artur1983 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 mam audi A4 1.8t jak mogę sprawdzić ciśnienie turbiny za pomocą programu polski vag.4.9 ,przepływomierz ,sondę lambda prosze o pomoc jeszcze jedno mam tempomat 1.8turboAEB rok1995 ktury nie działa jak powinien prubowałem się połączyć z sterownikiem przez vag ale nie chce się połączyć prosze o pomoc jak najszybciej [br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 19:56_________________________________________________ mam audi A4 1.8t jak mogę sprawdzić ciśnienie turbiny za pomocą programu polski vag.4.9 ,przepływomierz ,sondę lambda prosze o pomoc jeszcze jedno mam tempomat 1.8turboAEB rok1995 ktury nie działa jak powinien prubowałem się połączyć z sterownikiem przez vag ale nie chce się połączyć prosze o pomoc jak najszybciej
Dev Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 sprawdzenie turbo Vagiem AEB to troche problem trzeba wpinac manometr w układ sonda jest widoczna tempomat tez tzreba przeprowadzic adaptacje
ozi_wells Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 w aeb nie sprawdzisz turba nie da sie zrobic logów w tej sekcji, sam przerabiałem co do sondy to sprawdzisz tylko poprawnosc napiecia, co nie jest adekwatne do pełnej sprawnosci. a tempomat to tak jak wyzej
nex Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 wepnij manomentr i bedzie jasne czy ładuje czy nie. Jak nie to zacznij od szczelności, jak Ok sprawdz DV , Wastegate, N75
artur1983 Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 bardzo prosze o dokładny opis adaptacji tempomatu jakiego programu urzyć i jakiej wersji polskiej bo innej nie będe rozumiał krok po kroku moje auto to 1.8tAEB 1995r i bardzo dziękuje że ktoś wreszcie się odezwał :> bo nie wiem od czego zacząć
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 bardzo prosze o dokładny opis adaptacji tempomatu jakiego programu urzyć i jakiej wersji polskiej bo innej nie będe rozumiał krok po kroku moje auto to 1.8tAEB 1995r i bardzo dziękuje że ktoś wreszcie się odezwał :> bo nie wiem od czego zacząć ...chyba trzeba bedzie zmienic temat,albo przeniesc,bo inny temat powinien byc do tempomatu
artur1983 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 co to jest DV , Wastegate, N75 ktoś napisał wcześniej prosze o odpowiedz
nex Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 co to jest DV , Wastegate, N75 ktoś napisał wcześniej prosze o odpowiedz oddaj auto do dobrego mechanika jesli nie masz zielonego pojęcia o aucie. A co to jest, poszukaj na forum
Marek12 Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 co to jest DV , Wastegate, N75 ktoś napisał wcześniej prosze o odpowiedz Masz przecierz słownik na tym forum, wystarczy zaglądnąć :gwizdanie:
artur1983 Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 w dobrym mechanikom nie ufam bo ich nie mam po prostu nie znam tych słów[br]Dopisany: 28 Listopad 2008, 18:47_________________________________________________Już raz bułem u mechanika robiłem turbo a dokładnie wymieniłem część zeliwnom z zaworem poniewarz zawór wyleciał ,część zeliwna była popękana mechanik wyjoł turbo z auta a ja kupiłem całom nową część turbo i załorzyłem mechanik wyregulował, auto zaczeło ciągnąć i przy zmianie biegu było słychać delikatne psyknięcie teraz po 2,5tyś kilometrów czuje że auto jest zamulone i słabnie nie sprawdzałem co może być przyczyną, ale zauważyłem że po wciśnięciu gazu nie słychać delikatnego psyknięcia podczas zmiany biegu. Auto już kupiłem z taką turbiną przy zakupie wogule nie ciągło nie wiem co robić,szukam pomocy ale wiadomo że wszytko kosztuje a mnie nie zawsze stać ,myśle kupić cały silnik ale to troche potrwa poniewarz muszę odłorzyć kase ale kto mi go wymieni nie wiem poniewarz przy naprawie turbo i wymianie rozrządu uszkodzili mi tempomat z którym do tej pory nie moge dojść do ładu śilnik kod AEB chcę go wymienić poniewarz słychać rozrząd noi ciśnienie na 1,2,4cylindzre 8 atmos 3 cylinder 8,5 atmos troche mało myśle rze ktoś grzebał przy łańcuszku w głowicy bo po zakupie ciekła uszczelka pod klawiaturą ,auto durzo pali około 10,2na trasie a nie jerzdze szybko,więc rozkładam ręce i przepraszam za błedy ale przy takim problemie nie myśle o bykach jeśli ktoś morze mi pomóc co kolwiek to będe wdzięczny pozdrawiam [br]Dopisany: 28 Listopad 2008, 19:29_________________________________________________prosze o pomoc,napisze że zakupiłem przewód diagnostyczny co mogę nim sprawdzić w usterkach opisanych w cześniej?
