arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 No to nie ma aż tak dużej tragedii. Kupowałeś nowe graty oryginał czyli np. ta podstawa???
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Wsio bralem w ASO Zawór 250 podstawa ok 600
punkforever Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Według AUTO DATA dla TFSI przy 1000obr/min jest 1.2bar do 2.1bar
zabiello Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Jak pisałem wcześniej też przerabiałem ten temat z tym błędem i ja wymieniłem jednocześnie zawór sterujący, sterownik faz rozrządu oraz zawór regulacji ciśnienia oleju i mi już błąd nie powrócił. Z sitkami w podstawie też prawda że mogą się zatkać lub rozerwać i jest problem z przepływem oleju, ale to przy wymianie rozrządu przeważnie się sprawdza bo są widoczne, chyba że mechanik nie wie co robi i robi to pierwszy raz. Kiedyś przerabiając temat z rozrządem natrafiłem nawet na nr samych sitek ale gdzieś mi się zapodział.
arrcio Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Jeżeli sitka są ok to czy w jakiś sposób ta podstawa jest w stanie się uszkodzić mechanicznie lub w jakikolwiek inny sposób?/
komoornik Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2016 U mnie stwierdzono wytarcie podstawy w miejscu styku z zaworem, dlatego m.in. decyzja o wymianie.
arrcio Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 A jak w temacie wymiany tej podstawy?? skomplikowana wymiana to znaczy oliwkę trzeba spuszczać i pewnie ryja trzeba zdejmować.... Dzisiaj wymieniona została podstawa. Przejechałem zaledwie 100km ale ......chyba problem zniknął aczkolwiek za wcześnie jeszcze może na końcową ocenę. Muszę przyznać koledzy ze jednak ryzyk fizyk się opłacił.Dev dzięki za podpowiedź chociaż nie wierzyłem w Twoje stwierdzenia ale raczej zwrócę honor:) Dobrze ze zacząłem od części za 500zł a nie od wałka za tysiaka:) W końcu ze spokojem chyba będę mógł oddać żonie wozidło i wrócić do swojej Japońskiej technologi:) To tylko jeszcze jedna podpowiedz co z tym zrobić: 4106 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P2188 00 [101] - system za bogaty na biegu jałowym Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
nicematii Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 u mnie tez problem rozwiazany, mechanik powiedzial ze blachy blad , jakis czujnik zle wpiety w gniazdo, ale wydaje mi sie ze zle poustawiali , tylko sie nieprzyznaja i musieli od nowa ustawiac caly rozrzad, teraz wszystko chodzi jak nalezy, ale niepotrzebny stres i stracony czas, nietrzeba bylo wymieniac zadnych dodatkowych czesci.
arrcio Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 No i dzisiaj znowu pojawił się błąd: 4106 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P2188 00 [101] - system za bogaty na biegu jałowym Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Co z tym fantem zrobić??
arrcio Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Któraś sonda pada A spotkałeś się z takim przypadkiem już?? a może to coś z pompą paliwa? a może przepustnica??
arrcio Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Może być też wina niesprawnego katalizatora Aż tak grubo idziemy że to w katalizator może iść?
Dev Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Najpierw sprawdź czy sondy prawidłowo pracują
MarcinOslo Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Ja wymienialem tylna sonde z miesiac temu ,ale bledy mialem inne. Byl konkretny blad sondy : 2859 - Zespol 1 ;sonda 2 ; obwod grzejny P0036 00 [096] - przerwa Oraz przez jakies 3 tygodnie jak jezdzilem z bledem sondy ,chyba 2 razy jeszcze wyskoczyl blad : 4105 - Zespol 1 ; system pomiaru paliwa P2187 00 [038] - system za ubogi na biegu jalowym
transporter Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Witam.Tez mam problem po wymianie rozrzadu.Przejechalem jakies 800km auto padlo zawiozlem do mechanika wymienil mi tylko ten zawor zrobilem okolo 3tys i znow to samo.Dopiero po tym wszystkim znalazlem ten temat i widze ze musze wymienic podstawe i jeszcze raz zawor?co teraz jak mam gwarancje od mechanika na ta wymiane?pewnie powie ze podstawa jest do wymiany a wczesniej nie byla.A teraz widze ze powinien odrazu podstawe wymienic. I powie mi ktos dlaczego przed wymiana rozrzadu ta podstawa i ten zawor dzialaja a po wymianie rozrzadu juz nie?Tym bardziej jak caly rozrzad kupowalem w ASO to nic o tym nie wspominali ze to tez trzeba wymienic.Dzieki.Pozdrawiam
skulcz Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Podpinam się pod temat : Wymieniłem łańcuch ustawiony na znaki według AutoDaty. Odpalił samochód od strzała ale...... się zaczeło. Widać ,że nie pali na jeden cylinder i kuleje na wolnych obrotach. Zobaczyłem ,że na podstawie jest leciutka ryska i czytając temat uważam ,że do wymiany. Wyskoczyły takie błędy: 7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533) U1008 00 [039] 4527 - Coolant Fan Control Circuit 1 P0480 00 [039] - Electrical Malfunction 2799 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0010 00 [039] - Position Actuator Malfunction 4060 - Cylinder 3 P0303 00 [039] - Misfire Detected 4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 00 [039] Przeczytałem i ręce mi opadły :-( Jak poradziliście sobie z problemami z rozrządem. Będę wdzięczy za pomoc , bo niestety w mojej okolicy nie ma fachowców znających sie na tfsi. pozdrawiam
zabiello Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Przy ustawianiu rozrządu potrzebne są też blokady a nie tylko po znakach.
skulcz Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Przy ustawianiu rozrządu potrzebne są też blokady a nie tylko po znakach. ok a masz może manuala jak je pozakładać??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się