Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witame nowe auto nowe problemy Turbo nie działa n75 podmieniany z golfa 4 Napewno sprawny i działa. Brak prądu na wtyczce do n75 gdy Podłączam żarówkę na krótko nie ma napięcia Błędy 1262 553 Czy mogę na krótko z aku podać napięcie na kostkę? Będzie wtedy działać?
hosearkadio Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witame nowe auto nowe problemy Turbo nie działa n75 podmieniany z golfa 4 Napewno sprawny i działa. Brak prądu na wtyczce do n75 gdy Podłączam żarówkę na krótko nie ma napięcia Błędy 1262 553 Czy mogę na krótko z aku podać napięcie na kostkę? Będzie wtedy działać? tak mozesz
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 A sterowanie nie jest jakoś z komputera? Ogółem w tym aucie się dzieją cuda nie ma egr.. Zaspawane jest całe wejście w kolektorze.. Turbo jest od 2.5 garett 45 Między komputerem a zaworkiem n75 jest coś jeszcze? Bezpiecznik czy coś? Które piny z ECU idą do n75 może ktoś podpowiedzieć? Na 90% mam uwalone kable do zaworka lub sam komputer uszkodzony i nie daje sterowania na zawór.. Pomoże ktoś? Bo jestem już załamana.. Całe to auto no jakiś gamoń modlił bo niektóre patenty powalają
lukaszooo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Sprawdzasz na odpalonym silniku, nie sprawdzaj zarowka tylko miernikiem. Najpierw sprawdz n75 podajac 12v czy dziala. Z podawaniem 12v na kostke sterownika bym sie wstrzymal. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez lukaszooo
hosearkadio Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 A sterowanie nie jest jakoś z komputera? Ogółem w tym aucie się dzieją cuda nie ma egr.. Zaspawane jest całe wejście w kolektorze.. Turbo jest od 2.5 garett 45 Między komputerem a zaworkiem n75 jest coś jeszcze? Bezpiecznik czy coś? Które piny z ECU idą do n75 może ktoś podpowiedzieć? Na 90% mam uwalone kable do zaworka lub sam komputer uszkodzony i nie daje sterowania na zawór.. Pomoże ktoś? Bo jestem już załamana.. Całe to auto no jakiś gamoń modlił bo niektóre patenty powalają chodziło mi ,że możesz go podpiąć na krótko w celu sprawdzenia
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 Uwaga uwaga auto śmiga aż miło okazało się że przy wymontowywaniu wiązki elektrycznej kabel od ECU który idzie do n75 ma ukryty Bezpiecznik. Auto dostało mocy bezpiecznik schowany jest za przekaznikami obok ECU teraz audi na 3 biegu na suchym asfalcie mieli aż miło Nie miałam miernika dlatego sprawdzałam żarówka auto wyrywa z butów ciekawe ile ma teraz koni na tym zestawie.ECU pewnie też zawirusowane dawka ustawiona na 2.4-2.2 auto ma tyle mocy że jakbym dospawala skrzydła to chyba by latało no to jutro biorę się za lakierowanie maski i zderzaka bo mają odpryski dzięki za pomoc panowie)
Krzychsztof Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Serio jako kobieta wszystko sama ogarniasz w aucie?
OLIVER Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Serio jako kobieta wszystko sama ogarniasz w au Popatrz na profil jakie tam są bzdury po pisane i weź na to poprawkę Sorry za OT Edytowane 3 Października 2016 przez OLIVER
baca2309 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 teraz audi na 3 biegu na suchym asfalcie mieli aż miło hehe to 1,2tfsi z silnikiem afna musi miec sporo mocy jak na 3 biegu na suchym traci trakcje:D 200km to pewnie mało 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się