Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawór n75 brak podcisnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witame nowe auto nowe problemy :(

Turbo nie działa n75 podmieniany z golfa 4

Napewno sprawny i działa. Brak prądu na wtyczce do n75 gdy Podłączam żarówkę na krótko nie ma napięcia :(

Błędy

1262

553

Czy mogę na krótko z aku podać napięcie na kostkę? Będzie wtedy działać?

Opublikowano

Witame nowe auto nowe problemy :(

Turbo nie działa n75 podmieniany z golfa 4

Napewno sprawny i działa. Brak prądu na wtyczce do n75 gdy Podłączam żarówkę na krótko nie ma napięcia :(

Błędy

1262

553

Czy mogę na krótko z aku podać napięcie na kostkę? Będzie wtedy działać?

tak mozesz

Opublikowano

A sterowanie nie jest jakoś z komputera?

Ogółem w tym aucie się dzieją cuda nie ma egr.. Zaspawane jest całe wejście w kolektorze.. Turbo jest od 2.5 garett 45

Między komputerem a zaworkiem n75 jest coś jeszcze? Bezpiecznik czy coś? Które piny z ECU idą do n75 może ktoś podpowiedzieć?

Na 90% mam uwalone kable do zaworka lub sam komputer uszkodzony i nie daje sterowania na zawór.. Pomoże ktoś? Bo jestem już załamana.. Całe to auto no jakiś gamoń modlił bo niektóre patenty powalają

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzasz na odpalonym silniku, nie sprawdzaj zarowka tylko miernikiem. Najpierw sprawdz n75 podajac 12v czy dziala. Z podawaniem 12v na kostke sterownika bym sie wstrzymal.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

A sterowanie nie jest jakoś z komputera?

Ogółem w tym aucie się dzieją cuda nie ma egr.. Zaspawane jest całe wejście w kolektorze.. Turbo jest od 2.5 garett 45

Między komputerem a zaworkiem n75 jest coś jeszcze? Bezpiecznik czy coś? Które piny z ECU idą do n75 może ktoś podpowiedzieć?

Na 90% mam uwalone kable do zaworka lub sam komputer uszkodzony i nie daje sterowania na zawór.. Pomoże ktoś? Bo jestem już załamana.. Całe to auto no jakiś gamoń modlił bo niektóre patenty powalają

chodziło mi ,że możesz go podpiąć na krótko w celu sprawdzenia

Opublikowano

Uwaga uwaga auto śmiga aż miło okazało się że przy wymontowywaniu wiązki elektrycznej kabel od ECU który idzie do n75 ma ukryty Bezpiecznik. Auto dostało mocy :) bezpiecznik schowany jest za przekaznikami obok ECU teraz audi na 3 biegu na suchym asfalcie mieli aż miło :)

Nie miałam miernika dlatego sprawdzałam żarówka :) auto wyrywa z butów ciekawe ile ma teraz koni na tym zestawie.ECU pewnie też zawirusowane dawka ustawiona na 2.4-2.2 :) auto ma tyle mocy że jakbym dospawala skrzydła to chyba by latało ;) no to jutro biorę się za lakierowanie maski i zderzaka bo mają odpryski :) dzięki za pomoc panowie);)

Opublikowano

Serio jako kobieta wszystko sama ogarniasz w aucie? ;)

Opublikowano (edytowane)

Serio jako kobieta wszystko sama ogarniasz w au

Popatrz na profil jakie tam są bzdury po pisane i weź na to poprawkę :decayed:

Sorry za OT

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano

teraz audi na 3 biegu na suchym asfalcie mieli aż miło

hehe to 1,2tfsi z silnikiem afna musi miec sporo mocy jak na 3 biegu na suchym traci trakcje:D 200km to pewnie mało

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...