50misiu Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 http://img56.imageshack.us/my.php?image=audia4polkowiceturbo130uj9.jpg Taki wykresik by Miras, wielkie podziekowania. Jezdzi sie super i co najwazniejsze zero dymu :>
Dev Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 mocny program przebieg mocy i momentu nie wygląda "gładko" na diagnostyce nić nie pokazało?
peter22 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 jak na seryjnych to bardzo dobry wynik :cool1:
Kowi87 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 no wynik konkretny :kox: tylko ciekawe ile wytrzymaja graty :gwizdanie:
Dev Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 pewnie króciutko :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
biedruch Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 hehe, żeby AFNa zrobić samym programem w parametry zdrowego AFB/AKN koniec świata... :gwizdanie:
domelq Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Jesli będzie korzystał z tej mocy co uzyskał to ciekawe ile wytrzymają te seryjne graty
wustyle Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Ty sie nie smiej jutro ja wklejam wykres dzis jestem umowiony z adamem:)
Piotrek98igo Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 to chyba jest na turbo awx
50misiu Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Obudowa turbo od afn a graty od awx
50misiu Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Jak podlanczalem kiedys vaga to wyszlo mi ze mam czujnik cisnienia doladowania zepsuty ale czy by to bylo przyczyna to ni wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się