Skocz do zawartości
IGNOROWANY

F1, Rajdy i Motorsport


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pit stop 2.2s :kox:

  • Odpowiedzi 6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam nadzieje że dalsza część sezonu będzie bardziej ciekawa. Co do tych opon to fakt. Nigdy wcześniej tego nie słyszałem :decayed:

Opublikowano

Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał :kwasny:, a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem :facepalm:

Opublikowano
Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał :kwasny:, a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem :facepalm:

:facepalm:

Opublikowano

Marcin to masakra :facepalm:

Ludzie pewnie zaczną do nich pisać o tym :whistling:

Opublikowano
Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał :kwasny:, a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem :facepalm:

Ja to samo,haha co za pojeby,36 okrazenie,nagle przerwa,mysle,znowu reklamy,a tam "nicko rossberg zwycięzcą ..." myslalem ze pierdolne:doh:

Opublikowano

zmieniałem kanał w przerwach, bo wczoraj było to samo na kwalifikacjach, żeby nie sypneli kto wygrał :facepalm:

ogólnie trochę nudno było, ale zobaczymy dalej...

Opublikowano

Ricciardo zdyskwalifikowany za powtarzające się przekraczanie limitu w przepływie paliwa (100 kg/godzinę).

Wyniki GP Australii: 1. Rosberg; 2. Magnussen; 3. Button; 4. Alonso; 5. Bottas; 6. Hulkenberg; 7. Raikkonen; 8. Vergne; 9. Kwiat; 10. Perez; 11. Sutil; 12. Gutierrez; 13. Chilton.

Samochody F1 muszą w trakcie wyścigu spełniać dwa parametry: zużycie paliwa od startu do mety nie może przekroczyć 100 kilogramów, a ponadto chwilowy przepływ paliwa nie może w żadnym momencie przekroczyć wartości 100 kilogramów/godzinę. W przypadku samochodu Ricciardo powtarzało się to drugie wykroczenie – warto podkreślić, że samochód nie przekroczył limitu 100 kilogramów na wyścig, jedynie chwilowe zużycie! Jednak zwiększenie przepływu ponad limit znacząco poprawia osiągi, stąd nie można przymykać oczu na takie wykroczenie.

Przed kwalifikacjami FIA poinformowała, że po treningach zwiększa częstotliwość pomiaru przepływu, ale ze względu na brak czasu na skalibrowanie urządzeń kontrola nie będzie się odbywała w czasie rzeczywistym, tylko dopiero po zakończeniu wyścigu. W sobotnim treningu były przypadki złej kalibracji systemu, a wadliwe oprogramowanie Renault skutkowało przekraczaniem limitu m.in. przez Vettela.

Jeszcze przed weekendem władze sportu zapowiadały, że nie będzie żadnej tolerancji w kwestii zużycia paliwa. Jedyną okolicznością łagodzącą może być usterka nadzorowanego przez FIA przepływomierza. Co ciekawe, ten element został wymieniony przez Red Bulla między kwalifikacjami i wyścigiem – oczywiście za wiedzą i zgodą sędziów.

Edit:

Jest szansa na uratowanie podium Ricciardo: Red Bull składa apelację i Horner jest pewny, że będzie skuteczna. Ekipa powołuje się na problemy z wiarygodnością wskazań przepływomierzy, które przez cały weekend pojawiały się w przypadku różnych zespołów. Red Bull i Renault są pewni, że paliwo było dostarczane w ilości zgodnej z przepisami.

Rozpatrywanie odwołania oczywiście trochę potrwa, ale może warto je złożyć: w czteroosobowym składzie sędziowskim nie było nikogo, kto ma duże doświadczenie techniczne/inżynieryjne. W GP Australii orzekali doktor Gerd Ennser (z wykształcenia prawnik), Tim Mayer (organizator i promotor wyścigów), Steve Chopping (były kierowca wyścigowy) oraz – w roli zawodnika-doradcy – Emanuele Pirro, były kierowca F1.

W przeszłości zdarzało się już, że kompetencje sędziów bywały skutecznie podważane (np. GP Malezji 1999 i cofnięte po apelacji wykluczenie samochodów Ferrari za nieregulaminowe owiewki).

Opublikowano
Powtórka na Polsat Sport News katastrofa, nie dość ze w h*j reklam:thumbdown: to jeszcze w połowie w wiadomościach h*je powiedzieli kto wygrał :kwasny:, a specjalnie nic TV i internetu nie oglądałem :facepalm:

Przecież w trakcie relacji na pasku na dole cały czas było wyświetlane kto wygrał. :grin:

Miałem wrażenie, że oglądam Formułę 3 (dzwięk) o wyglądzie bolidów nie wspomnę. Brakowało mi klimatu F1 z poprzednich sezonów.:thumbdown:

Opublikowano

V8 :cry:

Opublikowano

Dźwięk ujowy na maksa:facepalm: Ryk v8 ferrari w tamtym sezonie to było coś:kox: Myślę że polsat ogarnie trochę ta transmisje na sport news bo też się nie malo wkurfilem jak powiedzieli w przerwie kto wygrał:kwasny: co do samej rywalizacji. Dobra postawa williamsow i szkoda Massy bo byłby wysoko. Do tego też mclareny bardzo dobrze pojechały i ferrari w sumie też. Będzie ciekawy sezon:naughty:

Opublikowano

Nie wiem co widzicie pięknego w dźwięku wysokoobrotowego silnika,czy to V8,V10 czy Vmilion,to z założenia nie moze brzmieć pięknie

Opublikowano

wracajac jeszcze do dzwieku:

44a8a79515de.gif

Opublikowano

po co się podniecać dźwiękiem:wink4: czy tylko na tym polega kibicowanie F1? Przepisy się zmieniają , lub jakieś jego części-co roku, teraz jest wymóg downsize'ingu, więc uturbili mały silnik i środowisko na tym nie cierpi, za rok będą elektryczne silniki i w ogóle ich nie usłyszycie- też będzie marudzenie? Przecież to wciąż wyścigi teamów, kto skonstruuje najlepszą maszynę, stosując przepisy, a nie żądania "kibiców":wink:

Opublikowano
to prawda :wink: ale ze wzgledu na rodzaj sportu dzwiek silnika jest istotnym dopelnieniem... i szkoda, ze F1 idzie w eko :wink:

raczej przyzwyczajeniem:wink4:

Opublikowano
po co się podniecać dźwiękiem:wink4: czy tylko na tym polega kibicowanie F1? Przepisy się zmieniają , lub jakieś jego części-co roku, teraz jest wymóg downsize'ingu, więc uturbili mały silnik i środowisko na tym nie cierpi, za rok będą elektryczne silniki i w ogóle ich nie usłyszycie- też będzie marudzenie? Przecież to wciąż wyścigi teamów, kto skonstruuje najlepszą maszynę, stosując przepisy, a nie żądania "kibiców":wink:

Downsizing? Na skonstruowanie tego trupa v6t mercedes wydał 500mln euro. Mogli to wydać na ekologię i lepiej by wyszło:wink: Tak wygląda w praktyce cięcie kosztów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...