Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Air'ed DELFINEK by Karol, quattro,345/288 ,Veemann 19x9.5, 219KM/401Nm


K4rol81

Rekomendowane odpowiedzi

Sztosik :wink:

5 minut temu, karol1981 napisał:

Teraz w kolejce czeka rozrząd, wymiana oleju, korekta lakieru i ceramika i coś jeszcze..... ???

bd grubo :naughty:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie Karolku:oklasky:

Ja mam takie samo w osamwóch A4:facepalm:

W B6 nowe heble kpl. i nadal wibracje. Jadą już nowe piasty z łożyskami, a w B7 po powrocie do Pl wymiana piast i zawiechy:oczko:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to co wibracje przy jeździe były, przy hamowaniu? W jakims konkretnie przedziale prędkości? 

Łożyska szumiały czy profilaktycznie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adam87u mnie z prawej strony było ponad 1 mm bicia na tarczy, masakra była.

Działaj działaj a będzie zupełnie inny komfort. 

PS kiedy będziesz w Poland ii? 

Edytowane przez karol1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, kamil-vag napisał:

Ale to co wibracje przy jeździe były, przy hamowaniu? W jakims konkretnie przedziale prędkości? 

Łożyska szumiały czy profilaktycznie? 

@kamil-vag

Wibracje zaczynały się od 80 do 100 a potem 120 w zwyż, przy 160 szum i dudnienie. 

Przy hamowaniu wibracje w okolicy 60 km, ogólnie odczuwalne na całej karoserii kierownicy. 

Piast praktycznie nie da się wymienić bez wymiany łożysk więc... Niestety koszt zestawu L+P to ponad 650 zł ???

Edytowane przez karol1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koszt jest ale robota na plus. :thumbup1:

To co tajemniczego w dalszych planach? 

 

Edytowane przez lewiatan1989
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, karol1981 napisał:

@Adam87u mnie z prawej strony było ponad 1 mm bicia na tarczy, masakra była.

Działaj działaj a będzie zupełnie inny komfort. 

PS kiedy będziesz w Poland ii? 

Zmienię obydwa w obydwóch, tak dla pewności:lol1:

W polsce będę za tydzień i na3tyg zostaję:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

No koszt jest ale robota na plus. :thumbup1:

To co tajemniczego w dalszych planach? 

 

No coś tam knuje jak wyjdzie to pokażę ?

Adaś to nie ma bata i musimy się złapać. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, karol1981 napisał:

@kamil-vag

Wibracje zaczynały się od 80 do 100 a potem 120 w zwyż, przy 160 szum i dudnienie. 

Przy hamowaniu wibracje w okolicy 60 km, ogólnie odczuwalne na całej karoserii kierownicy. 

Piast praktycznie nie da się wymienić bez wymiany łożysk więc... Niestety koszt zestawu L+P to ponad 650 zł ???

U mnie wibracje, a raczej bicie na kierze przy hamowaniu. Mocniejsze wciśnięcie hamulca = większe uderzenia. Dodatkowo przy 130 km/h i więcej pojawia się te same zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, karol1981 napisał:

No coś tam knuje jak wyjdzie to pokażę ?

Adaś to nie ma bata i musimy się złapać. 

Na 110% :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota na duży plus i w końcu komfort jazdy. Ja wymianę piast i łożysk mam już za sobą. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna to było w planie, w końcu udało się zrealizować. Dwuetapowa korekta lakieru + ceramika+niewidzialna wycieraczka na szyby,
na lakierze wylądowała ceramika od ENZO Coatings Pallium. Efekt jak widać. 

Także na weekendzie spodziewajcie się deszczu ? ? ? 

 

DSC_7369.jpg

DSC_7370.jpg

DSC_7395.jpg

DSC_7380.jpg

  • Pomoc techniczna 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak na fb pisałem.. kozacko, moją też to czeka jak wrócę do Pl :dance2:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błyszczy się jak psu **** :thumbup1::decayed:

 

@karol1981 niewidzialną wyciera czkę na szyby jakiej firmy nakładałeś? 

Edytowane przez Michu1996
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***iście wygląda tylko pytanie czemu tablicy rejestracyjnej z przodu nie włożysz pod ramkę gdzie jej miejsce ? Odkręcasz 4 śrubki od spodu zdejmujesz ramkę wkładasz tablice zakładasz ramkę i cieszysz się jak to za***iście wygląda :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...