony limit wagi bolidu to Kubica nie ma co się ścigać w F1 tylko np przenieść się do WRC :gwizdanie:
wustyle Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A ja nie musze chyba dodawac, ze ten sezon dla BMW jest juz "stracony"? Nie jestem jakim super znawca i specem od fizyki, ale wydaje mi sie, ze bylo jasne, ze skoro Robert jest jednym z najciezszych zawodnikow w calej stawce, to trzeba bylo popracowac nad aerodynamika a nie nad KERS'em.
Daimos Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zobaczymy co BMW przygotuje w Hiszpanii, ma być wtedy nowy pakiet aero, a jak narazie Chiny i Bahrajn nie będą rewelacją ;(
adams78 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Fakt, piątkowe treningi z KERS-em były straconym czasem Niestety tegoroczna konstrukcja jest mało udana i teraz zaczyna się lekka gorączka, szukanie różnych możliwości i eksperymenty. Daimos, prace nad odchudzaniem i nad dyfuzorem trwają, może już w Hiszpanii będzie lżejszy Brawa dla Red Bulla - bez KERS, bez dyfuzora - widać, że idealnie dopracowali konstrukcję. Dołożą dyfuzor i odjadą :gwizdanie: Kubica już przed sezonem mówił, że jeśli KERS będzie obowiązkowy to nie ma już po co się ścigać...
Daimos Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wypowiedź Roberta: http://f1.sport.pl/Artykul.82+M5d6fd1f617a.0.html a jak dla mnie to gdyby przejechał jeszcze jedno kółko to wszedłby spokojnie do Q2, ponieważ znikłby kompletnie graining, także trochę błąd zespołu, od razu powinien na miękkiej mieszance zaczynać kwalifikacje
Wąski Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Spokojnie ostatnio Nic startował z odległego miejsca i staną na podium .Głowa do góry [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 10:32_________________________________________________jak szef nie wie to co Humoru dyrektorowi teamu, Mario Theissenowi nie poprawił też Nick Heidfeld, który zajął 11. miejsce. - Wyniki kwalifikacji są rozczarowujące. Nasze bolidy nie pracują dobrze na tej nawierzchni. Obaj kierowcy narzekali na brak przyczepności, a my nie potrafimy poradzić sobie z tym problemem. Z tego względu obaj mieli trudności w jeździe. Dzięki dobrej taktyce musimy osiągnąć jak najlepszy wynik w niedzielnym wyścigu - stwierdził Theissen.
Yelo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Co do Red Bulla, to już w zeszłym sezonie powtarzałem, że oni bardzo dużo pokażą. Od chwili kiedy zatrudnili nowego konstruktora. BMW przed złożeniem protestu podało do wiadomości, że na Hiszpanię (10 maja) szykują lekki bolid z nową aerodynamiką (podwójny dyfuzor). Lekki bolid oznacza dostępność KERSu dla Kubicy, a aerodynamika konkurencyjność z czołówką. Pozostaje tylko przeczekać te dwa wyścigi.[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 12:37_________________________________________________Brawn GP dużo cięższe od RBR i Alonso http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9202.html
jacekm Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Brawn GP dużo cięższe od RBR i Alonso http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9202.html Hami jeszcze więcej. Robert ma za to "stosunkowo" mało paliwa. Ciekawe jakie strategie wymyśliły zespoły. Robert chyba zacznie na tych super miękkich laczach i dotankuje na wymianie
Daimos Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wywiad z Kubicą: http://f1.sport.pl/Artykul.82+M57bdaddfd81.0.html
fahrenheit Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 moze ustawili bolid pod deszcz
eMeM Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 pewnie juz szykuja bolid na sezony 2010 i 2011 i sobie odpuscili :gwizdanie:
truckmaniac Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 pewnie juz szykuja bolid na sezony 2010 i 2011 i sobie odpuscili :gwizdanie: Taaa. W zeszłym sezonie tak samo sobie odpuścili drugą połowę, bo szykowali bolid na ten sezon. I co??
fahrenheit Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 pewnie juz szykuja bolid na sezony 2010 i 2011 i sobie odpuscili :gwizdanie: dobre
truckmaniac Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Spokojnie ostatnio Nic startował z odległego miejsca i staną na podium .Głowa do góry [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 10:32_________________________________________________ Dokładnie, ,,kubicujemy" jutro , a cuda sie zdarzają :> Eee tam zaraz cuda.Ja tam wierzę w Roberta i jego talent. Byle by tylko team mu nie przeszkadzał
GRazny Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 moze ustawili bolid pod deszcz jeśli tak to trafili
Daimos Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 powodzenia panie Theissen w doborze taktyki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się