domjenick Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 na poczatek wykasuj bledy ,jakie sie pokaza,potem wejdz na forum w dziale ''diagnostyka,Vag'' i poczytaj,jak zrobic logi,jak juz zrobisz logi,to wrzuc na forum,albo przeszukaj forum sam(odpowiedz nie zawsze jest natychmiastowa) i znajdz jakies logi silnika,jaki ty masz i porownaj je-w ten sposob zaczniesz sie uczyc pewnych rzeczy sam,uzbroj sie w cierpliwosc ...czytaj,szukaj i zadawaj pytania-po to jest forum,ale wpierw upewnij sie,ze dany tamat juz byl-jesli tak,to podepnij sie,albo napisz PW do kogos itd,po pewnym czasie zrozumiesz dlaczego wielu z forumowiczow wkleja taki znaczek ...odpowiedz jest prosta-nikt nie lubi sie powtarzac,szukaj,szukaj,szukaj-internet,to kopalnia wiedzy...nie znajdziesz wszystkiego w jedna noc-zajmie ci to wiecej czasu,w miedzyczasie zaczniesz pomagac innym,kozystajac z tego,co juz wiesz-metoda prob i bledow dojdziesz do tego,co trapi twoj silnik,moze znajdziesz przyczyne,moze ktos na forum ma,lub bedzie mial podobny problem,w innej czesci polski,czy swiata inny mechanik,to naprawi i powie co to bylo...cierpliwosci,nie od razu Krakow zbudowali...poprzez forum czasem ciezko postawic diagnoze-nie zawsze objawy oznaczaja to samo piszesz,ze nie masz ''psykniecia'' przy zmianie biegow-to moze byc cos z Dump Valve po 2,5 tys auto jest zmulone -wlasnie wtedy powinno sie zbierac turbo,wiec moze gdzies jest nieszczelnosc-plus brak ''psykniecia'' zajrzyj tam,moze waz jakis sie po prostu zsunal i przepuszcza...zawsze zacznij od tego,co mozesz zrobic sam-zobaczyc,podjechac na jakiegos spota w okolicy-na pewno cos zauwazysz,lub ktos ci pomoze- powodzenia
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 czy morze ktoś sprawdzić przy audi 1.8t AEB czy przy przegazowaniu trzymając z ciśniętego węrza dochodzącego do kolektora ssącego powietrze nie szarpie to znaczy takie uczucie jak by nie ruwno miernie leciało powietrze przez niego w momęcie wchodzenia na obroty prosze o odpowiedz
Pawu Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 czy morze ktoś sprawdzić przy audi 1.8t AEB czy przy przegazowaniu trzymając z ciśniętego węrza dochodzącego do kolektora ssącego powietrze nie szarpie to znaczy takie uczucie jak by nie ruwno miernie leciało powietrze przez niego w momęcie wchodzenia na obroty prosze o odpowiedz Inaczej się ten system zachowuje bez obciążenia a inaczej z obciążeniem - teoretycznie powinien twardnąć ale tylko przez chwilę (wymieniając się odczuciami dokładnie tego nie sprawdzisz)
loco87 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 w diselku po przegazowce i utrzymywaniu obrotow na poziomie 3tys. tego węża zacisnąc sie nie da. Jest bardzo twardy :przebiegly:
