Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Air'ed DELFINEK by Karol, quattro,345/288 ,Veemann 19x9.5, 219KM/401Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, H4mm3R napisał:

Jest lux :thumbup1: tylko ta folia na tylnych szybach mi jakoś nie leży, przód bym ściemnił najjaśniejszą :naughty:

Dzięki   , mówisz :eusathink: hmmm ,pomyślimy zobaczymy .

Opublikowano

Wygląda maga, piękne te felgi ! Jest kocur

Opublikowano

Ładne focisze, tak patrze, wydaje się jakby to prawe koło lekko wyżej było...

Opublikowano

Dzięki, no właśnie też tak zauważyłem ale na równym w garażu oba jednakowo, może kwestia zdjęcia ???

Opublikowano

Dziś w końcu wymieniłem maglownicę ( znaczy zapłaciłem za jej wymianę :grin: )  ,w starej  lała lewa strona już od dłuższego czasu .Oczywistym było że nie założę zwykłej :D  dlatego na pokład wpadł servotronic , efekt bardzo przyjemny na postoju naprawdę lekko się kręci ,  przekaźnik z końcówką D  ładnie się utwardza już  przy 50 km/h , wymienione końcówki drążków , w poniedziałek na pełną geometrię .:punk:

Zamontowany servotronik ZF , starą miałem KOYO.

DSC_5567.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
17 minut temu, karol1981 napisał:

Dziś w końcu wymieniłem maglownicę ( znaczy zapłaciłem za jej wymianę :grin: )  ,w starej  lała lewa strona już od dłuższego czasu .Oczywistym było że nie założę zwykłej :D  dlatego na pokład wpadł servotronic , efekt bardzo przyjemny na postoju naprawdę lekko się kręci ,  przekaźnik z końcówką D  ładnie się utwardza już  przy 50 km/h , wymienione końcówki drążków , w poniedziałek na pełną geometrię .:punk:

Zamontowany servotronik ZF , starą miałem KOYO.

Servotronic robi robotę :), przekładnia nówka czy używka albo po regeneracji? Ja u siebie też zmieniałem w tamtym roku koyo na servo zf, jeździ się znacznie przyjemniej.

Fajna fotka :)

Opublikowano

Używka z pewnego źródła ,mam nadzieję że długo pojeździ .

Dzięki ;)

Opublikowano

Oby tak było bo z tymi używkami różnie bywa, ja dla świętego spokoju ładowałem nówkę z exeo (cena 2x niższa niż dla audi, a to dokładnie to samo jest).

Opublikowano

No wiadomo , a tak z ciekawości ile nówka do exeo?

Opublikowano (edytowane)

Cena na dzisiaj bez żadnych zniżek oczywiście wersja z servotronikiem.

image.png

aha w cenie jest przekładnia z drążkami i końcówkami i do tego jest ten krótki odcinek wiązki od zaworu do wtyczki przy nadkolu

Edytowane przez MaTeo85
Opublikowano

Nie mało  :D , za tyle to bym 4 używki miał  ,albo aira  :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

hehe nikt nie mówił że tanio :) ale to samo tylko z numerem OE dla audi kosztuje ponad 6k pln. Ja się zdecydowałem na nówkę żeby już do tego magla więcej nie wracać w przyszłości, ale wiadomo równie dobrze używka może służyć długie lata bez problemów czego Ci życzę.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, karol1981 napisał:

Nie mało  :D , za tyle to bym 4 używki miał  ,albo aira  :D

Albo 2 używki i aira:grin:

Jak zawsze, sztos fota, widziałem na fb :whistling:

Edytowane przez Tkoczu_
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Jaki nr przekaźnika dałeś? Z jakiego auta z jakim silnikiem wyjęta ?

Opublikowano (edytowane)

Przekaźnik z końcówką D a z jakiego silnikowo to nie wiem ,zapytam. Już wiem 3.0 tdi albo 3.2 fsi.

Edytowane przez karol1981
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bajerka:thumbup:

Sam mam servotronic u siebie i naprawdę jest różnica :wink4:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kurcze zazdroszczę. Żona ma serwotronic w A3 i mega sprawa. 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
1 minutę temu, Rob@k napisał:

Kurcze zazdroszczę. Żona ma serwotronic w A3 i mega sprawa. 

Czyli kolejny mod??? :whistling:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
1 minutę temu, Adam87 napisał:

Czyli kolejny mod??? :whistling:

Chyba tak?

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj w końcu udało się zakończyć temat który zacząłem przed urlopem, wymiana piast I łożysk, lewa strona poszła bez problemu bo 2 lata temu było wszystko rozbierane, prawa skończyła się wyjęciem zwrotnicy i dopiero wtedy udało się wybić łożysko. Teraz nareszcie mogę komfortowo jechać autem, nie ma wibracji na całej karoserii :banan:

Krzywe piasty zrobiły krzywe tarcze i wibrator gotowy. 

Teraz w kolejce czeka rozrząd, wymiana oleju, korekta lakieru i ceramika i coś jeszcze..... ???

IMG_20200801_173524592_HDR.jpg

Edytowane przez karol1981
  • Pomoc techniczna 6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...