Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cięcie sprężyn :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Ciął ktoś kiedyś sprężyny ? Jeśli tak to o ile zwojów i jak sie jeździło.

Będe ciął w Fiacie Brava :D Raczej o 2 zwoje.

Ktoś ma z tym doświadczenie ?

Uprzedzam już na wstępie.. To auto wyjeżdza raz na miesiąc po bułki i nie przekracza 50km/h do tego droga płaska jak autostrada także komentarzy w stylu to niebezpieczne nie chce słyszeć tylko od kogoś kto robił to na własnej skórze :P

Opublikowano

pomyliłeś fora

Opublikowano

Nie rozumiem jestem tu już 7 lat. A to jest dział na każdy temat :) Nie takie już były, coś Ci przeszkadza to nie pisz.

Uprzedzałem, żeby tacy jak Ty nie pisali. :)

Opublikowano

ojcu kiedys w beemce pękł ostatni zwój w sprezynie z tyłu, mehanior z drugiej strony przyciał jeden zwój żeby było równo i jakos jezdzil, nic zlego sie nie działo.

Opublikowano

kumpel w w201 kiedyś ucinał dwa zwoje chyba, ciągle gaz w podłogę, ostre zakręty, bączki itp - 4 lata temu a auto jeździ u kogoś innego i do dzisiaj bez problemu ;)

ale springi do cięcia dawał nówki.

Opublikowano

Uciąłem dwa zwoje i jest gitara. Jeszcze sie układa mysle, ze po nocy oponka sie schowie lub bedzie na równi. Dla pewności i bezpieczeństwa początek sprężyny na dole złapałem troche spawem do miski na amorku tak aby przypadkiem nie wyleciała. Przejechałem sie po równej drodze i jest ok :)

Opublikowano

Za takie cos powinni auto z miejsca zlomowac.

Opublikowano

Za takie cos powinni auto z miejsca zlomowac.

I tu się zgadzam, większość bmw tak jest obniżona, to dla mnie chore.

Wieś i tyle.

Nie stać cię na sportowe sprężyny to nie, nie kombinuj, taka sama masa na mniejszej sztywności wiocha po całości.

Sprężyna pęknie prędzej czy później.

Opublikowano

Przecież jak bym kupił sportowe to i tak bym musiał uciąć bo są progresywne. Byłby wysoko strasznie, żeby była gleba trzeba uciąć.(zaoszczędziłem 300zł) Gwintu do brav nie ma. jedynie samoróbka ale to też wg Ciebie wiocha.

A tyle tym autem jeżdze, że strach głownie stoi i coś w nim dłubiemy. Pierwsza brava stance :D

Opublikowano

to jakiś kaukaz style :) nie sądzę, że coś złego się stanie. tak robił znajomy azerbejdżanin. ale mu nie było żal swoje auto...

Opublikowano

Jest ok dzięki spawu do miski jestem pewny, że mi nie zleci :) I szczerze niezauważyłem różnicy ani nie buja ani nic. Ale i tak mi to zbytnio roznicy nie robi bo to nie jest auto do jazdy.

Czarne blachy, teraz gleba, szeroka stal. I malowanko :)

Opublikowano

Ja bym nie demonizował tego cięcia springów w tym przypadku.Auto nie sportowe,rzadko używane więc bez stresu :wink:

Opublikowano

Za takie cos powinni auto z miejsca zlomowac.

I tu się zgadzam, większość bmw tak jest obniżona, to dla mnie chore.

Wieś i tyle.

Nie stać cię na sportowe sprężyny to nie, nie kombinuj, taka sama masa na mniejszej sztywności wiocha po całości.

Sprężyna pęknie prędzej czy później.

Sprężyna po skróceniu będzie miała akurat większa a nie mniejsza sztywność. Ze względu na mniejsza długość oczywiście i amortyzator powinien być odpowiednio krótszy a spawanie sprężyny żeby nie wypadła to masakra techniczna...

No i nie wiem po co ta rzeźba, żeby popsuć samochód i zrobić niebezpiecznym?

Opublikowano

Techotronic dokładnie :facepalm: :facepalm:

Opublikowano

Jak będziesz miał za miękko to proponuje dodatkowe usztywnienie:

e8318d4d85d1.jpg

Opublikowano

Spinacie sie jakbym codziennie się tym autem poruszał i stwarzał jakieś zagrożenie...

Do brava u nas najniższe spreżyny to -40 do kupienia. Czasem sie znajdą -60 z niemiec ale to też mało. Albo air albo cięcie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...