Bieniek Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Poziu daj jakies info gdzie co jak zeby z Wroblem pojezdzic.
poziek Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 W Wawie to jest lotnisko bemowo i jego słynna rozeta: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego Wróbel przyjeżdza też na zloty róznych klubów i robi szkolenia. Często robił upalania na Ułężu pod Rykami.
Wąski Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 daj info jak się będziesz wybierał ja jakieś upalanko
poziek Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 daj info jak się będziesz wybierał ja jakieś upalanko Ułeż albo Nowe Miasto nad Pilicą... Dzisiaj miałem jechać ale ukręciłem tylną prawą półośkę... kręcąc bączki...na asfalcie
PABLO Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ť SokolimOkiem.TV: Blog Mikołaja Sokoła ť Cichy początek Zapowiada się ciekawie
Wąski Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Michelin - Kubica Testing 2014 WRC Rallye Monte Carlo (www.infotyres.com) - YouTube
Kędzior Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 nowe przpisy panie Kędzior brak slow, w zeszlym roku wyglad bolidow byl chyba najlepszy to teraz tak spaprali ze zal patrzec ;/
domjenick Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 przecież to ma szybko i efektywnie jeździć, a nie za***iście wyglądać...
PABLO Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Wygląd to pikuś panowie, gorzej z zawodnością bo większość teamow ma problemy z nowym silnikiem itd, ten sezon będzie chyba najciekawszy, będą obstawiać kto dojedzie do mety
Kędzior Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Wygląd to pikuś panowie, gorzej z zawodnością bo większość teamow ma problemy z nowym silnikiem itd, ten sezon będzie chyba najciekawszy, będą obstawiać kto dojedzie do mety czytalem wlasnie o tym ze wszyscy maja problemy i robia czasy gorsze srednio o jakies 10sek---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ---------- przecież to ma szybko i efektywnie jeździć, a nie za***iście wyglądać... i problem jest w tym ze to nawet slabo jedzie ;/ ale oko tez by pasowalo nacieszyc
mech15 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 przecież to ma szybko i efektywnie jeździć, a nie za***iście wyglądać... i problem jest w tym ze to nawet slabo jedzie ;/ ale oko tez by pasowalo nacieszyc tendencja jest taka, że niedługo nie będzie w ogóle tylnego skrzydła :grin:
Remik-A4 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 ... dobrze, ze znowu powraca TURBO Sky Sports F1 2014 - 1st Test Jerez Day 1 - Update - YouTube Formula 1 test Jerez 2014 [HD] pure V6 turbo sound - YouTube Formula 1 testing 2014 Jerez [HD] pure V6 turbo sound - YouTube
RS Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Teraz powiedzenie :"Co za c**j mi tu w karty zagląda" nabrało znaczenia!!!
Wandej Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 ciekawe, jakie IC mają Z tego co oglądałem budowę silnika renault to brak takowego. Cały dolot i wydech może z metr długości mają w testach gum najlepiej wypada ferrari ale to nijak ma się do wyścigu. Będzie ciekawie. Na wyjsciu z zakrętu kop od turbo i brak trakcji:kox: według mnie wyjadacze starzy będą najlepiej sobie radzić Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Będzie ciekawie. Na wyjsciu z zakrętu kop od turbo i brak trakcji:kox: według mnie wyjadacze starzy będą najlepiej sobie radzić bez przesady tam za sterami nie siedzą kierowcy z kategorią B:wink4: sztab inżynierów już o to zadbał, żeby nie było niespodzianek dla dwóch podstawowych kierowców...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się