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 podejrzewam że mi się coś dzieje z turbo czy jest możliwe zeby wirnik mial takie luzy że trąca łopatkami o obudowe i w ten sposób wirnik nie uzyskuje okreslonych obrotów to znaczy nie kręci się wystarczająco szybko czy jest to możliwe? u mnie klapka turbo się otwiera sprawdzałem na wysokich obrotach tylko dziwne odgłosy dochodzą mnie z turbo gdy schodzi silnik z wysokich obrotów jak by wirnik trącał o coś[br]Dopisany: 01 Grudzień 2008, 21:40_________________________________________________u mnie terz jest twardy ale silnik diselku jet mocniejszym ciśnieniem doładowany u mnie turbo powinno dawać 0,6[br]Dopisany: 01 Grudzień 2008, 21:43_________________________________________________załamuje mnie moje audi :zemdlal:
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 0,6 przy max doladowaniu,przy ok 3tys obr,(nie pamietam dokladnie ,jak jest u mnie,ale pewnie podobnie)w czasie jazdy-wiec to co innego-tak,jak pisze pawu,na postoju nie sprawdzisz tego dokladnie biorac to ''na oko'' wirnik ma delikatny luz,ale nie az taki,zeby uderzac o obudowe-po czyms takim pewnie rozlecialby sie w pyl i mialbys po turbo,jest to mozliwe,zeby sie krecil wolniej ,niz inne turba jak mozesz ,to zdejmij dolot i zobacz,czy mozesz swobodnie pokrecic wirnikiem,przynajmniej jednego bedziesz pewien
adams78 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 robiłem turbo a dokładnie wymieniłem część zeliwnom z zaworem poniewarz zawór wyleciał ,część zeliwna była popękana mechanik wyregulował, auto zaczeło ciągnąć i przy zmianie biegu było słychać delikatne psyknięcie teraz po 2,5tyś kilometrów czuje że auto jest zamulone i słabnie WG do regulacji. Kiepski ten mechanik. śilnik AEB chcę wymienić poniewarz słychać rozrząd Wystarczy wymienić łańcuszek i napinacz napędu drugiego wałka. ciśnienie na 1,2,4cylindzre 8 atmos 3 cylinder 8,5 atmos Minimalne 7,5 dopuszczalna różnica między cylindrami to 0,3. Pomiar na ciepłem silniku z wciśniętym pedałem gazu. dziwne odgłosy dochodzą mnie z turbo gdy schodzi silnik z wysokich obrotów jak by wirnik trącał o coś To cofające się powietrze przez zwalony DV - za 100zł kupisz nowy w ASO od TT . Poszukaj na forum nr katalogowy. Generalnie mniej histeryzuj, więcej szukaj - jest taka opcja, próbowałeś? Łączem diagnostycznym wykryjesz tylko błędy zapisane w pamięci sterownika, mechanicznych usterek osprzętu turbiny (a takie masz) nie pokaże. Życzę powodzenia.
artur1983 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2008 Dzięki za pomoc kupie zawór DV tak jak mówisz od audi TT jutro mam wolne to poszukam, kupiłem klocki hamulcowe firmy Jurid czy to dobre klocki?
adams78 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Przyzwoite, lepsze od wszelkich "no name" typu Fomar, Icer, czy Mintex, ale lepsze byłyby Ferodo Premier. Sorry za OT. Nr zaworu masz tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_ori_nr_zaworu_dv_do_aeb-t55601.0.html
artur1983 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 jakie są objawy zacierającego turbo? chodzi mi o początkowe stadium
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się