ozi_wells Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 moze byc słychac w zakresie od 1000 do 3000 taki metaliczny dzwiek nie wiem jak to opisac ale bedzie sie wydobywał tak jakby z tyłu silnika no i dodatkowo moze przykapcac autko na niebiesko.
artur1983 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 ktoś napisał coś takiego Minimalne 7,5 dopuszczalna różnica między cylindrami to 0,3. Pomiar na ciepłem silniku z wciśniętym pedałem gazu. prosze mi opisać, ja robiłem pomiary na zimnym silniku z wykręconymi świecami czy to zle i jeszcze jedno mnie dziwi że auto nie bierze oleju przejechałem po wymianie 3tys km i narazie nic nie ubyło to dziwne żeby przy takim ciśnienu nie brał oleju.samochód na wolnych obrotach pracuje równo ,może cos nie tak z rozrządem ,jak to sprawdzić?[br]Dopisany: 03 Grudzień 2008, 22:18_________________________________________________auto raczej nie kopci na niebiesko,dobrze że jest takie forum można się wiele nauczyć i dowidzieć
nex Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 moze byc słychac w zakresie od 1000 do 3000 taki metaliczny dzwiek nie wiem jak to opisac ale bedzie sie wydobywał tak jakby z tyłu silnika no i dodatkowo moze przykapcac autko na niebiesko. metaliczny dzwiek to padniety zawór(cięgno,sprężyna) wastegate, w efekcie obijająca się luźna klapka na kolektorze turba
piccaso Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Kiedyś miałem renie na turbinie.Turbinę wymieniałem 2 razy; objawy u mnie nie było żadnych. W środku turbiny jest łożysko porcelanowe które jest najsłabszym punktem.W obu przypadkach cały olej miałem w inter kulerze,pierwszy raz zdarzyło mi sie to na autostradzie w niemczech w takiej sytuacji trzeba odciąć dopływ oleju do turbiny ,panowie z ADAC użyli to tego podkładki wyciętej z uszczelki[troche mnie to kosztowało ale byłem szczęśliwy ze silnika nie zatarłem] i można było jechać dalej bez turbiny no i oczywiście po uzupełnieniu oleju w silniku
Buba Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 moze byc słychac w zakresie od 1000 do 3000 taki metaliczny dzwiek nie wiem jak to opisac ale bedzie sie wydobywał tak jakby z tyłu silnika no i dodatkowo moze przykapcac autko na niebiesko. metaliczny dzwiek to padniety zawór(cięgno,sprężyna) wastegate, w efekcie obijająca się luźna klapka na kolektorze turba ile kosztuje naprawa tej spreżyny? nie wiem czy to ma zwiazek wlasnie z tym ale u mnie jak zgasze auto to jest wlasnie taki dzwiek. jade sprawdzic czy mam wydech szczelny bo moze tam jest wina ale cos mi sie wydaje ze to moze byc cos z turbo...
nex Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 to słychać w zakresie 2-3tys obrotow jak spadają z wyzszej wartości. Koszt nowej sztangi to 200-300zł zależy gdzie.
MarEsp Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 u mnie klapka turbo się otwiera sprawdzałem na wysokich obrotach tylko dziwne odgłosy dochodzą mnie z turbo gdy schodzi silnik z wysokich obrotów jak by wirnik trącał o coś Te dziwne odgłosy przy schodzeniu z obrotów to nie wirnik a luźna klapka (tależyk) domykająca bajpasa Olej to albo przy kolejnym demontarzu turbo zaklep nita na tależyku aby miał tylko mały luzik albo zaspawaj na sztywno, to tylko dla likfidacji dźwięku Nie zawsze trzeba wymieniać całą sztangę
artur1983 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 u mnie ten zawór jest nowy poniewarz wymieniłem całą część zeliwnom na nowiuteńką w tej znajduje się zawór[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 18:33_________________________________________________mam następujące pytanie ile kosztuje napinacz chydrałuliczny i łańcuszek chodzi mi o taki rzeby był dobry do mojego Audi 1.8t AEB 1995r mam taki rzęszący dzwięk jak by łańcuszek
ozi_wells Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 ja wymieniałem i za napinacz zapłaciłem 450zł+wymiana za ori, ale to było po znizkach
artur1983 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 panowie z moim audi musi być coś nie tak brat nim jechal i mówil że swoją BMW 525tds lepiej chodzi od mojego audi rok prod bmw 1994 143km[br]Dopisany: 06 Grudzień 2008, 20:18_________________________________________________czy jest to możliwe ze lepiej chodzi TDS od Audi
adams78 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 czy jest to możliwe ze lepiej chodzi TDS od Audi To jest oczywiste . TDS tą samą moc osiąga z sześciu cylindrów w dizlu = znacznie wyższy moment = znacznie lepszy ciąg. Doszedłeś do ładu z osprzętem turbiny? To równaj się z innym 1.8T ...i nie wydziwiaj.
artur1983 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 tak ale waga dizla BMW5 jest znacznie większa i słapsza moc bo ma 7 koni mniej audi A4 ma 150 i jest lrzejsze.Odnośnie osprzętu musze zamówić zawór VG i wyregulować zawór turbo na forum ktoś opisał jak to się robi , nie kupiłem tego zaworu poniewasz długo pracuje nawet dziś byłem w pracy ale jak tylko znajde czas to go zamówie czy w serwisie w Kielcach Audi WW dostane ten zawór w miare tanio?
artur1983 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 orginalny znajde na allegro od audi tt
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 to nie ma znaczenia czy TT czy AEB ma spełniac swoje zadanie jak chcesz to mam gdzieś swoja używkę od K03 sprawna, oddam za przysłowiową złotówkę
artur1983 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 gdzieś na forum wyczytałem że Audi A4 1.8t podkręcone porównywane jest do 2.8V6 przecierz to też jest 6cylindrowy silnik i to układ V
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 i co z tego ze V????? w 1.8 masz turbine która juz odpowiednio zadba o speed-a no i do tego jest 1.8 jest odrobinę lżejsze a jak dodasz parę kucyków i niutków...... :gwizdanie: :gwizdanie:
artur1983 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 dzięki ale wole nowy dłuzej będzie sprawny zamierzam to auto doprowadzic do stanu idealnego długo na niego pracowałem więc doprowadze silnik do stanu takiego jak powinien być albo wymienie silnik, to auto musi chodzić [br]Dopisany: 06 Grudzień 2008, 22:56_________________________________________________to dlaczego bmw 2.5 tds 143 konie i warzy druzo więcej morze lepiej chodzić
adams78 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Błagam, popraw ortografię!!! Co to znaczy: dlaczego może lepiej chodzić? Dlaczego lepiej ciągnie to już napisałem. Stawałeś z nim na kresce? DV kupuj w ASO Skoda - pisałem już o tym. Nawet nr Ci podałem. Nie powtarzaj tych samych pytań i wyciągaj wnioski z tego co czytasz - to naprawdę nie jest trudne .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się