Tomeks Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Mam nadzieje,ze ten sezon będzie ciekawszy,bo ostatnio,z roku na rok,było cooooraz nudniej mogliby przywróci tankowania i w ogole odpuścić trochę z tego bezpieczeństwa,w wrc zapierdzielają 200 przez las w ciągłym poślizgu i karuzela sie kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 DOKLADNIE ... w wolnym czasie " czekajac " na nowe Fki mozna zobaczyc kwalifikacje turbo z 86r. ps. komentuje rowniez James Hunt 14:48 18:31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kon1981 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Robert shakedown w mało zimowej Szwecji przejechał na spokojnie. Czasy shakedownu przed Rajdem Szwecji: 1. Ostberg (DS3 WRC) 1.55,8 2. Latvala (Polo WRC) +0,4 3. Meeke (DS3 WRC) +0,8 4. H. Solberg (Fiesta WRC) +1,4 5. Neuville (i20 WRC) +2,2 6. Breen (Fiesta WRC) +2,6 7. Hänninen (i20 WRC) +4,1 8. Sołowow (Fiesta WRC) +5,2 9. Kubica (Fiesta WRC) +5,6 10. Protasov (Fiesta R5 / WRC2) + 6,9 11. Tidemand (Fiesta WRC) +7,0 12. Ogier (Polo WRC) +7,3 13. Gorban (Mini RRC* / WRC2) + 7,4 14. Tänak (Fiesta WRC) +7,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Mam nadzieje,ze ten sezon będzie ciekawszy,bo ostatnio,z roku na rok,było cooooraz nudniejmogliby przywróci tankowania i w ogole odpuścić trochę z tego bezpieczeństwa,w wrc zapierdzielają 200 przez las w ciągłym poślizgu i karuzela sie kręci Na pewno więcej awarii będzie:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Grunt to dobre towarzystwo:naughty: Robert Kubica - Test Day 1 - WRC Rally Sweden 2014 - YouTube Z FB Cezary Gutowski, Sokolim Okiem Autosport umieścił wywiad z Marcusem Gronholmem. Werdykt na temat RK. W skrócie: "Jest najbardziej utalentowanym kierowcą, obok którego siedziałem. To prawda" "...może trochę martwi mnie prędkość. Miejscami jest naprawdę szybko. Gdy jechaliśmy myślałem sobie trochę "o cholera..." Ale nie mieliśmy żadnych strasznych momentów. Żadnych problemów" "Wow - ten facet potrafi jeździć. Nie ma co do tego wątpliwości. On od razu wie, kiedy naciskać gaz, a kiedy hamować Bum i jest na limicie i od razu robi to prawidłowo. Nie ma obijania się". "Jedyny problem w tym, że nie ma doświadczenia" "Może dałoby się jechać trochę spokojniej. To byłoby lepsze w zdobywaniu doświadczenia. Z pewnością może kręcić najlepsze czasy odcinków, ale obecnie niemożliwa jest dla niego walka na szczycie bez znajomości warunków na rajdach. Z pewnością jednak ma ogromny talent. Niesamowity facet. Niesamowity" "Każdy kierowca będzie miał więcej doświadczenia, niż Robert i tak będzie do końca roku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Mnie rajdy jakoś w ogole nie kreca:kwasny: Dla mnie esencja ścigania się i wspolpracy sztabu ludzi są długodystansowki.Chciałbym kiedyś jechac na Le Mans:kox: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Mnie rajdy jakoś w ogole nie kreca:kwasny: Dla mnie esencja ścigania się i wspolpracy sztabu ludzi są długodystansowki.Chciałbym kiedyś jechac na Le Mans:kox:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Ja podchodze do rajdow w ten sposob ze dla mnie wyglada to jak F1 z lat 50, z ta roznica ze auta sa ciut bezpieczniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kon1981 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Mnie rajdy jakoś w ogole nie kreca:kwasny: Dla mnie esencja ścigania się i wspolpracy sztabu ludzi są długodystansowki.Chciałbym kiedyś jechac na Le Mans:kox:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Ja podchodze do rajdow w ten sposob ze dla mnie wyglada to jak F1 z lat 50, z ta roznica ze auta sa ciut bezpieczniejsze... Porównanie rajdów z F1, to jak porównanie jazdy BMXem ( ale z wysokiej górki miedzy drzewami ), a jazdy motorem Superbike po torze. Może i prędkość na motorze czy F1 jest dużo większa, ale limit błędu który kończy wyścig , jest wiele mniejszy w rajdach... Bardzo mi się podoba wypowiedź Roberta na temat tempa jazdy : „Żeby nauczyć się naprawdę szybko jeździć, musisz szybko jeździć. Kiedy jedziesz wolno, wiele rzeczy nigdy się nie wydarzy i się ich nie nauczysz. Mój cel jest taki, że pewnego dnia mam nadzieję powalczyć o zwycięstwo i muszę to wszystko odkrywać w taki sposób, w jaki będę podchodził do kolejnych rajdów. Płacę taką cenę – doświadczenie, które mam, nie idzie w parze z moim tempem. Można sobie jechać i ukończyć rajd ze stratą 2,5 sekundy na kilometrze, ale wówczas nauczysz się o wiele mniej niż jadąc dobrym tempem”. