David Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 i ile wyszlo po programie u Gregora?
szogun555 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 i ile wyszlo po programie u Gregora? Tak na luzie wyszło 267KM i 413Nm
krystian3769 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Kolego masz jakieś pogladowe fotki jak wyglądają te koła zimowe u Ciebie z dystansami ?
szogun555 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 Kolego masz jakieś pogladowe fotki jak wyglądają te koła zimowe u Ciebie z dystansami ?
krystian3769 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Kolego masz jakieś pogladowe fotki jak wyglądają te koła zimowe u Ciebie z dystansami ? Hehe teraz teraz...
roman_tyk Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Czym ja polozyles na ziemie? kozak wyglada
szogun555 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Wystarczy, że wymienisz springi na Eibacha Pro-Kit Na początku zostawiłem ori amory 1BA i nic się nie działo, jeździłem tak rok, ale ostatnio mnie coś napadło i postanowiłem wrzucić amorki Sachs 1BE + osłony i odboje. Różnica w prowadzeniu kolosalna Wie ktoś może co ile wymienia się olej w tiptronicu zf 8hp55a ? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez szogun555
BeyerBrown Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Maintenance recommendations ZF automatic transmissions: 5-, 6- and 8-speed as well as 4HP20 automatic transmissions: ZF 5-, 6- and 8-speed as well as the ZF 4HP20 automatic transmissions are filled maintenance-free with specially developed partially synthetic ATF oils. Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions. Especially driving at very high operating temperatures can result in accelerated aging or increased wear of ATF oils. It is recommended, in the event of severe operating conditions, such as: - frequent highway driving in top speed range, - offensive, sporty driving style, - frequent trailer operation, being above average, oil purification (oil change) on automatic transmissions is recommended between 80,000 km and 120,000 km, or 8 years, depending on the load. In each case, only released ATF oil may be used for oil changes. And oil changes must be performed in accordance with the relevant specifications. http://5series.net/forums/attachments/diy-do-yourself-14/117282d1297181339-diy-zf-6hp19z-transmission-drain-refill-zf-specs.pdf A tu masz procedurę wymiany: http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1373793&d=1456837167 acz lepiej dla skrzyni będzie jak zdecydujesz się na wymianę dynamiczną: https://www.youtube.com/watch?v=wb4_Oe57qmU Edytowane 30 Grudnia 2016 przez BeyerBrown
szogun555 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Maintenance recommendations ZF automatic transmissions: 5-, 6- and 8-speed as well as 4HP20 automatic transmissions: ZF 5-, 6- and 8-speed as well as the ZF 4HP20 automatic transmissions are filled maintenance-free with specially developed partially synthetic ATF oils. Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions. Especially driving at very high operating temperatures can result in accelerated aging or increased wear of ATF oils. It is recommended, in the event of severe operating conditions, such as: - frequent highway driving in top speed range, - offensive, sporty driving style, - frequent trailer operation, being above average, oil purification (oil change) on automatic transmissions is recommended between 80,000 km and 120,000 km, or 8 years, depending on the load. In each case, only released ATF oil may be used for oil changes. And oil changes must be performed in accordance with the relevant specifications. http://5series.net/forums/attachments/diy-do-yourself-14/117282d1297181339-diy-zf-6hp19z-transmission-drain-refill-zf-specs.pdfA tu masz procedurę wymiany: http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1373793&d=1456837167 acz lepiej dla skrzyni będzie jak zdecydujesz się na wymianę dynamiczną: https://www.youtube.com/watch?v=wb4_Oe57qmU Dzięki wielkie kolego
BeyerBrown Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Dobre, tanie i polecane są oleje Ravenol'a, do Twojej skrzyni odpowiedni będzie Ravenol ATF 8HP: http://www.ravenol.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=RAVENOL+ATF+8HP+Fluid&submit_search= http://www.ravenol.pl/karty/1211124.pdf
szogun555 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Dobre, tanie i polecane są oleje Ravenol'a, do Twojej skrzyni odpowiedni będzie Ravenol ATF 8HP: http://www.ravenol.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=RAVENOL+ATF+8HP+Fluid&submit_search= http://www.ravenol.pl/karty/1211124.pdf Jeszcze raz dzięki... W moim przypadku to jeszcze 4 lata jeżdżenia żeby dobić do 80kkm W s-klasie też miałem tipa, ale wymieniałem co 60kkm.
szogun555 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2017 jaki koszt banki 10litrow? W granicach 1000pln.
BeyerBrown Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Drogi ten Ravenol ATF 8HP... dziwne, bo do mojego padła jest 3x tańszy (ATF 5/4HP) a jest robiony na pełnym syntetyku (PAO) a do skrzyń 8HP jest to mix hydrokraka (HC) i estrów (PAO)
narkil Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Dnia 30.12.2016 o 14:39, szogun555 napisał: Wystarczy, że wymienisz springi na Eibacha Pro-Kit Na początku zostawiłem ori amory 1BA i nic się nie działo, jeździłem tak rok, ale ostatnio mnie coś napadło i postanowiłem wrzucić amorki Sachs 1BE + osłony i odboje. Różnica w prowadzeniu kolosalna Wie ktoś może co ile wymienia się olej w tiptronicu zf 8hp55a ? A to nie jest tak, że Pro-Kit powinien być używany tylko z 1BA ?
roman_tyk Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 panowie obnizona sprezyna wymaga zawsze odpowiedniego amorka, nie psujcie nowych samochodow. ja juz bawilem sie w takie zabawy w b7
narkil Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Też się zbieram do wymiany i też myślałem o zestawie 1be + pro-kit, ale według strony https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a4-8k2,-b8-e10-15-011-01-22-pi-597.html Cytuj W przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia montaż nie jest możliwy! z kolei o 1ba + pro-kit jest więcej opinii negatywnych, niżeli pozytywnych.
LukiKRK Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Też się zbieram do wymiany i też myślałem o zestawie 1be + pro-kit, ale według stronyhttps://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a4-8k2,-b8-e10-15-011-01-22-pi-597.html W przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia montaż nie jest możliwy! z kolei o 1ba + pro-kit jest więcej opinii negatywnych, niżeli pozytywnych.Nigdzie tam tak dla 1be nie jest napisane. Z 1be prokit bardzo dobrze się spisuje. Auto idzie po prostu nie -30/-35mm w dół jak od 1ba tylko -10/-15mm. Polecam i wiele osób na forum taki zestaw ma.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się