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 "Potrafię jechać na limicie, ale jeśli połączysz to z moim doświadczeniem, to nie działa, ponieważ najprawdopodobniej moje umiejętności jako kierowcy są dość wysokie, ale moje doświadczenie jako kierowcy rajdowego jest mocno ograniczone" RK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Chłopak gada z sensem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 RK wie co mówi, ale i tak jak sie pomyśli ze margines błędu jest minimalny to trochę ciary przechodzą. Chyba ze jestem za stary.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Bardzo mi się podoba wypowiedź Roberta na temat tempa jazdy : „Żeby nauczyć się naprawdę szybko jeździć, musisz szybko jeździć. Kiedy jedziesz wolno, wiele rzeczy nigdy się nie wydarzy i się ich nie nauczysz. Mój cel jest taki, że pewnego dnia mam nadzieję powalczyć o zwycięstwo i muszę to wszystko odkrywać w taki sposób, w jaki będę podchodził do kolejnych rajdów. Płacę taką cenę – doświadczenie, które mam, nie idzie w parze z moim tempem. Można sobie jechać i ukończyć rajd ze stratą 2,5 sekundy na kilometrze, ale wówczas nauczysz się o wiele mniej niż jadąc dobrym tempem”. Robert dostał polecenie ukończenia tego rajdu, więc pewnie nauczy się na nim mniej niż na poprzednim... To tytułem żartu oczywiście, a na poważnie: podejście ma chłop słuszne, ale nie bardzo ma się to do WRC. Kończyć rajd dzwonem w pierwszym dniu można startując zastępczym autem na lokalnych rajdach. Tutaj dano Mu dobry sprzęt i szerokie zaplecze, więc nie dziw że sponsor chce być widziany na mecie, a nie w Faktach TVN jako news. Któryś raz z rzędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 No i tu jest problem. Niektórzy dzwonów itp doświadczali jeżdżąc w lokalnych rajdach. Robert można powiedzieć wdarł się od razu na szczyt, nie miał kiedy "przetestować" podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Tutaj dano Mu dobry sprzęt i szerokie zaplecze, więc nie dziw że sponsor chce być widziany na mecie, a nie w Faktach TVN jako news. Któryś raz z rzędu. dokładnie- żaden pracodawca nie będzie tolerował zniszczeń, tylko będzie dążył do tego, żeby logo firmy było na mecie:wink: ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:52 ---------- No i tu jest problem. Niektórzy dzwonów itp doświadczali jeżdżąc w lokalnych rajdach. Robert można powiedzieć wdarł się od razu na szczyt, nie miał kiedy "przetestować" podstaw. jak to nie miał--przed wypadkiem też jeździł w rajdach "lokalnych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 ładny filmik ze Szwecji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Znowu zwiedza pobocza: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kon1981 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Bardzo mi się podoba wypowiedź Roberta na temat tempa jazdy : „Żeby nauczyć się naprawdę szybko jeździć, musisz szybko jeździć. Kiedy jedziesz wolno, wiele rzeczy nigdy się nie wydarzy i się ich nie nauczysz. Mój cel jest taki, że pewnego dnia mam nadzieję powalczyć o zwycięstwo i muszę to wszystko odkrywać w taki sposób, w jaki będę podchodził do kolejnych rajdów. Płacę taką cenę – doświadczenie, które mam, nie idzie w parze z moim tempem. Można sobie jechać i ukończyć rajd ze stratą 2,5 sekundy na kilometrze, ale wówczas nauczysz się o wiele mniej niż jadąc dobrym tempem”. Robert dostał polecenie ukończenia tego rajdu, więc pewnie nauczy się na nim mniej niż na poprzednim... To tytułem żartu oczywiście, a na poważnie: podejście ma chłop słuszne, ale nie bardzo ma się to do WRC. Kończyć rajd dzwonem w pierwszym dniu można startując zastępczym autem na lokalnych rajdach. Tutaj dano Mu dobry sprzęt i szerokie zaplecze, więc nie dziw że sponsor chce być widziany na mecie, a nie w Faktach TVN jako news. Któryś raz z rzędu. Kur.., tylko że ten zajeb... TVN to pokaże RK tylko po dzwonie, a jak mu dobrze wyjdzie jak w Austrii to cisza Ale to chyba dzięki tej ciekawej rozmowie Pana Barana z dziennikarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Nie wracajmy już do tej wypowiedzi, bo to było mocne przegięcie. Teraz mamy Rajd Szwecji i uczeń pobiera cenne lekcje: Robert Kubica out of road - onboard cam / stage 20 - Rally Sweden 2014 - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Tak zachwycacie się Kubica w wrc a niestety sukcesu żadnego nie odniósł. W moim mniemaniu jeśli mazdy wyścig kończy w rowie to ewidentnie coś jest nie tak. Szybko jedzie ale reszta Jedziw równie szybko tylko dociera do celu. F1 to był jego świat i tam dawał rade. Miał sporo przeciwności jak np psujacy się bolid czy chec teamu żeby szkop quick nick wygrywal a i tak był wysoko. Według mnie sukcesu w wrc ogromnego nie osiągnie. Dla mnie jest wielki ale tylko w tym co pokazywał w f1. Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Tak zachwycacie się Kubica w wrc a niestety sukcesu żadnego nie odniósł. jak nie jak był Mistrzem Świata WRC2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się